Το εμβληματικό κτιριακό συγκρότημα της Αίγλης Ζαππείου, με ιστορία 120 ετών, ετοιμάζεται να ανοίξει ξανά τις πόρτες του μετά από τέσσερα χρόνια παροπλισμού.
Mailo’s: Το κλειδί για τη συμφωνία με τον Βλάσση Γεωργάτο της «Γρηγόρης»
Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές κοντά στην εταιρεία Γρηγόρης η αναγεννημένη Αίγλη θα κάνει soft opening μέσα στον Νοέμβριο, προκειμένου να δοκιμαστούν οι επιμέρους λειτουργίες των θεματικών χώρων, ενώ θα ακολουθήσει το grand opening.
Ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού εφέτος ξεκίνησε να λειτουργεί ο πρώτος από τους 6 θεματικούς χώρους του συγκροτήματος, το ΑΙΓΛΗ Cinema.
Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία της Foodcorp Investments του ομίλου Κοπελούζου και της Γρηγόρης ΑΒΕΕ του Βλάση Γεωργάτου, έχει αναλάβει τη διαχείριση του πολυχώρου για τα επόμενα 20 χρόνια.
Το ακίνητο περιλαμβάνει το κατάστημα εστίασης συνολικής στεγασμένης επιφανείας 3.301,50 τ.μ., το οποίο εκτείνεται σε τέσσερις στάθμες και συγκεκριμένα στο δεύτερο υπόγειο επιφανείας 251,50 τ.μ., στο πρώτο υπόγειο επιφανείας 1.628,84 τ.μ., στο ισόγειο επιφανείας 850,93 τ.μ. και στον πρώτο όροφο επιφανείας 570,23 τ.μ. καθώς και τον θερινό κινηματογράφο Αίγλη, επιφανείας 766 τ.μ. μαζί με τον περιβάλλοντα χώρο επιφανείας 961,30 τ.μ.
Αίγλη 120 ετών
Από το 1904 στα τραπεζάκια της Αίγλης, «το πλέον απολαυστικόν κέντρον των Αθηνών» όπως έλεγε χαρακτηριστικά μία διαφήμιση της εποχής, συγκεντρώνονταν λόγιοι, καλλιτέχνες και απλοί καθημερινοί άνθρωποι, για να απολαύσουν τον καφέ ή την πορτοκαλάδα τους.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1910 λειτούργησε ο κινηματογράφος της Αίγλης, ένας από τους πρώτους θερινούς που λειτούργησαν στην Αθήνα. Με χωρητικότητα 400 ατόμων σήμερα είναι ο παλαιότερος εναπομείναντας υπαίθριος κινηματογράφος της πόλης, οποίος συνεχίζει να λειτουργεί χαρακτηρισμένος ως διατηρητέο μνημείο ήδη από τη δεκαετία του ’90.
Στην εποχή του Μεσοπολέμου και τα μεταπολεμικά χρόνια η Αίγλη σημάδεψε την κοινωνική ζωή και την καθημερινότητα των Αθηναίων, αποτελώντας έναν κοινωνικό-δημόσιο χώρο με διαστρωματική εμβέλεια.
Η Αίγλη συνέχιζε την πολύβουη και ζωηρή ιστορία της και τα επόμενα (πολλά) χρόνια με την crème de la crème της αθηναίικής αλλά και της διεθνούς σκηνής να παρελαύνει από τα τραπέζια της.
Σημειωτέον ότι μετά την καταστροφική πυρκαγιά εν έτει 1998 είχε διακοπεί η λειτουργία του συγκροτήματος για να επανέλθει μετά από ολοκληρωτική ανακαίνιση δυόμισι ετών.
Ο τελευταίος μισθωτής της Αίγλης ήταν η «Αίγλη Χώροι Εστίασης και Αναψυχής Α.Ε.», συνδεόμενη με τον αποβιώσαντα Δημήτρη Κοντομηνά. Η εταιρεία ύστερα σειρά δικαστικών αποφάσεων, εξαναγκάστηκε να αποχωρήσει λόγω αδυναμίας καταβολής των οφειλών ενώ άφησε στο Ζάππειο «φέσια» ύψους περίπου 350.000 ευρώ.
Πριν τον Κοντομηνά τον χώρο εκμεταλλευόταν ο Θάνος Πλατής με το Platis Bistrot Cafe στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Το καλοκαίρι του 2022, η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, που διαχειρίζεται το Ζάππειο Μέγαρο πραγματοποίησε διαγωνισμό για την εικοσαετή μίσθωση του συγκροτήματος. Στον εν λόγω διαγωνισμό, που έθετε ως προϋπόθεση ο μισθωτής να διαθέτει κατώτατο όριο εγγυημένου ετήσιου κύκλου εργασιών, το ποσό των 5 εκατ. ευρώ, τη μοναδική προσφορά κατέβαλε η αλυσίδα καφεστίασης Γρηγόρης (όπως πρώτος έγραψε ο ΟΤ).
Και νέο concept από την Γρηγόρης
Δεν είναι όμως μόνο το project της Αίγλης που «τρέχει» αυτή την εποχή ο Βλάσης Γεωργάτος.
Μετά τη συμφωνία για την αγορά του 20% των μετοχών της Mailos από τη VG Holding (επενδυτικό όχημα του υπερδραστήριου επιχειρηματία), έναντι τιμήματος 4 εκατ. ευρώ, λανσαρίστηκε ένα «φρέσκο» και μοντέρνο foodcourt στη Θεσσαλονίκη με διαχειρίστρια εταιρεία τη Γρηγόρης, που στοχεύει να καθιερωθεί ως το νέο σημείο συνάντησης για όσους θέλουν να απολαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων σε έναν ενιαίο, καλαίσθητο χώρο.
Το νέο Foodcourt Thermi βρίσκεται στο 5ο χιλιόμετρο Χαριλάου-Θέρμης, σε μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες περιοχές της Θεσσαλονίκης. Φιλοξενεί 8 διαφορετικά και αγαπημένα, στους καταναλωτές, concepts φαγητού και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε κάθε γωνιά να έχει τη δική της ταυτότητα.
Με πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, η αλυσίδα εστίασης Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς και σήμερα κατέχει την 10η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό