
Οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες πρωταγωνιστούν σε έναν αγώνα δρόμου για να αναπτύξουν μια σειρά από ολοένα και πιο πολυτελή προνόμια – από χαβιάρι μέχρι γκαλερί τέχνης επί του αεροσκάφους – για να προσελκύσουν νέους πελάτες.
«Απογειώθηκε» το Ελ. Βενιζέλος το Σεπτέμβριο – Πώς θα κινηθεί ο τουρισμός [πίνακες]
Ο αγώνας για τη βελτίωση των παροχών εν πτήσει λαμβάνει χώρα καθώς η διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην αεροδιαστημική βιομηχανία έχει δημιουργήσει μεγάλες αναμονές για τους αερομεταφορείς που επιδιώκουν να αναπτύξουν νέες υπηρεσίες στα αεροπλάνα που αλλάζουν το παιχνίδι.
Η Qatar Airways έχει αρχίσει να προσφέρει χαβιάρι – συνήθως ένα προνόμιο για πιο ακριβά βαλάντια στην πρώτη θέση – στους πελάτες της business class σε ορισμένα δρομολόγια. Θα διαθέσει επίσης WiFi υψηλής ταχύτητας με την τεχνολογία Starlink του Ιλον Μασκ από την επόμενη εβδομάδα.
Από την άλλη, η China Airlines της Ταϊβάν φέτος συνεργάστηκε με ένα εστιατόριο τριών αστέρων Michelin για να προσφέρει ένα μενού γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια των πτήσεών της.
Η Emirates, η οποία δηλώνει ότι έχει ξοδέψει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κρασιά και σαμπάνιες τα τελευταία 16 χρόνια, φέτος προώθησε συμφωνίες αποκλειστικής χρήσης ορισμένων σοδειών από τους παραγωγούς σαμπάνιας Moët & Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon.
Οι ειδικοί του κλάδου εκτικμούν ότι τα νέα προνόμια περιλάμβαναν από έξυπνα τρικ έως πραγματικές αναβαθμίσεις που έρχονται να βελτιώσουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη.
«Οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να βρουν ένα σημείο διαφοράς για να προσελκύσουν πελάτες και διπλασιάζουν τα λεγόμενα «μαλακά προϊόντα» (soft products) επειδή είναι πιο επιλογή πιο άμεση και η αλυσίδα εφοδιασμού είναι πιο γρήγορη», δήλωσε ο Jonny Clark, σύμβουλος αεροπορικής εταιρείας.
Τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας ταλαιπωρούν τον κλάδο από τότε που ξεκίνησαν ξανά τα ταξίδια σε παγκόσμια κλίμακα το 2022 μετά την πανδημία του κορωνοϊού. Οι καθυστερήσεις παράδοσης νέων αεροσκαφών από την Boeing και την Airbus έχουν οδηγήσει στην παράδοση πολλών αεροσκαφών με χρόνια καθυστέρηση, ενώ υπάρχει επίσης έλλειψη νέων καθισμάτων λόγω καθυστερήσεων στην παραγωγή.
Παράγοντες όπως αυστηρότεροι κανόνες πιστοποίησης, ελλείψεις εργατικού δυναμικού και ελλείψεις ηλεκτρονικών ειδών για ενσωματωμένα συστήματα ψυχαγωγίας κατά την πτήση είχαν συνδυαστεί με την επιβράδυνση των παραδόσεων νέων καθισμάτων, είπαν ειδικοί του κλάδου.
Πινελιές πολυτέλειας στις αεροπορικές
«Υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα που μπορείτε να κάνετε», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Etihad, Antonoaldo Neves, για τις… πινελιές πολυτελείας. «Για να αποκτήσετε νέα αεροσκάφη χρειάζεται πολύς χρόνος».
Η αεροπορική εταιρεία του έχει επικεντρωθεί στην επίλυση των προβλημάτων που ενοχλούν περισσότερο τους συχνούς επιβάτες – χαμένες αποσκευές, ακυρώσεις και χαμένες συνδέσεις λόγω καθυστερήσεων.
Η Cathay Pacific του Χονγκ Κονγκ αντιμετώπισε καθυστερήσεις στην επανατοποθέτηση των νέων καθισμάτων της business class με συρόμενες πόρτες, αλλά αυτή την εβδομάδα αποκάλυψε τη νέα καμπίνα που περιλαμβάνει μια γκαλερί τέχνης επί του αεροσκάφους.
Cathay Pacific unveils its swanky new ‘Aria Suite’ business-class seat!
What do you think of the new suites?
To read more about which routes will feature the new Aria Suites, visit the link in our bio.
Link: https://t.co/4TKIH1mCgw pic.twitter.com/x4hX9skPQv
— Andrew Wong (@andrewwong217) October 18, 2024
Θα χρειαστεί μέχρι περίπου το 2027 για να ολοκληρώσει την εγκατάσταση της νέας καμπίνας σε 30 από τον υπάρχοντα αεροσκάφη του στόλου των Boeing 777. Η νέα πρώτη θέση της αεροπορικής εταιρείας, εν τω μεταξύ, έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στο νέο μοντέλο Boeing 777X με μεγάλη καθυστέρηση. Αυτά δεν θα παρουσιαστούν μέχρι το 2026 λόγω καθυστερήσεων στην παράδοση.
Η Lavinia Lau, εμπορική διευθύντρια της Cathay, είπε ότι υπήρξε μια «μικρή καθυστέρηση» στην εισαγωγή της νέας καμπίνας business class.
«Τα πρώτα δύο αεροσκάφη καθυστερούν ελαφρώς, αλλά θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε το υπόλοιπο πρόγραμμά μας», είπε. «Ζητήματα και προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας – αυτό είναι γνωστό γεγονός. Και το αντιμετωπίζουμε αυτό όπως κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία».
Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής δέχονταν ιδιαίτερη πίεση για να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών, δήλωσε ο Rob Burgess, συντάκτης του ιστότοπου για τακτικά επιβάτες Head for Points. Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να πείσουν τους επιβάτες να κάνουν ένα έμμεσο ταξίδι με ενδιάμεσο σταθμό στον Κόλπο.
Αναβαθμίσεις
Οι δαπάνες για αναβαθμίσεις έρχονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες πραγματοποιούν ισχυρά κέρδη. Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών προβλέπει ότι η παγκόσμια βιομηχανία θα σημειώσει καθαρά κέρδη 30,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, με καθαρό περιθώριο κέρδους 3,1%.


Latest News

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»

Στα 12 δισ. δολάρια το κόστος ανοικοδόμησης του Λιβάνου
Οι εκτιμήσεις των διεθνών οικονομικών οργανισμών για την οικονομία της χώρας - Τι αναφέρει σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στη Βηρυτό

Ξένοι στον ίδιο πλανήτη ΗΠΑ και ΕΕ
Προς τα πού οδεύουν οι σχέσεις των δύο στενότερων αμυντικών συμμάχων και εμπορικών εταίρων του 20ού αιώνα, των ΗΠΑ και της ΕΕ

Ποιο ήταν το μεγάλο επενδυτικό λάθος που παραδέχθηκε ο Γουόρεν Μπάφετ
Η εταιρεία για την οποία ο Γουόρεν Μπάφετ δήλωσε πως πλήρωσε «πάρα πολλά» για να την αποκτήσει

Σε στάση αναμονής οι επενδυτές απέναντι στα τουρκικά assets - Τι φοβούνται
Το ποσό αυτό των 25 δισ. δολ. με το οποίο στήριξε τη λίρα η κεντρική τράπεζα αντανακλά το υψηλό κόστος στήριξης της εύθραυστης οικονομίας σε μια δραματική εβδομάδα για την Τουρκία

Η Αργεντινή αναζητά... 23η διάσωση από το ΔΝΤ και ζητά δάνειο 20 δισ.
Το πακέτο που ζητά η Αργεντινή και η σταδιακή του εφαρμογή του υπόκειται σε έγκριση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ

Καμπανάκι Νάγκελ: Δεν πρέπει να είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τον πληθωρισμό
Ο επικεφαλής της Bundesbank προειδοποιεί και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά για την επόμενη συνεδρίαση της ΕΚΤ