Οι μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί η Stellantis έχουν χρηματοδότηση μόνο μέχρι το 2026, δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρλος Ταβάρες.
Η Stellantis θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026, είπε ο Κάρλος Ταβάρες.
Κάρλος Ταβάρες: Παγίδα η απαγόρευση των κινεζικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis ανακοίνωσε ότι ο όμιλος θα επανεξετάσει το χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαθέτει τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Και οι 14 μάρκες αυτοκινήτων της Stellantis έχουν ένα στρατηγικό σχέδιο μέχρι το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση εξασφαλισμένη μέχρι το 2026.
Ο πρόεδρος της Stellantis Τζον Έλκαν επιβεβαίωσε ότι οι αλλαγές ηγεσίας υποστηρίχθηκαν από τον Ταβάρες.
Οι 14 μάρκες υπό την ομπρέλα της Stellantis θα πρέπει να αποδείξουν την αξία τους έως το 2026, πέντε χρόνια νωρίτερα από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Το 2021 που ιδρύθηκε η Stellantis είχε ανακοινωθεί επίσημα ότι υπάρχει μια 10ετής περίοδος χάριτος για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων που εκπροσωπεί.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Κάρλος Ταβάρες αποκάλυψε ότι μόνο τα πρώτα πέντε χρόνια χρηματοδοτήθηκαν πραγματικά. Με άλλα λόγια, ενώ κάθε επωνυμία μπορεί να έχει ένα πρόγραμμα προϊόντων που εκτείνεται μέχρι το 2031, τα χρήματα θα εξαντληθούν μέχρι το 2026. «Μετά από αυτό, είναι ένας αγώνας δρόμου για να δούμε ποιος θα παραμείνει στο παιχνίδι».
Η Stellantis ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Κάρλος Ταβάρες θα αποσυρθεί όταν λήξει το τρέχον συμβόλαιό του στις αρχές του 2026, στο πλαίσιο πολλών διοικητικών αλλαγών εντός του ομίλου.
Η επικείμενη αποχώρηση του Κάρλος Ταβάρες από τον όμιλο Stellantis σημαίνει ότι ο διάδοχός του θα είναι πιθανότατα αυτός που θα αποφασίσει ποιες μάρκες αυτοκινήτων θα συνεχίσουν να περιλαμβάνονται στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν δραστηριότητα και μέλλον. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος θα έχει στα χέρια του την τύχη των 14 μαρκών του ομίλου.
Η Stellantis, θα πρέπει να έχει ορίσει τον αντικαταστάτη του μέχρι το τέλος του 2025.
Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός-αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50%-50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group).Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Η κύρια δραστηριότητα της Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει μερίδιο στην κινεζική Leapmotor και απασχολεί 300.000 υπαλλήλους. Η παρουσία του είναι σε περισσότερες από 130 χώρες και οι εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
H Ford κόβει 4.000 θέσεις εργασίας στην Ευρώπη
Η αμερικανική Ford κατηγορεί την ΕΕ για απουσία ενός σαφούς προγράμματος πολιτικής για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης,
Πώς θα αντιδράσει η Fed στη «δεύτερη φορά» Τραμπ - Τι δείχνει δημοσκόπηση του Reuters
Οι οικονομικές πολιτικές του Τραμπ εκτιμάται ότι θα αναζωπυρώσουν τις πληθωριστικές πιέσεις - Τι βλέπουν οικονομολόγοι για την στρατηγική της Fed
Volkswagen: Πόσους μισθούς θυσιάζουν οι εργαζόμενοι για να γλιτώσουν απολύσεις
Το συνδικάτο IG Metall και το εργατικό συμβούλιο της Volkswagen υπέβαλαν την Τετάρτη την πρόταση για μείωση του κόστους εργασίας
Πάνω από τον στόχο του 2% επέστρεψε ο πληθωρισμός στη Βρετανία
Η εκτίναξη των τιμών στη Βρετανία περιορίζει τις προσδοκίες της αγορές για νέα μείωση των επιτοκίων τον Δεκέμβριο
Καμπανάκι ΕΚΤ για νέα κρίση χρέους στην ευρωζώνη
Η ΕΚΤ επισημαίνει τα «αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και τη χλιαρή ανάπτυξη
Ανατροπή στα ενοίκια - Οι χρυσοί δρόμοι του εμπορίου και η θέση της Αθήνας [πίνακες]
Ανατροπή στα ενοίκια - Το Μιλάνο πέρασε Νέα Υόρκη και Λονδίνο καθώς το νέο Top 10 τού αποδίδει τον ακριβότερο εμπορικό δρόμο στον κόσμο
Σε αναζήτηση υπουργού Οικονομικών ο Τραμπ - Συνεχίζονται οι συνεντεύξεις «μνηστήρων»
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναζητεί το πρόσωπο που θα εφαρμόσει την ριζοσπαστική του οικονομική ατζέντα για τις ΗΠΑ
Καμπανάκι από Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ
Η Morgan Stanley προειδοποιεί ότι η επιβράδυνση της αμερικανικής οικονομίας θα γίνει ιδιαίτερα εμφανής το 2026
Η ΕΕ βάζει αναχώματα στα κινεζικά gigafactories - Τα νέα κριτήρια στους διαγωνισμούς
Τα νέα κριτήρια που μελετά η Ευρώπη θα ισχύουν για τις μπαταρίες, αλλά θα μπορούσαν να επεκταθούν και σε άλλους πράσινους τομείς
Το «ασημένιο τσουνάμι» στην αγορά ακινήτων - Τι βλέπει η «Μάντισσα της Wall Street»
Οι υψηλές τιμές στα ακίνητα έχουν δημιουργήσει ένα χάσμα γενεών, το οποίο μπορεί να μειωθεί μόνο με πτώση τιμών