Τη δημιουργία ενός νέου τουριστικού συγκροτήματος στη Μύκονο και συγκεκριμένα στον κόλπο του Καλού Λιβαδιού, ανακοίνωσαν η εταιρεία πολυτελών ξενοδοχείων Four Seasons και η Blue Iris, επενδυτικό όχημα της εταιρείας εναλλακτικών επενδύσεων AGC Equity Partners («AGC»). Το συγκρότημα αναμένεται να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του, το καλοκαίρι του 2025.
Το Four Seasons Resort Mykonos, θα κατασκευαστεί κατά μήκος της ακτογραμμής του κόλπου στο Καλό Λιβάδι και θα διαθέτει 94 δωμάτια, βίλες και σουίτες με θέα στο Αιγαίο Πέλαγος. Η ξενοδοχειακή μονάδα θα αναπτυχθεί σε μια έκταση 60.324 τ.μ. (649.322 τετραγωνικά πόδια), που εκτείνεται από τις αμμώδεις παραλίες μέχρι τους παράκτιους βράχους.
Ξενοδοχεία: Deals πάνω από 320 εκατ. μέσα στο 2024 – Οι πρωταγωνιστές και οι περιοχές φιλέτα
Ο Bart Carnahan, πρόεδρος για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη και Διαχείριση του Χαρτοφυλακίου της Four Seasons, δήλωσε: «Η επέκταση της παρουσίας μας στην Ελλάδα αποτελεί βασικό μας στόχο εδώ και πολλά χρόνια, ενώ παράλληλα βρισκόμαστε σε συνεχή αναζήτηση των κατάλληλων ευκαιριών που θα μας επιτρέψουν να αναπτυχθούμε σε αυτήν τη σημαντική αγορά. Μετά την επιτυχημένη συνεργασία μας με την AGC Equity Partners, για τη δημιουργία του πολυβραβευμένου ξενοδοχείου μας στην Αθήνα, είμαστε βέβαιοι, ότι αυτό το νέο θέρετρο στη Μύκονο θα αποτελέσει την ιδανική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας, σε αυτήν τη μαγευτική χώρα», και συνεχίζει λέγοντας: «Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τους επισκέπτες μας στη νέα αυτή παραθαλάσσια όαση».
«Η απόφασή μας να επεκτείνουμε τα επενδυτικά μας σχέδια στην Ελλάδα και να δημιουργήσουμε έναν ακόμα προορισμό-ορόσημο στη Μύκονο, αποτελεί αδιάσειστη απόδειξη της εμπιστοσύνης και δέσμευσή μας στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας», δηλώνει ο Walid Abu-Suud, διευθύνων σύμβουλος της AGC Equity Partners. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό το νέο θέρετρο θα αποτελέσει ιδανικό προορισμό τόσο για διεθνείς όσο και για εγχώριους επισκέπτες. Προσβλέπουμε στην εκ νέου συνεργασία μας με τη Four Seasons».
Επικεφαλής της ομάδας στο νέο πολυτελές θέρετρο θα είναι ο γενικός διευθυντής, Ryan Grande, ο οποίος έχει 14 χρόνια εμπειρίας στη Four Seasons, μεταξύ άλλων σε ξενοδοχεία στο Τζάκσον Χολ, το Βανκούβερ και την Κόστα Ρίκα. Ο κ. Grande, θα ηγείται της νέας ομάδας κατά την έναρξη της λειτουργίας του ξενοδοχείου.
«Είναι τιμή μου να διευθύνω την ομάδα που θα εγκαινιάσει αυτό το πολυαναμενόμενο έργο», λέει ο κ. Grande. «Κατά τη διάρκεια της θητείας μου στη Four Seasons, έχω έρθει σε επαφή με πολλά ακίνητα, διαφορετικές κουλτούρες και προορισμούς και η συμμετοχή μου στην επέκτασή μας στην Ελλάδα θα αποτελέσει αδιαμφισβήτητα σημαντικό σταθμό στην επαγγελματική μου πορεία. Ανυπομονώ πραγματικά, να ανοίξουμε σύντομα τις πόρτες του ξενοδοχείου μας στη Μύκονο».
Σχετικά με το Four Seasons Resort Mykonos
Το πολυτελές θέρετρο, έχει σχεδιαστεί και διαμορφωθεί σύμφωνα με την τοπική αρχιτεκτονική που χαρακτηρίζεται από απλούς γεωμετρικούς όγκους, λευκά κτίσματα με ασβεστωμένες αυλές, παραδοσιακά μονοπάτια και πλατείες.
Επίσης θα αξιοποιηθεί το ποικιλόμορφο φυσικό τοπίο, διασφαλίζοντας παράλληλα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω του βιώσιμου σχεδιασμού και της αρχιτεκτονικής.
Ο σχεδιασμός του έργου ανήκει στον Έλληνα αρχιτέκτονα Νίκο Βαλσαμάκη, ενώ τον σχεδιασμό των εσωτερικών χώρων ανέλαβε η Wimberly Interiors.
Επιπλέον, το ξενοδοχείο θα προσφέρει μια ποικιλία γαστρονομικών επιλογών, εστιατορίων και μπαρ τα οποία σχεδιάστηκαν από τον πολυβραβευμένο Όμιλο Rockwell, όπως ένα υπαίθριο ιταλικό εστιατόριο δίπλα στην πισίνα, μια μοντέρνα εκδοχή ενός μυκονιάτικου καφενείου και μια εμπειρία στην παραλία του ξενοδοχείου.
Μεταξύ των παροχών συγκαταλέγονται, επίσης, μια πισίνα με απρόσκοπτη θέα στο Αιγαίο Πέλαγος, ενα σπα με ποικίλες αίθουσες ευεξίας και χώρος γυμναστηρίου.
Παράλληλα, το ξενοδοχείο θα προσφέρει αρκετούς εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους για επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.
Για όσους αναζητούν επιπλέον δραστηριότητες, θα προσφέρονται ιδιωτικές εκδρομές, θαλάσσια σπορ και πρόσθετες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
Το Four Seasons Resort Mykonos έρχεται να συμπληρώσει τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος Four Seasons Astir Palace Hotel Athens.
Latest News
Οι Ευρωπαίοι ταξίδεψαν περισσότερο για τουρισμό το 2023 - Πόσα ξόδεψαν
Οι Ευρωπαίοι τείνουν να επιλέγουν κυρίως προορισμούς στη χώρα διαμονής τους - Τι δείχουν τα στοιχεία της Eurostat
Ποια είναι τα κίνητρα που δίνει ο ΔΑΑ στις αεροπορικές εταιρείες
Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι της διοίκησης του ΔΑΑ - Πώς προχωρούν τα έργα επέκτασης του αεροδρομίου - Τι περιλαμβάνουν
Metaxa Hospitality Group: Στα 52 εκατ. ευρώ η άμεση οικονομική αξία από τις ΑΠΕ που διένειμε το 2023
Με βαθιές ρίζες στην Κρήτη όπου δραστηριοποιείται αδιάλειπτα από το 1975 το Metaxa Hospitality Group στηρίζει έμπρακτα την τοπική κοινωνία, από όπου προέρχεται το 80% των εργαζομένων του
Άλμα στον τζίρο καταλυμάτων, εστίασης τον Αύγουστο - Η «πρωταθλήτρια» περιοχή
Αθροιστικά για τις επιχειρήσεις σε καταλύματα και υπηρεσίες εστίασης ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 2,3 δισ. ευρώ τον Αύγουστο
Ο Γεώργιος Παπάζογλου CEO της Attica Blue Hospitality
Τα τελευταία χρόνια η Attica Group τοποθετείται στρατηγικά στον ξενοδοχειακό κλάδο μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Attica Blue Hospitality
Στεριά, θάλασσα και τώρα… αέρας – Τα επενδυτικά «χτυπήματα» της TEMES
Η ΤΕΜΕΣ της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου συνεχίζει να επενδύει σε εμβληματικά project – Από το Costa Navarino και το Ελληνικό στο Hilton και το αεροδρόμιο Καλαμάτας
«Χρυσά» deals στα ξενοδοχεία – Οι πρωταγωνιστές και οι περιοχές «φιλέτα»
Ποια ξενοδοχεία βρέθηκαν στο επίκεντρο εξαγορών – Τα «ηχηρά» ονόματα που προχωρούν σε επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ
Οι προοπτικές της Ελλάδας στον τουρισμό πολυτελείας και οι προκλήσεις του μέλλοντος
Ο τουρισμός πολυτελείας ήταν ένα από τα βασικά ζητήματα που συζητήθηκαν στο 2ο Συνέδριο επί της συγκεκριμένης θεματικής στη Σαντορίνη
Β. Σπανάκης: Πώς ο τουρισμός ενισχύει τους δήμους έναντι της κλιματικής αλλαγής
Τα έσοδα από το «Τέλος Ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση »ανέρχονται στο ποσό των 186 εκατ. ευρώ
Ελλάδα «ψηφίζουν» οι Βρετανοί για διακοπές
Η Ελλάδα κυριαρχεί στις προτιμήσεις των Βρετανών ταξιδιωτών