Τις χρηματοοικονομικές ανάγκες της Gen Z και των Millennials με προϊόντα που έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, προσιτό κόστος και χαρακτηρίζονται από ταχύτητα και ασφάλεια έρχεται να καλύψει η νέα ψηφιακή τράπεζα Snappi που δημιούργησε η Τράπεζα Πειραιώς, σε συνεργασία με τη Natech.
Όπως ανέφερε ο Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής, Εκτελεστικό μέλος ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς, μιλώντας νωρίτερα σήμερα στο MasterCard Innovation Forum 2024, η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση οδηγούν σε συνεχείς αλλαγές τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, προκαλούν νέες ανάγκες για τους πελάτες, όπως και την είσοδο νέων παικτών στην αγορά που ανταγωνίζονται τις τράπεζες.
«Σχεδιάζουμε το εμπορικό λανσάρισμα της Snappi, η οποία έχει πλήρη ευρωπαϊκή τραπεζική άδεια σε 6 – 9 μήνες και την επέκταση της στη συνέχεια σε 3-4 ευρωπαϊκές χώρες. Η Snappi θα προσφέρει embedded finance σε όλες τις χώρες, λύσεις σε ιδιώτες πελάτες για την καθημερινή Τραπεζική αλλά και σε Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις», επισήμανε ο κ. Κουτεντάκης και τόνισε ότι δίνεται έμφαση στην εξοικείωση των νέων γενιών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες που χαρακτηρίζονται από ταχύτητα και ασφάλεια.
Αλλαγές
Συμμετέχοντας σε συζήτηση με θέμα Shaping the Future of Retail Banking: Digital Transformation & Strategic Innovation, ο κ. Κουτεντάκης περιέγραψε τις ραγδαίες αλλαγές στην αγορά πληρωμών διεθνώς, σημειώνοντας ότι οι υπηρεσίες πληρωμών έχουν εξελιχθεί τα τελευταία πέντε χρόνια περισσότερο από ό,τι την προηγούμενη 50ετία και αυτός ο ρυθμός θα διατηρηθεί αμείωτος.
Χαρακτηριστικά σημεία των τελευταίων ετών είναι η εκθετική αύξηση του αριθμού των συναλλαγών, καθώς και η εισαγωγή πολλών και ποικίλων εργαλείων και μέσων πληρωμής, από τα wallets έως τα crypto, το ψηφιακό ευρώ, τις account to account πληρωμές (Α2Α), ακόμη και την εξέλιξη της κλασικής κάρτας όσο αφορά τα υλικά και τις δυνατότητες που έχει.
Η εγχώρια αγορά πληρωμών κινείται προς την κατεύθυνση των A2A πληρωμών, η οποία αναπτύσσεται με γοργά βήματα και με τη θετική συνδρομή της υπηρεσίας IRIS, σημείωσε και επισήμανε ότι γενικότερα στην Ευρώπη, όπου η αγορά πληρωμών χαρακτηρίζεται από ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο, με στόχο την ταχύτητα, την ασφάλεια και το μικρότερο δυνατό κόστος στις συναλλαγές των καταναλωτών, αναμένεται οι Α2Α πληρωμές να αποτελέσουν εργαλείο μαζικών πληρωμών.
Latest News
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα