Οι ιδιοκτήτες του τελευταίου μεγάλου supercar της Porsche χαίρονται καθώς τελειώνει η 17μηνη ανάκληση και η επακόλουθη διακοπή οδήγησης στο Carrera GT υψηλών οκτανίων. Η ανάκληση του Απριλίου 2023 επηρέασε και τα 1.270 αυτοκίνητα V-10, 605 ίππων, όταν αποκαλύφθηκε μια πιθανή βλάβη της ανάρτησης που προκλήθηκε από διάβρωση ή μηχανική καταπόνηση. Πολλοί ιδιοκτήτες έχασαν στη συνέχεια την ασφαλιστική κάλυψη για τα αξίας εκατομμυρίων δολαρίων οχήματά τους.

«Η ανάκληση τελείωσε, όλα έγιναν!» Ο YouTuber αυτοκινήτων και ιδιοκτήτης Carrera GT, Νταγκ ΝτεΜούρο, διαλάλησε στο δημοφιλές κανάλι του αφού η εταιρεία άρχισε να αποστέλλει ανταλλακτικά στις αρχές Σεπτεμβρίου. «Πολλοί άνθρωποι ήταν αναστατωμένοι. Αυτό είναι ένα πολύτιμο αυτοκίνητο, οι άνθρωποι θέλουν να το οδηγούν, οι άνθρωποι ήταν θυμωμένοι που δεν μπορούσαν να οδηγήσουν αυτό το ακριβό αυτοκίνητο εξαιτίας αυτής της παραγγελίας για αυτό το παλιό ανταλλακτικό».

Volkswagen Group: Ο CEO της VW πιέζεται να εγκαταλείψει την κορυφαία θέση στην Porsche

«Βροχερή μέρα, αλλά ας τη βγάλουμε ούτως ή άλλως», έγραψε ο Αντρέ Λότερερ στο Instagram, κάτω από μια φωτογραφία του στις 9 Οκτωβρίου που στέκεται δίπλα σε μια μαύρη Carrera GT. (Οδηγεί για την Porsche Penske Motorsport στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.) Η εταιρεία ξεκίνησε την αποστολή ανταλλακτικών σε αντιπροσωπείες σε όλο τον κόσμο τον περασμένο μήνα.

Τα ολοκαίνουργια ελαστικά της Porsche

Η Porsche ανακοίνωσε την Πέμπτη (10 Οκτωβρίου) ότι είχε αναπτύξει ακόμη και ολοκαίνουργια ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 ειδικά για να εξοπλίσει το αυτοκίνητο, το οποίο παρουσίασε το 2003 και παρήγαγε μέχρι το 2006. Οι ιδιοκτήτες που συμμορφώνονται με την ανάκληση θα λάβουν τα νέα ελαστικά δωρεάν, συν τα νέα εξαρτήματα ανάρτησης και μια πίστωση υπηρεσιών $3.240  ΗΠΑ για τη συντήρηση που συνιστάται μετά από παρατεταμένη περίοδο αδράνειας. Το σετ των τεσσάρων ελαστικών πωλείται για περίπου 2.200 δολάρια ΗΠΑ, επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της Porsche στο Bloomberg.

Η δαπάνη χρημάτων και χρόνου για την ανάπτυξη ελαστικών ειδικά για ένα προϊόν που έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και καιρό είναι μια σημαντική κίνηση για την αυτοκινητοβιομηχανία καθώς εργάζεται για να διατηρήσει την Carrera GT σε καλή κατάσταση λειτουργίας ενώ δυνητικά αποτρέπει τυχόν περαιτέρω προβλήματα γύρω από το όχημα.

Το εξατάχυτο, χειροκίνητο, πισωκίνητο υπεραυτοκίνητο είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο στην οδήγηση, είναι ρυθμισμένο περισσότερο σαν αγωνιστικό παρά με αυτοκίνητο παραγωγής, και γρήγορα απέκτησε τη φήμη ως ευχάριστο στην οδήγηση για τους πιο εξειδικευμένους τεχνικά οδηγούς. Η έλλειψη συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας, ο εξαιρετικά ευαίσθητος συμπλέκτης και η πισωκίνηση, μεταξύ άλλων ιδιορρυθμιών, μπορούν να αιφνιδιάσουν έναν απροετοίμαστο οδηγό. (Η Porsche ενημέρωσε τα αρχικά ελαστικά το 2013, που πάντα σπανίζουν.)

Δύσκολο στην οδήγηση

Δυσφημίστηκε το 2013, όταν ο ηθοποιός των Fast and the Furious, Πολ Γουόλερ, πέθανε ως επιβάτης σε ένα Carrera GT, αφού το αυτοκίνητο χτύπησε σε δέντρο και τυλίχτηκε στις φλόγες κοντά στη Santa Clarita της Καλιφόρνια. Η Porsche διευθέτησε δύο αγωγές από μέλη της οικογένειας του Γουόκερ το 2017 και μία που κατέθεσε η οικογένεια του οδηγού, Ρότζερ Ρόντας, το 2018.

Χρόνια νωρίτερα, το 2005, ο Τζέι Λένο έφυγε εκτός δρόμου με μια Carrera GT στον αυτοκινητόδρομο Talladega Motor Speedway, και υπάρχουν θέματα του Reddit αφιερωμένα στα τρακαρισμένα Carrera GT. Την ίδια χρονιά, δύο άνδρες έχασαν τη ζωή τους όταν το Carrera GT που αγωνίζονταν συνετρίβη και έπιασε φωτιά στο Καλιφόρνια Speedway στη Φοντάνα. Μια αγωγή σχετικά με τη συντριβή διευθετήθηκε το 2007.

Η Porsche αρνήθηκε να σχολιάσει οποιαδήποτε από τις διαφορές σχετικά με το όχημα, αλλά τα νέα ελαστικά, τα οποία προσφέρουν την πιο προηγμένη τεχνολογία που είναι διαθέσιμη για τη βελτίωση της προβλεψιμότητας και της απόστασης φρεναρίσματος, δίνουν στην αυτοκινητοβιομηχανία ένα μέτριο έλεγχο για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

«Τα νέα ελαστικά δεν κάνουν απλώς την Carrera GT πιο γρήγορη, αλλά διευκολύνουν επίσης τον οδηγό να πιλοτάρει το αυτοκίνητο με ψυχραιμία», δήλωσε σχετικά στο Bloomberg ο Γιοργκ Μπεργκμάιστερ, οδηγός ανάπτυξης της Porsche. Οι στόχοι της ανάπτυξης ήταν η περαιτέρω βελτίωση του τρόπου με τον οποίο το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δρόμο, είπε.

Η διάδοχη κατάσταση

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επίσης συμφέρον να εντοπίσει και να εξυπηρετήσει τους πελάτες υψηλής καθαρής αξίας που μπορούν να αντέξουν οικονομικά να έχουν την Carrera GT, και που είναι πιθανότερο να αγοράσουν τον διάδοχό του, το ηλεκτρικό Mission X.

Παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2000 στο Παρίσι, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού και το αναλογικό εσωτερικό του Carrera GT το έχουν κερδίσει ως ένα από τα τελευταία υπέροχα supercar εσωτερικής καύσης. (Η Porsche 918 Spyder που την ακολούθησε το 2013 ήταν υβριδικό· επομένως θεωρείται διαφορετικού είδους.) Οι αξίες έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, με πολλά παραδείγματα να πλησιάζουν τα 2 εκατομμύρια δολάρια σε δημοπρασία.

Η αρχική ανάκληση ήταν προληπτική από την πλευρά της Porsche, είπε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, καθώς δεν έχουν αναφερθεί ποτέ προβλήματα ανάρτησης σε Carrera GT. Τα εξαρτήματα που εμπλέκονται στην ανάκληση δεν χρησιμοποιούνται σε κανένα άλλο όχημα της Porsche.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή