Στο Μοντερέυ του Μεξικού έγινε χθες η τελετή θεμελίωσης του νέου εργοστασίου βαρέων φορτηγών της Volvo. Στην εκδήλωση εκτος απο τον εκτελεστικό πρόεδρο του ομίλου φορτηγών της Volvo Γιενς Χολτινγκέρ, παρέστησαν ο κυβερνητης της Πολιτειας Νουέβο Λεόν Σαμιουελ Γκαρσία και ο πρέσβης της Σουηδίας στο Μεξικό
Το νέο εργοστάσιο θα συμπληρώσει την παραγωγή του Ομίλου στις ΗΠΑ και θα παρέχει πρόσθετη υποστήριξη των σχεδίων ανάπτυξης τόσο της Volvo Trucks όσο και της Mack Trucks στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, καθώς και των πωλήσεων φορτηγών Mack στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική. Το εργοστάσιο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2026.
Stellantis: Θα αναθεωρήσει το μέλλον των 14 εμπορικών σημάτων της έως το 2026
Η ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για τον Όμιλο και η επένδυση αυτή αποτελεί μέρος μιας συνολικής προσπάθειας για την αύξηση της ισχύος και της ευελιξίας του βιομηχανικού αποτυπώματος και της εφοδιαστικής αλυσίδας του Ομίλου στην περιοχή.
Αυτό περιλαμβάνει μια συμφωνία για την απόκτηση του εργοστασίου παραγωγής της Commercial Vehicle Group (CVG) στη Βόρεια Καρολίνα, το οποίο παράγει καμπίνες για τα βαρέα και μεσαία φορτηγά της Mack, έναντι περίπου 40 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ (410 εκατ. σουηδικές κορώνες (SEK). Η συμφωνία ανακοινώθηκε την 1η Αυγούστου από την CVG και αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Το εργοστάσιο του Monterrey αντιπροσωπεύει επένδυση ύψους περίπου 700 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ (7,2 δισ. SEK) και θα επικεντρωθεί στην παραγωγή συμβατικών οχημάτων βαρέως τύπου για τις μάρκες Volvo και Mack. Θα είναι μια πλήρης μονάδα συναρμολόγησης συμβατικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής αμαξωμάτων καμπίνας και βαφής.
Ο Όμιλος Volvo έχει την έδρα του στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, απασχολεί περισσότερους από 100.000 εργαζόμενους και αναπτυσει δρασττηριοτητα σε 190 αγορές. Το 2023, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 553 δισεκατομμύρια SEK (48 δισεκατομμύρια ευρώ). Οι μετοχές της Volvo είναι εισηγμένες στο Nasdaq της Στοκχόλμης.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...