Με μια επιθετική αύξηση του αριθμού των καταστημάτων και του μεγέθους του προγράμματος πιστότητας προσπαθεί η Ulta Beauty να αντιμετωπίσει την πρώτη πτώση πωλήσεων από το 2020 και την ταυτόχρονη εκτόξευση της Sephora.

Η αμερικανική αλυσίδα ομορφιάς που προσέλκυσε το επενδυτικό ενδιαφέρον της Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ, φαίνεται πως δεν μπορεί να φτάσει το ρυθμό της μεγάλης αντιπάλου της, που ανήκει στον όμιλο LVMH.  Απόδειξη, ότι οι προβλέψεις της για το 2024 παρέμειναν ίδιες, ενώ δεν υπήρξε κανένα outlook για το 2025.

Γουόρεν Μπάφετ: Οι νέες και όμορφες επενδύσεις του «μάντη της Ομάχα»

«Η Ulta Beauty ηγείται σε μια αναπτυσσόμενη κατηγορία με ένα μοντέλο που έχει αποδειχθεί ότι κερδίζει, και μια σημαντική οικονομική δύναμη για να επενδύσει και να ενισχύσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας», σημείωσε ο Dave Kimbell, CEO της Ulta Beauty στο RetailTouchpoints. «Οι νέες στρατηγικές μας προτεραιότητες έρχονται για να ενισχύσουν το διαφοροποιημένο μοντέλο μας και να προωθήσουν τη σχετική καινοτομία για να καλύψουν τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών, τοποθετώντας την Ulta Beauty ως τον top προορισμό για τους λάτρεις της ομορφιάς».

Η Ulta Beauty και ο Μπάφετ

Και στο portfolio επενδυτικών κολοσσών. Η δυναμική της εξάλλου φαίνεται πως ήταν αυτή που προσέλκυσε το επενδυτικό ενδιαφέρον της Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ, που δεν δίστασε κατά το δεύτερο τρίμηνο να προχωρήσει σε αγορά 690.000 μετοχών της Ulta Beauty, αξίας 266 εκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του τριμήνου.

Η μετοχή διαπραγματευόταν στα 366 δολάρια στις 15 Ιουνίου, σημειώνοντας άνοδο 11% σε σχέση με μια ημέρα νωρίτερα με αφορμή την είδηση του Μπάφετ. Εξακολουθεί να είναι μειωμένη κατά 25% από το προηγούμενο έτος μέχρι σήμερα εν μέσω ισχυρού ανταγωνισμού.

Ο μεγαλύτερος beauty retailer των ΗΠΑ προσπαθεί να «πάρει κεφάλι» στον μεγάλο αγώνα για τους Gen Z-ers και την Gen Alpha, απέναντι σε Amazon και Sephora που έχει επωφεληθεί από την έντονη συζήτηση γύρω από τους νεαρούς καταναλωτές που έχουν γεννηθεί από το 2010 και έχουν εμμονή με την ομορφιά – είναι οι γνωστοί «Sephora tweens».

Κράτησε το guidance, άλλαξε στρατηγική

Στην εκδήλωση της Ημέρας Επενδυτών 2024 της στο Σικάγο, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ομορφιάς της χώρας, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε την πρώτη τριμηνιαία απώλεια εσόδων και κερδών ανά μετοχή από το 2020, παρουσίασε μια στρατηγική για την επίτευξη κερδοφόρας ανάπτυξης και την αύξηση του μεριδίου αγοράς στον τομέα της ομορφιάς και της ευεξίας, η οποία περιλαμβάνει την επιτάχυνση των νέων καταστημάτων που θα ανοίξουν για να φτάσουν συνολικά σε περισσότερα από 1.800 μακροπρόθεσμα. Η Ulta διαθέτει επί του παρόντος περισσότερα από 1.400 καταστήματα στις ΗΠΑ.

Η αλυσίδα ομορφιάς διατήρησε την καθοδήγησή του για το οικονομικό έτος 2024 και αναμένει συνολικά 60 έως 65 νέα καθαρά καταστήματα και 40-45 έργα αναδιαμόρφωσης και μετεγκατάστασης.

Επιπλέον, επιδιώκει να αυξήσει την ανάπτυξη του προγράμματος πιστότητας σε 50 εκατομμύρια μέλη έως το 2028, προσεγγίζοντας νέα κοινά.

3+1 πυλώνες

Για να το πετύχει αυτό η εταιρεία βασίζει το στρατηγικό της πλαίσιο σε τέσσερις θεμελιώδεις τομείςμ αρχής γενομένης από την ποικιλία των καλύτερων προϊόντων ομορφιάς και ευεξίας, όπως και την ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας με την προώθηση αυθεντικών, ανθρώπινων σχέσεων που ενθουσιάζουν και εμπλέκουν τους πελάτες σε κάθε σημείο επαφής.

Κύριο μέλημά της είναι να βρει τους πελάτες της εκεί όπου βρίσκονται, σε φυσικά σημεία και ηλεκτρονικό κατάστημα, ακολουθώντας μια omnichannel στρατηγική και προσφέροντάς τους μια εμπειρία που θα τους δεσμεύσει, κερδίζοντας την αφοσίωσή τους.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων, εκτός από το άνοιγμα νέων καταστημάτων και την ανάπτυξη του προγράμματος πιστότητας, η Ulta Beauty σχεδιάζει μια διευρυμένη ποικιλία και την προώθηση της καινοτομίας των προϊόντων μέσω ενός διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου αποκλειστικών, αναδυόμενων και καθιερωμένων εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένης της Ulta Beauty Collection.

Επιπλέον, σχεδιάζει να επενδύσει σε βασικούς παράγοντες διαφοροποίησης της εμπειρίας στο κατάστημα, σε συνδυασμό με συνεργάτες και στυλίστες, ξεχωριστές προσφορές υπηρεσιών και εκδηλώσεων με υπογραφή. Ενώ ποντάρει και στην ψηφιακή του παρουσία με προσφορές και αυξημένη ταχύτητα εξυπηρέτησης του πελάτη. ulta

Απέναντί της, η Sephora

Όλα αυτά για να «πάρει κεφάλι» στον μεγάλο αγώνα για τους Gen Z-ers και την Gen Alpha, την προσοχή των οποίων έχει τραβήξει η Amazon μα πρωτίστως η Sephora που έχει επωφεληθεί από την έντονη συζήτηση γύρω από τους νεαρούς καταναλωτές που έχουν γεννηθεί από το 2010 και έχουν εμμονή με την ομορφιά – επίσης γνωστοί ως «Sephora tweens».

Στην ηλικία των 10 ή 11 ετών, όχι μόνο πειραματίζονται με την περιποίηση της επιδερμίδας και το μακιγιάζ, αλλά και αναλαμβάνουν σημαντικές οικονομικές δεσμεύσεις για την περιποίηση της ομορφιάς τους. Η έκθεση Piper Sandler spring 2023 επιβεβαιώνει αυτή την τάση, με τους εφήβους να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για την ομορφιά από ποτέ άλλοτε.

Επιπλέον, οι εμπειρίες στα καταστήματα Sephora δεν είναι απλώς ταξίδια για ψώνια αλλά αγοραστικές εμπειρίες και αισθητηριακές εξερευνήσεις για αυτούς τους νεαρούς λάτρεις της ομορφιάς. Είναι η γενιά που αλληλεπιδρά με τελείως διαφορετικό τρόπο με τα προϊόντα προσθέτει ένα ακόμη επίπεδο στο ταξίδι τους στην ομορφιά.

Διόλου τυχαίου που από το 2023, η Sephora κατέγραψε αξιοσημείωτα παγκόσμια αποτελέσματα, με τις λιανικές πωλήσεις να ανέρχονται σε σχεδόν 16 δισεκατομμύρια δολάρια, από περίπου 14,5 το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, ο αριθμός των καταστημάτων Sephora στις ΗΠΑ αυξήθηκε, επίσης, σε περίπου 574.

Σύμφωνα και με την Interbrand, η αξία της αλυσίδας ομορφιάς που ανήκει στον όμιλο LVMH ανήλθε σε 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένη κατά 15%. Με περισσότερα από 2.700 καταστήματα σε 35 χώρες, αποτελεί μια «υπολογίσιμη δύναμη στο χώρο του λιανικού εμπορίου».

Ποια είναι η Ulta Beauty

Η Ulta Beauty, Inc., παλαιότερα γνωστή ως Ulta Salon, Cosmetics & Fragrance Inc. και πριν από το 2000 ως Ulta3, ιδρύθηκε από τον Richard E. George, πρώην πρόεδρο της Osco Drug, Inc. και τον Terry Hanson.

Ο George εγκατέλειψε την εργασία του στην Osco το 1989 προκειμένου να αναπτύξει ένα επιχειρηματικό σχέδιο για ένα κατάστημα λιανικής πώλησης που θα προσέφερε προϊόντα ομορφιάς σε διαφορετικά επίπεδα τιμών. Άλλα στελέχη της Osco εντάχθηκαν στην επιχείρηση του George και του Hanson και συγκέντρωσαν 11,5 εκατομμύρια δολάρια σε επιχειρηματικά κεφάλαια. Η εταιρεία, που αρχικά ονομάστηκε Ulta3, ξεκίνησε το 1990 με πέντε καταστήματα στα προάστια του Σικάγο. Το όνομα άλλαξε από Ulta3 σε Ulta στα τέλη του 1999.

Ο George έφυγε από την Ulta3 το 1995 και ο Hanson έγινε ο, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Τον Δεκέμβριο του 1999, ο Lyn Kirby έγινε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος και ο Charles «Rick» Weber έγινε Ανώτερος Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος Λειτουργίας και Οικονομικός Διευθυντής. Στις 25 Οκτωβρίου 2007, η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο NASDAQ.

Το 2008, η εταιρεία άνοιξε ένα δεύτερο κέντρο διανομής στο Φοίνιξ της Αριζόνα. Το 2020 πριν από την πανδημία υπήρχαν 44.000 εργαζόμενοι. Από το 2021, η Ulta απασχολεί περίπου 37.000 άτομα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή