Η Eutelsat , ο τρίτος μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης δορυφόρων στον κόσμο βάσει εσόδων, εκτόξευσε 20 δορυφόρους για το δίκτυο επικοινωνιών της την Κυριακή, χρησιμοποιώντας τη SpaceX του Elon Musk στην πρώτη της κίνηση μετά τη συγχώνευση δύο ευρωπαϊκών εταιρειών πέρυσι.
Ένας πύραυλος SpaceX Falcon 9 απογειώθηκε με δορυφόρους Eutelsat από τη βάση Vandenberg Space Force Base της Καλιφόρνια.
Space Χ: Εκτοξεύτηκε ο γιγαντιαίος πύραυλος Starship
«Αυτή είναι η πρώτη εκτόξευση των δορυφόρων της OneWeb μετά τη συγχώνευση», δήλωσε στο Reuters η διευθύνουσα σύμβουλος Eva Berneke σε συνέντευξή της. «Θα εκτοξεύσουμε περισσότερους δορυφόρους τα επόμενα χρόνια».
Ο όμιλος με έδρα το Παρίσι που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση τον περασμένο Σεπτέμβριο της γαλλικής Eutelsat και της βρετανικής OneWeb διαθέτει έναν αστερισμό από περισσότερους από 600 δορυφόρους χαμηλής γήινης τροχιάς που απευθύνονται σε ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
«Θέλουμε πραγματικά να ενσωματωθούμε στο οικοσύστημα των τηλεπικοινωνιών», δήλωσε η Berneke. «Οι δορυφόροι αποτελούν μια ενδιαφέρουσα θέση στα συνολικά οικοσυστήματα συνδεσιμότητας, όπου οι τηλεπικοινωνίες είναι τα μεγάλα παιδιά της κατηγορίας και ο δορυφόρος θα αποτελεί πάντα ένα μικρότερο μέρος».
#OneWebLaunch20 is a success! 🚀
We are delighted to confirm that we have now successfully made contact with all 20 satellites launched today with @SpaceX. pic.twitter.com/GdqdAbLwmQ
— Eutelsat Group (@EutelsatGroup) October 20, 2024
Η Eutelsat μετράει τηλεπικοινωνιακούς φορείς όπως η γαλλική Orange και η αυστραλιανή Telstra ως πελάτες και βρίσκεται σε συνομιλίες με άλλους όπως η αμερικανική AT&T.
Η εταιρεία, η οποία έχει ένα ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, περιμένει χώρες όπως η Ινδία και η Σαουδική Αραβία να «ανοίξουν».
Η Ινδία – μια αγορά που αναμένεται να αυξάνεται κατά 36% ετησίως και να φτάσει τα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030 – βρίσκεται στη διαδικασία να επιτρέψει τις δορυφορικές υπηρεσίες.> Έχει βιώσει προστριβές μεταξύ των εγχώριων παικτών και εταιρειών όπως η Starlink.
Latest News
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα
Κέρδη μετά από φόρους στα 33 εκατ. στο εννιάμηνο για την Quest
Κατά το ίδιο διάστημα, ο όμιλος Quest κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 926 εκατ. ευρώ.
Τρία νέα στελέχη στην Εθνική Ασφαλιστική
Ποια είναι τα νέα στελέχη
Τέσσερις νέες καινοτόμες μορφές περιεχομένου από την Alter Ego Media
Η Alter Ego Media παρουσιάζει νέες, καινοτόμες μορφές ειδησεογραφικού περιεχομένου που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, όπως το Mega 4, το Bullet(in), το Shorts καθώς και το Vima 5a.m