Το Netflix απέκτησε 5,1 εκατομμύρια συνδρομητές το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street κατά περισσότερο από 1 εκατομμύριο και δήλωσε ότι αναμένει μεγαλύτερη αύξηση των πελατών την περίοδο των διακοπών, όπου και θα επιστρέψει η κορεατική σειρά «Squid Game».

Οι μετοχές της Netflix σημείωσαν άνοδο 4,8% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές της Πέμπτης μετά την έκθεση αποτελεσμάτων, ενώ κινείται με άνοδο 47% για το έτος.

Καθώς ο ρυθμός προσθήκης συνδρομητών επιβραδύνεται, η Netflix προσπαθεί να στρέψει την προσοχή των επενδυτών μακριά από τις εγγραφές σε μετρήσεις όπως η αύξηση των εσόδων και τα περιθώρια κέρδους. Θα σταματήσει να αναφέρει στοιχεία για τους συνδρομητές από το επόμενο έτος και εστιάζει στην ανάπτυξη των διαφημιστικών προγραμμάτων της.

Οι «πόλεμοι του streaming» ανέδειξαν τον νικητή τους

Τα έσοδα από υπηρεσίες με διαφημίσεις εκτίναξαν τους συνδρομητές

Ο γίγαντας του streaming δήλωσε ότι η υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία του αντιπροσώπευε περισσότερο από το 50% των εγγραφών το τρίτο τρίμηνο στις χώρες όπου ήταν διαθέσιμη.

Η Wall Street ανέμενε ότι η Netflix θα έφερνε 4 εκατομμύρια συνδρομητές από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συγκέντρωσε η LSEG.

Η Netflix κέρδισε 5,40 δολάρια ανά μετοχή στο τρίμηνο, πάνω από την πρόβλεψη συναίνεσης για 5,12 δολάρια. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους έφτασε το 30% στο τρίμηνο, έναντι 22% ένα χρόνο νωρίτερα. Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 9,825 δισ. δολάρια, λίγο πριν από την πρόβλεψη της κοινής γνώμης για 9,769 δισ. δολάρια.

Αλλά ενώ οι προσθήκες πελατών ξεπέρασαν τις προβλέψεις, ήταν χαμηλότερες από τα 8,76 εκατομμύρια που μάζεψε η Netflix το προηγούμενο τρίμηνο του έτους.

Η Netflix προέβλεψε ότι οι προσθήκες πελατών της για τους τρεις τελευταίους μήνες του έτους – παραδοσιακά μια ισχυρή περίοδος γύρω από τις γιορτές – θα ξεπεράσουν το τρίμηνο του Σεπτεμβρίου, αν και δεν έδωσε έναν αριθμό. Η δεύτερη σεζόν του κορεατικού δράματος «Squid Game» έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στα τέλη Δεκεμβρίου.

Πώς επεκτείνεται το Netflix

«Αισθανόμαστε πολύ καλά για την επιχείρηση», δήλωσε ο συνδιευθύνων σύμβουλος Τεντ Σαράντος σε βίντεο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. «Είχαμε ένα σχέδιο για την εκ νέου επιτάχυνση της επιχείρησης και το υλοποιήσαμε».

Η εταιρεία δήλωσε ότι ο όγκος του προγραμματισμού της είχε ανακάμψει μετά τις διαταραχές από τις περσινές απεργίες στο Χόλιγουντ. Η δέσμευση, ο χρόνος που δαπανάται για την παρακολούθηση του Netflix, ήταν κατά μέσο όρο δύο ώρες την ημέρα ανά μέλος. Ενώ το Netflix έχει αναφέρει αύξηση των συνδρομητών στην κατηγορία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, δεν αναμένει ότι η διαφήμιση θα αποτελέσει κύριο μοχλό ανάπτυξης μέχρι το 2026.

Μέρος του σχεδίου επικεντρώνεται γύρω από τα ζωντανών προγραμμάτων, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών, που αποτελούν μεγάλο πόλο έλξης για τους διαφημιζόμενους. Τον Νοέμβριο, το Netflix θα μεταδώσει έναν αγώνα μποξ μεταξύ του youtuber Τζέικ Πολ και του Μάικ Τάισον, ενώ θα ακολουθήσουν δύο αγώνες του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αυξήσει τις τιμές στην Ισπανία και την Ιταλία. Νωρίτερα αυτό το μήνα, αύξησε τις τιμές σε μερικές ευρωπαϊκές αγορές και στην Ιαπωνία.

Ο Σαράντος απέρριψε την ιδέα της προσθήκης του Netflix σε ένα εκπτωτικό πακέτο με άλλες υπηρεσίες streaming, όπως η Walt Disney και Warner Bros Discovery. «Αυτό στο οποίο επικεντρωνόμαστε είναι να προσθέτουμε όλο και περισσότερη αξία σε αυτό το πακέτο», δήλωσε ο Σαράντος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή