Ολες οι πιστοποιήσεις που θα εξασφαλίσουν την ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμες εγκαίρως. Αυτό είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή. «Η αξιολόγηση και η επιβεβαίωση της ασφάλειας του έργου δεν είναι δουλειά ούτε του υφυπουργού, ούτε του υπουργού, ούτε κανενός πολιτικού στελέχους. Γίνονται και αφορούν και την κατασκευαστική κοινοπραξία και τον λειτουργό του έργου, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες πιστοποιήσεων στον κόσμο, την TUV Rheinland. Είναι οι υπεύθυνοι αυτοί οι οποίοι πραγματικά μπορούν να παραδώσουν ένα έργο που θα είναι άψογο τόσο από θέματα ασφαλείας όσο φυσικά και σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ταχιάος: Σε λίγες εβδομάδες ξεκινά η εμπορική λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης
Αναφορικά με τις δοκιμές του Μετρό, ο υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι πρόκειται για διαφορετικό όρο από τα «δοκιμαστικά δρομολόγια», σημειώνοντας για τις πρώτες, ότι διεξάγονται με εξαντλητικούς ρυθμούς και περιλαμβάνουν τόσο στατικές δοκιμές, όπως οι δοκιμές του ticketing, του συστήματος διαχείρισης του κομίστρου στην οποία συμμετείχε και ο ίδιος, όσο και δυναμικές δοκιμές των συστημάτων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η άρτια λειτουργία τους.
Υπογράμμισε ότι οι δοκιμές αυτές είναι απαραίτητες για την ενσωμάτωση και τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος και παράλληλα, σημείωσε ότι όλα τα συστήματα, από τις πόρτες των σταθμών και τις κυλιόμενες σκάλες, μέχρι τα ασανσέρ και τις πλατφόρμες, δοκιμάζονται αυτή την περίοδο με σκοπό να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητά τους, έως την ημέρα έναρξης της εμπορικής λειτουργίας.
Ως προς τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε πως αυτά θα ξεκινήσουν την 1η Νοεμβρίου, υπό την ευθύνη της εταιρείας λειτουργίας, TΗΕΜΑ, σε συνεργασία με την Δημοτική Ιταλική Επιχείρηση του Μετρό, την ATM, η οποία διαθέτει εμπειρία από τη διαχείριση των αντίστοιχων συστημάτων στο Μιλάνο και την Κοπεγχάγη. Στη συνέχεια, ο κ. Ταχιάος υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του συστήματος CBTC, το οποίο χρησιμοποιείται σε 48 πόλεις παγκοσμίως για την ασφαλή και αποδοτική λειτουργία των σιδηροδρομικών δικτύων τα τελευταία 40 χρόνια και στη Θεσσαλονίκη από το 2006.
Κλείνοντας, ο υφυπουργός Υποδομών δικαιολόγησε τη δυσπιστία για το Μετρό Θεσσαλονίκης, όμως, όπως είπε, θα διαψευστεί μόλις ολοκληρωθεί το έργο που δοκίμασε τις αντοχές των Θεσσαλονικέων και την αυτοπεποίθηση της πόλης.
Υποστήριξε τέλος, ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης πιστώνεται και στις προηγούμενες κυβερνήσεις αν και απευθυνόμενος στον ερωτώντα βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ πρόσθεσε: «όχι όμως στον βαθμό που στεκόσασταν ως ένας θίασος ο οποίος περίμενε να λειτουργήσει ένα ακίνητο βαγόνι».
Latest News
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ