Δεν υπάρχει τρόπος να το «στρογγυλέψει» κανείς. Η LVMH έχει πρόβλημα. Τα έσοδα του γαλλικού κολοσσού το τρίτο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 3%, υποχωρώντας κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών αποτελώντας δείγμα της κατάστασης της βιομηχανίας πολυτελείας.
Η LVMH, η οποία κατέχει γνωστές μάρκες όπως οι Christian Dior και Celine, σημείωσε υποτονική ζήτηση από τους αγοραστές σε διάφορα σημεία φέτος.
LVMH: «Θυσία» για τη Γαλλία – Πόσα καλείται να πληρώσει παρά την πτώση πωλήσεων
Αν και η μοίρα της εταιρείας δεν είναι τόσο άσχημη όσο ορισμένων ανταγωνιστών, όπως η Kering, η οποία εξέδωσε προειδοποίηση κερδών νωρίτερα φέτος, οι πτωτικές πωλήσεις στα τμήματα μόδας, δέρματος και κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH δεν είναι καλό σημάδι.
Αλλά η εταιρεία απέρριψε την ιδέα να προσελκύσει πελάτες όπως θα έκαναν άλλες κανονικές εταιρείες λιανικής προσφέροντας περισσότερες εκπτώσεις.
Ο CFO της LVMH, Ζαν Ζακ Γκουιγιονί, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης αποτελεσμάτων της LVMH νωρίτερα αυτή την εβδομάδα δήλωσε ότι η εταιρεία δεν θα «άλλαζε στρατηγική» απλώς για να αντισταθμίσει τη χλιαρή ζήτηση στην πολυτέλεια τώρα.
Η προσφορά οικονομικά προσιτών προϊόντων απλά δεν ταιριάζει στην LVMH
«Νομίζω ότι θα ήταν λάθος», είπε ο Γκουιγιονί στη διάρκεια της εκδήλωσης. «Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι πρέπει να παραμείνουμε πιστοί σε αυτό που ήταν η συνταγή της επιτυχίας μας όλα αυτά τα χρόνια».
Ο γαλλικός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων που διευθύνεται από τον Μπερνάρ Αρνό κατέχει μια σειρά από κορυφαίες μάρκες κοσμημάτων, μόδας και οινοπνευματωδών ποτών. Πολλά από τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με την κορυφαία επωνυμία Louis Vuitton, πωλούνται πολύ πάνω από $1.000, γεγονός που τα καθιστά δύσκολα αγορές για τους επίδοξους καταναλωτές.
Ωστόσο, η εταιρεία δραστηριοποιείται εδώ και καιρό στην λιανικής υψηλής τεχνολογίας και υποστηρίζει ότι η μετάβαση στη ατραπό των εκπτώσεων θα μείωνε τις προσφορές της.
Πράγματι, υπήρξαν πρόσφατες περιπτώσεις που οι επωνυμίες που αφάρμοσαν μια τέτοια στρατηγική δεν πήγαιναν καλά. Για παράδειγμα η Kate Spade: αποφάσισε να στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στις προσφορές έως ότου η Coach την απέκτησε τελικά για 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017.
Άλλοι οίκοι πολυτελείας ασπάστηκαν εκπτωτικές επιλογές
Πολλά είδη πολυτελείας έχουν αναγκαστεί να υιοθετήσουν εκπτωτικές επιλογές όπως η Versace και η Burberry. Οι καταναλωτές έχουν περάσει από τη φάση της εύκολης σπατάλης σε αυτήν της απροθυμίας για αγορές υψηλών προδιαγραφών, καθώς έχουν αλλάξει τα οικονομικά δεδομένα σε όλον τον κόσμο.
Οι οικονομικές πολιτικές, οι οποίες ώθησαν επίσης τους καταναλωτές να σκέφτονται δεύτερη φορά πριν ανοίξουν το πορτοφόλι τους, είχαν κυκλικές επιπτώσεις στη βιομηχανία πολυτελείας. Για παράδειγμα, όταν η Κίνα ανακοίνωσε επερχόμενα μέτρα τόνωσης για να βοηθήσει στην αναζωογόνηση της οικονομίας της, η LVMH και άλλοι παίκτες πολυτελείας είδαν τις μετοχές τους να αυξάνονται με την ελπίδα ότι θα έβαζε τέλος στον δισταγμό των αγοραστών. Αλλά όταν αυτές οι υποσχέσεις απέτυχαν να υλοποιηθούν, οι ίδιες εταιρείες είδαν τις μετοχές τους να πέφτουν.
Ο πλούτος του Διευθύνοντος Συμβούλου της LVMH, Αρνό, έχει επίσης υποχωρήσει και έχει σκαμπανεβάσματα σε κάθε σημαντικό ειδησεογραφικό γεγονός, από τα κυβερνητικά κίνητρα της Κίνας έως τα τριμηνιαία κέρδη της εταιρείας.
Αν και είναι ακόμα αβέβαιο πόσο χρόνο μπορεί να διαρκέσει μια ανάκαμψη, η LVMH επιμένει ότι δεν θα αλλάξει δραματικά την προσέγγισή της απλώς και μόνο για να συμμορφωθεί βραχυπρόθεσμα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει μερικούς μήνες ή χρόνια ακόμη υποτονικών πωλήσεων.
Latest News
Πώς το fast food ωθεί σφίγγει τον κλοιό στην αλυσίδα εστίασης TGI Friday's
Η TGI Friday's είναι μια από τις πολλές αλυσίδες casual-dining που πιέζονται από την εκτίναξη της τάσης για γρήγορο φαγητό
Η Tokyo Metro θα είναι η μεγαλύτερη ΙΡΟ στο Τόκιο την τελευταία εξαετία
Η Tokyo Metro αναμένει να εισαγάγει μετοχές στο χρηματιστήριο του Τόκιο στις 23 Οκτωβρίου.
Nέα εποχή στις σχέσεις Κίνας-Βρετανίας - Συνεργασία σε εμπόριο και πράσινη ανάπτυξη
Διάθεση αμοιβαίας συνεργασίας εξέφρασαν Βρετανία και Κίνα με επίκεντρο την εμβάθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας των δύο χωρών
«Καμπανάκι» Σίσι σε ΔΝΤ και ΕΕ για τα προβλήματα που δημιουργεί ο πόλεμος
Η Αίγυπτος προειδοποιεί ότι το πρόγραμμα του ΔΝΤ εφαρμόζεται κάτω απο «δύσκολες περιφερειακές και παγκόσμιες συνθήκες»
Τι αλλάζει η Κίνα στο καθεστώς εξαγωγής αγαθών και τεχνολογιών «διπλής χρήσης»
Η Κίνα έχει κατηγορηθεί ότι υποστηρίζει την πολεμική προσπάθεια της Ρωσίας στην Ουκρανία παρέχοντάς της αγαθά διπλής χρήσης
Οι BRICS κηρύσσουν τον «πόλεμο» στο δολάριο από το Καζάν [γράφημα]
Η Ρωσία προωθεί επίσης τη δημιουργία ενός θεσμού για να διακανονισμούς ώστε οι χώρες της BRICS να έχουν πρόσβαση στις αγορές της ομάδας
Η Γερμανία διαψεύδει τα περί νόμου αποτροπής εξαγοράς των τραπεζών της
Η Γερμανία αιφνιδιάστηκε από την κίνηση της UniCredit να αποκτήσει μεγάλο ποσοστό στην κρατικά υποστηριζόμενη Commerzbank
Ιαπωνία, Βρετανία, Ιταλία ετοιμάζουν τον διάδοχο του F-2 - Ποιες εταιρείες εμπλέκονται
Ιαπωνία, Βρετανία και Ιταλία συμφώνησαν να δρομολογήσουν τις απαραίτητες ενέργειες για ένα υπερσύγχρονο πολεμικό αεροσκάφος
Ξεπουλά τα... «ασημικά» της η Boeing - To σχέδιο «διάσωσης» της νέας CEO
Η Boeing αναμένει την Τετάρτη την απόφαση των εργαζομένων της αν θα τερματίσουν την απεργία
Καθυστερήσεις στο πρόγραμμα golden visa της Πορτογαλίας
Η απόδοση golden visa καθυστερεί και οι αλλοδαποί που επένδυσαν στο πρόγραμμα προσφεύγουν στην πορτογαλική δικαιοσύνη