Η PepsiCo προσπαθεί να ξανακερδίσει τους πελάτες που απομακρύνθηκαν λόγω του shrinkflation με μια ειδική προωθητική ενέργεια που προσφέρει περισσότερα πατατάκια σε σακούλες των Lay’s, Doritos, Tostitos και Ruffles.
Η εταιρεία δήλωσε στο CNN ότι οι συσκευασίες «μπόνους» των Tostitos και Ruffles θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια στην ίδια τιμή με τις κανονικές σακούλες σε επιλεγμένα σημεία.
Η Pepsico αγοράζει τη Siete Foods για 1,2 δισ. δολάρια
Kαταναλωτές και οι βουλευτές τα τελευταία χρόνια διαμαρτύρονται επίσης για τις εταιρείες που μειώνουν το μέγεθος των προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν τις τιμές ή τις κρατάνε σε παρόμοια επίπεδα. Οι διαμαρτυρίες αυτές ακούστηκαν από τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν μέχρι το και τον χαρακτήρα του Muppet Show, Cookie Monster.
Γυρίζουν την πλάτη στην τακτική του shrinkflation οι καταναλωτές
Η PepsiCo, η General Mills, η Mondelez και άλλοι γίγαντες στην αγορά των σνακ έχουν αυξήσει τις προσφορές για να προσπαθήσουν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες, αλλά οι προσφορές ήταν αναποτελεσματικές, σύμφωνα με την Bank of America. Άλλες εταιρείες προσπαθούν επίσης να ανταποκριθούν στην απογοήτευση των καταναλωτών για το shrinkfliation.
Η Domino’s προσέφερε τον περασμένο μήνα μια περιορισμένης διάρκειας προσφορά με την ονομασία «Moreflation». Οι online πελάτες που παρήγγειλαν δύο ή περισσότερες μεσαίες πίτσες μπορούσαν να αναβαθμίσουν μία από τις πίτσες τους σε μεγάλη δωρεάν.
«Οι καταναλωτές έχουν βαρεθεί να βλέπουν στην πραγματικότητα μια μικρότερη μερίδα στην ίδια τιμή», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικών της Domino’s, Σαντίπ Ρέντι, σε μια κλήση για τα κέρδη τον περασμένο μήνα.
Η PepsiCo, ο μεγαλύτερος πωλητής αλμυρών σνακ στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι θα προσθέσει επίσης δύο ακόμη μικρές σακούλες με πατατάκια στην ποικιλία των 18 συσκευασιών. Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις αγορές σνακ λόγω των επίμονα υψηλών επιπέδων πληθωρισμού.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo Ραμόν Λαγουάρτα δήλωσε στους αναλυτές σε μια κλήση για τα κέρδη την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία επιδιώκει να επωφεληθεί από τα αθλητικά γεγονότα στις ΗΠΑ, μια εποχή κατά την οποία οι οπαδοί τείνουν να καταναλώνουν περισσότερα σνακ.
Μια πρόσφατη ανάλυση της Bank of America διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις σνακ μειώθηκαν κατά 0,5% το τρίτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, ενώ ο όγκος των σνακ στο λιανεμπόριο μειώθηκε κατά 1,1%. Οι πωλήσεις σνακ της PepsiCo μειώθηκαν κατά 1% το τελευταίο τρίμηνο, ενώ ο όγκος των σνακ της υποχώρησε κατά 1,5%.
Τα τελευταία χρόνια, τα σνακ συγκαταλέγονται μεταξύ των ειδών παντοπωλείου των οποίων οι τιμές έχουν εκτοξευθεί λόγω του συνεχιζόμενου πληθωρισμού.
Τον περασμένο μήνα, η μέση τιμή σε μια κανονικού μεγέθους συσκευασία ήταν 6,46 δολάρια, μια αύξηση 28% από τη μέση τιμή των 5,02 δολαρίων του ίδιου μήνα πριν από τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας.
Αναλυτές εκτιμούν ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες
Το 2021, ο Έντγκαρ Ντουόρσκι, δικηγόρος προστασίας των καταναλωτών και ιδρυτής της ιστοσελίδας Consumer World, ο οποίος παρακολουθεί συνεχώς το φαινόμενο του shrinkflation, διαπίστωσε ότι η έκδοση «Hint of Guacamole» της Tostitos συρρικνώθηκε κατά μία ουγγιά από 12 σε 11 ουγγιές, ενώ η έκδοση «Hint of Lime» από 13 σε 11 ουγγιές. Ο Ντουόρσκι διαπίστωσε επίσης ότι η Ruffles μείωσε κατά μισή ουγγιά τη σακούλα «Sour Cream & Onion» το 2013.
«Καιρός ήταν», δήλωσε για την κίνηση της PepsiCo. «Οι λάτρεις των τσιπς έχουν περάσει από χρόνια μειώσεων». Η PepsiCo είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αλμυρών σνακ στις Ηνωμένες Πολιτείες και οι ανταγωνιστές της είναι πιθανό να ακολουθήσουν το παράδειγμά της με δικά τους αυξημένα μεγέθη, δήλωσε στο CNN ο Ρόμπερτ Μόσκοου, αναλυτής της TD Cowen.
Latest News
Ποια είναι η τολμηρότερη αεροπορική εταιρεία στον πλανήτη;
Η Middle East Airlines είναι ο μόνος αερομεταφορέας που εξυπηρετεί τη χώρα εν μέσω ισραηλινών βομβαρδισμών και μαχών με τη Χεζμπολάχ
Ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης μήνυσε το X του Έλον Μασκ
Ο Μπερνό μηνύει το Χ για αναδημοσίευση άνευ καταβολής δικαιωμάτων από ειδησεογραφικά μέσα του
Από... Εξολοθρευτής, μεγαλοστέλεχος εταιρείας της λίστας Fortune 500
Ο Άρνολντ Σβαρτσνέγκερ γίνεται ο Εξολοθρευτής για ένα μεγάλο πρόβλημα της γενιάς του.
Οι BRICS στο... τιμόνι των G20 για έναν ακόμη χρόνο
Η Σύνοδος Κορυφής του Ρίο ντε Τζανέιρο ακολουθεί αυτή του Νέου Δελχί (Ινδία) και συνερχεται πριν απο αυτη του Γιοχάνεσμπουργκ (Νότια Αφρική), δίνοντας στις 3 χώρες μέλη των των BRICS τη δυνατότητα να διαμορφώσου την ατζέντα των G20
Ο κρατικός κολοσσός καπνού της Κίνας ανθεί, κόντρα σε παγκόσμιες τάσεις
Η China Tobacco είναι σχεδόν μονοπώλιο σε ένα έθνος θεριακλήδων
Πώς οι εταιρείες μπορούν να αντιμετωπίσουν την ασθένεια στην εργασία
Τα υψηλά επίπεδα απουσιών που προκαλείται από ασθένεια μετά την πανδημία δημιουργούν προβλήματα στους εργοδότες
Ύφεση και ακυβερνησία απειλούν Γαλλία και Γερμανία
Παρεμφερή προβλήματα αντιμετωπίζουν ο Γερμανός καγκελάριος Σολτς και ο Γάλλος πρωθυπουργός Μπαρνιέ. Θέλουν να υλοποιήσουν συγκεκριμένους στόχους, αλλά τους λείπουν τα χρήματα.
Απρόσμενη ανάπτυξη της ισραηλινής οικονομίας εν μέσω πολέμου
Παρά τον πόλεμο το ΑΕΠ του Ισραήλ αυξήθηκε κατά 3,8% σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο
«Taramagate»: Τι συμβαίνει στη Βρετανία με την έλλειψη ταραμοσαλάτας
Η απεργία σε ένα εργοστάσιο στη Βρετανία έχει προκαλέσει πανικό στους Λονδρέζους που διαμαρτύρονται για την ταραμοσαλάτα
Σίγουρος για τον πληθωρισμό παρά τις υψηλές υπηρεσίες o Λουίς ντε Γκίντος
Η οικονομία έχει απογοητεύσει πρόσφατα, καθώς η κατανάλωση παραμένει αδύναμη, δήλωσε ο Λουίς ντε Γκίντος