Άμεσες επενδύσεις 35 εκατ. ευρώ υλοποιεί η Lamda Μarinas, θυγατρική της Lamda Developments, η οποία έχει υπό την ομπρέλα της την Μαρίνα Φλοίσβου, την Μαρίνα Αγίου Κοσμά και ετοιμάζεται να υποδεχθεί και την Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών υπογραφής της σύμβασης παραχώρησης με το ΤΑΙΠΕΔ.
ΤΑΙΠΕΔ: Στη Lamda Marinas Investments τα δικαιώματα εκμετάλλευσης για τη Μαρίνα Κέρκυρας
Τα στελέχη της Lamda Marins διαβλέπουν ένα σημαντικό πεδίο ευκαιριών ανάπτυξης του κλάδου στη χώρα μας καθώς οι θάλασσες μας είναι ο πρώτος προορισμός στη Μεσόγειο των σκαφών αναψυχής ενώ από την άλλη είναι πανθομολογούμενο ότι οι υποδομές υπολείπονται σημαντικά της ζήτησης.
Tο επόμενο διάστημα η Μαρίνα Φλοίσβου θα επενδύσει 5 εκατ. ευρώ σε δράσεις βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της
Προς αυτή την κατεύθυνση η Lamda marinas επενδύει ήδη και προτίθεται να ενισχύσει τις επενδύσεις αυτές τα επόμενα χρόνια για να ανταποκριθείς την αυξημένη ζήτηση ποιοτικών υπηρεσιών για τα σκάφη αναψυχής.
Όπως σημείωσε χθες σε συνέντευξη τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Marinas Σταύρος Κατσικάδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ot.gr, το επόμενο διάστημα η Μαρίνα Φλοίσβου θα επενδύσει 5 εκατ. ευρώ σε δράσεις βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της, ενώ επίσης αναμένονται επενδύσεις άνω των 30 εκατ. ευρώ για την Μαρίνα Αγίου Κοσμά.
Όσον αφορά τη Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας αναμένεται μέχρι τέλους Νοεμβρίου η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης. Ως γνωστό για την αξιοποίηση της μαρίνας, διεξήχθη, διαγωνισμός από το ΤΑΙΠΕΔ και επιλέχθηκε ως ανάδοχος η εταιρεία η Lamda Marinas Investments, θυγατρική της Lamda Development.
Η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 40 έτη και η σύμβαση θα κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων. Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ η συνολική αξία του τιμήματος που θα καταβάλλει ο Προτιμητέος Επενδυτής με βάση τη σύμβαση που θα υπογραφεί θα ξεπεράσει τα 89 εκατ. ευρώ σε βάθος 40 ετών. Μέρος του τιμήματος θα καταβληθεί εφάπαξ με την έναρξη της υπο-παραχώρησης ενώ το υπόλοιπο θα αποτελεί ποσοστό επί του κύκλου εργασιών του υπο-παραχωρησιούχου και θα καταβάλλεται ετησίως.
Επιπρόσθετα, πέραν του καταβληθέντος τιμήματος, οι επενδύσεις για την εκ του μηδενός κατασκευή και ανάπτυξη της Μαρίνας αναμένεται να υπερβούν τα 50 εκατ. ευρώ.
Μιλώντας για τις δυο επενδύσεις στη Μαρίνα Φλοίσβου και την Μαρίνα Αγίου Κοσμά ο κ. Κατσικάδης πρόσθεσε ότι τα σχετικά επενδυτικά σχέδια έχουν υποβληθεί στο πρόγραμμα του Υπουργείου Τουρισμού για την ενίσχυση των μαρίνων από το ταμείο Ανάπτυξης και αναμένονται οι οριστικές αποφάσεις
Επένδυση σε φωτοβολταϊκό
Παρουσιάζοντας στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο Πλωτό Μουσείο Νεράιδα, το οποίο φιλοξενείται στη Μαρίνα Φλοίσβου, τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, ο κ. Κατσικάδης, ανέφερε ειδικότερα ότι η Μαρίνα Φλοίσβου βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας και της στρατηγικής της που αντανακλάται στον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιείται. Η βελτίωση του αποτυπώματος της Μαρίνας Φλοίσβου σχετικά με την Οικονομία, την Κοινωνία και το Περιβάλλον αντιμετωπίζεται ως κοινωνική ευθύνη που απαιτεί προσήλωση και συνεχή δράση, τόσο σε ατομικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο. Η έκθεση βιωσιμότητας αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (εγγυήσεις προέλευσης). Μάλιστα όπως τονίσθηκε η μαρίνα θα λειτουργήσει εντός των εγκαταστάσεων της φωτοβολταικό σύστημα, μια επένδυση έως ενός εκατ. ευρώ.
Επίσης η μαρίνα έδωσε το 2023, ιδιαίτερη σημασία μεταξύ άλλων, στο καθαρισμό των υδάτων συλλέγοντας 21,3 κιλά επιπλεόντων μικροπλαστικων από τα δυο seabin. Διατέθηκαν ακόμη 226.269 ευρώ για την προστασία του περιβάλλοντος (φυτεύσεις δένδρων κ.λ.π.). Σε κοινωνικό επίπεδο να σημειωθεί ότι το 90% των εργαζομένων της μαρίνας φλοίσβου δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι με το εργασιακό κλίμα. Τέλος το «κοινωνικό προϊόν» της εταιρείας για το 2023 ανήλθε στα 18.038.500 εκατ. ευρώ.
Η Έκθεση, συντάχθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις των GRI Universal Standards, καθώς και του προτύπου υπευθυνότητας ΑΑ1000AP (2018), ενώ παράλληλα έλαβε εξωτερική διασφάλιση από τον ανεξάρτητο φορέα TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Τέλος ότι ο κ. Κατσικάδης τόνισε ότι η Μαρίνα Φλοίσβου πραγματοποιεί τζίρο 22 εκατ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 22% του τζίρου όλων των μαρίνων της Ελλάδος.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ