Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός Αλ Πατσίνο δεν ασχολήθηκε με την υποκριτική για τα χρήματα.

Έτσι, όταν ο 84χρονος σήμερα «Νονός» άρχισε να συγκεντρώνει στον λογαριασμό του εκατομμύρια από τους ρόλους του σε ταινίες που έγραψαν ιστορία όπως το «The Godfather» και το «Scarface», δεν παρακολουθούσε στενά την πορεία του, τον ίδιο του τον εαυτό, γράφει στα νέα του απομνημονεύματα, «Sonny Boy».

«Δεν καταλάβαινα πώς λειτουργούσαν τα χρήματα, όπως κατάλαβα πώς λειτουργούσε μια καριέρα», γράφει. «Ήταν μια γλώσσα που απλά δεν μιλούσα», έγραψε χαρακτηριστικά.

Λίζα Σιφ: Ένοχη για απάτη 7 εκατ. δολ. η σύμβουλος τέχνης των star

Ωστόσο, τα οικονομικά του άρχισαν να βγαίνουν εκτός ελέγχου: από την αμοιβή των 400.000 δολαρίων ετησίως στον σκηνοθέτη του για να συντηρεί ένα σπίτι στο οποίο δεν έμενε, μέχρι να πληρώσει χωρίς να το πολυκαταλάβει για 16 αυτοκίνητα και 23 κινητά τηλέφωνα, τα πράγματα εκτροχιάστηκαν, σύμφωνα με το CNBC.

«Το είδος των χρημάτων που ξόδευα και το πού πήγαιναν ήταν απλώς ένα τρελό μοντάζ απωλειών», λέει. «Η πόρτα ήταν ορθάνοιχτη και άνθρωποι που δεν ήξερα ζούσαν από εμένα», συνειδητοποιεί εκ των υστέρων ο ταλαντούχος ηθοποιός.

Η χρεοκοπία

Ωστόσο, η απειρία του Πατσίνο δεν ήταν ο μόνος παράγοντας που συνέβαλε στα οικονομικά του προβλήματα. Τελικά έμαθε ότι ο λογιστής του είχε κάνει κακοδιαχείριση της περιουσίας του, σε σημείο που να τον αφήσει χρεοκοπημένο. «Είχα 50 εκατομμύρια δολάρια και μετά δεν είχα τίποτα», γράφει.

Σε εκείνο το σημείο, ο Πατσίνο ήταν στα εβδομήντα του και δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να κερδίσει τα χρήματα από την υποκριτική που έβγαζε στο απόγειο της καριέρας του.

Προτού αποτύχει οικονομικά, επέλεγε ρόλους με τους οποίους μπορούσε να συνδεθεί και να σχετιστεί, ανεξάρτητα από το πόσα χρήματα θα έβγαζε από αυτούς. Αλλά όταν τελείωσαν χρήματα, αναγκάστηκε να δέχεται σχεδόν τα πάντα. Οποιον ρόλο μπορούσε να πάρει στην ηλικία του.

«Ο Τζακ και η Τζιλ» ήταν η πρώτη ταινία που έκανα αφού έχασα τα χρήματά μου», λέει ο Πατσίνο. «Για να είμαι ειλικρινής, το έκανα γιατί δεν είχα τίποτα άλλο». Πρωταγωνίστησε επίσης -όπως λέει ο ίδιος- «σε κάποιες πολύ κακές ταινίες που δεν θα αναφερθούν, μόνο και μόνο για τα μετρητά».

Πώς ορθοπόδησε οικονομικά και πάλι

Ωστόσο, ο Πατσίνο βρήκε έναν τρόπο να μετατρέψει κάτι που ήδη του άρεσε να κάνει σε ευκαιρία για να ορθοποδήσει και πάλι οικονομικά: Θυμήθηκε ότι επισκέφτηκε κολέγια και πανεπιστήμια στις αρχές της δεκαετίας του 2000 για να μιλήσει σε φοιτητές για την καριέρα του και τα αγαπημένα του βιβλία και θεατρικούς συγγραφείς. Τελικά, αποφάσισε να κάνει σεμινάρια και για το κοινό και διαπίστωσε ότι πληρωνόταν αρκετά καλά για αυτό, ώστε να περάσει τον μήνα.

«Έτσι άρχισα να ταξιδεύω. Και διαπίστωσα ότι λειτούργησε», γράφει. «Το κοινό ήρθε γιατί είχα ακόμα δημοτικότητα».

Τελικά, ο Πατσίνο λέει ότι πάντα πίστευε πως θα ήταν σε θέση να συγκροτήσει ξανά τον εαυτό του και «ποτέ δεν απελπίστηκε» από το rollercoster που βίωσε στα οικονομικά του.

«[Οι άνθρωποι] λένε “δεν μπορείς να κοιτάξεις πίσω”. Λοιπόν, κοιτάζω πίσω και μου αρέσει. Λατρεύω αυτό που βλέπω. Μου αρέσει που υπήρξα, γράφει ο ίδιος μετά από μια ζωή που δεν της έλειψε η περιπέτεια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Η «τρελή» πρόταση των 250.000.000 ευρώ στην Μπαρτσελόνα για τον Γιαμάλ και η απάντηση
Business of Sport |

Η «τρελή» πρόταση των 250.000.000 ευρώ στην Μπαρτσελόνα για τον Γιαμάλ και η απάντηση

Ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, αποκάλυψε ότι το καλοκαίρι είχε πρόταση 250.000.000 ευρώ για τον Λαμίν Γιαμάλ, με το «Goal» να αναφέρει ότι η συγκεκριμένη ομάδα ήταν η PSG.

Σαν σήμερα: «Ο Μεγάλος Δικτάτωρ» του Τσάρλι Τσάπλιν κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους
Plus |

Σαν σήμερα: «Ο Μεγάλος Δικτάτωρ» του Τσάρλι Τσάπλιν κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους

«Δεν πρόκειται για καραγκιοζιλίκια, ούτε για μια χαριτωμένη και ευγενική κοινωνική σάτιρα, όπως οι προηγούμενες ταινίες του Τσάπλιν. Ο Μεγάλος Δικτάτωρ είναι ουσιαστικά μια τραγική ταινία» έγραψε το 1940 ο κριτικός κινηματογράφου των New York Times, Μπόσλεϊ Κρόουθερ.

Βλάμος: «Η καινοτομία και η τεχνολογία στον τομέα της υγείας, στο επίκεντρο του GENEDIS 2024»
Plus |

Βλάμος: «Η καινοτομία και η τεχνολογία στον τομέα της υγείας, στο επίκεντρο του GENEDIS 2024»

Ο καθηγητής Παναγιώτης Βλάμος ιδρυτής του Παγκόσμιου Συνεδρίου GENEDIS 2024 μιλά στον ΟΤ για το 6ο Genomics Neuroscience, Therapeutics and Data Innovation Summit που πραγματοποιηθεί 17 με 20 Οκτωβρίου στην Αθήνα