Οι εισαγωγές ρεκόρ τους τελευταίους μήνες στα λιμάνια της Δυτικής Ακτής, λόγω των πρόσφατων απεργιακών εκτροπών στην Ανατολική Ακτή και την Ακτή του Κόλπου και των συνεχιζόμενων προβλημάτων στην Ερυθρά Θάλασσα, οδηγούν σε συμφόρηση στις σιδηροδρομικές γραμμές, καθώς τα εμπορεύματα των διακοπών και τα καθημερινά είδη συσσωρεύονται, αναφέρει το CNBC.
Σχεδόν τα μισά από τα εμπορευματοκιβώτια που κατευθύνονται με εμπορευματικές σιδηροδρομικές γραμμές από το λιμάνι του Λος Άντζελες περιμένουν εννέα και πλέον ημέρες για να βγουν από το λιμάνι και να επιβιβαστούν στις σιδηροδρομικές γραμμές.
ΗΠΑ: Σταματάει η απεργία των λιμενεργατών – Κατ΄ αρχήν συμφωνία με την εργοδοσία
Πριν από την έξαρση των εμπορευματοκιβωτίων τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο , ο μέσος χρόνος παραμονής των εμπορευματοκιβωτίων στις σιδηροδρομικές γραμμές, ή πόσο καιρό ένα εμπορευματοκιβώτιο παραμένει στο λιμάνι, για τη λεκάνη San Pedro, η οποία περιλαμβάνει το λιμάνι του Λος Άντζελες και το Long Beach, ήταν τέσσερις ημέρες.
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs, καθιστώντας τον μήνα τον καλύτερο Σεπτέμβριο όλων των εποχών. Κατά τη μηνιαία ενημέρωση του λιμανιού για τα φορτία την Παρασκευή, ο εκτελεστικός διευθυντής Τζην Σερόκα δήλωσε στο CNBC ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 20.000 σιδηροδρομικά εμπορευματοκιβώτια που βρίσκονται στο λιμάνι και περιμένουν να φορτωθούν και ότι μιλάει με τους σιδηροδρόμους σε καθημερινή βάση για τους αυξημένους χρόνους παραμονής.
Τόνισε όμως ότι η συμφόρηση των σιδηροδρομικών γραμμών δεν οδηγεί σε πρόσθετα προβλήματα στο λιμάνι όσον αφορά τις λειτουργίες των πλοίων και των φορτηγών. «Αυτό δεν επηρεάζει τις λειτουργίες του λιμανιού», δήλωσε ο Seroka. «Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι βελτιώνουμε όλες τις λιμενικές λειτουργίες. Οι σιδηρόδρομοι συνεχίζουν να είναι το σημείο εστίασής μας».
Ο Τ.Σερόκα δήλωσε ότι παρακολουθεί τρεις βασικούς παράγοντες που σχετίζονται με τη μελλοντική ανάπτυξη των εμπορευματοκιβωτίων και την ικανότητα του λιμανιού να διακινεί αποτελεσματικά όλο το φορτίο: την πρόωρη έναρξη του Σεληνιακού Νέου Έτους, τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και τη δύναμη της οικονομίας, η οποία επί του παρόντος συνεχίζει να φαίνεται ισχυρή με βάση τα πρόσφατα στοιχεία για τον όγκο του λιμανιού.
«Ο Οκτώβριος διαμορφώνεται να είναι άλλος ένας ισχυρός μήνας», δήλωσε ο Τ.Σερόκα. «Δεν βλέπουμε βιαστικά σημάδια υποχώρησης. Κοιτάμε προς τα μέσα του εύρους των 800 χιλιάδων [TEU].Έχουμε μια πρώιμη σεληνιακή πρωτοχρονιά.
Με τους δασμούς, μπορεί να δούμε μια αύξηση του φορτίου στις αρχές για να αποφύγουμε αυτά τα επιπλέον κόστη, ανάλογα με το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών, και οι αιτήσεις ανεργίας είναι μειωμένες».
Ο υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών για τις προεδρικές εκλογές πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ συνέχισε να μιλάει επιθετικά για νέους εμπορικούς δασμούς σε περίπτωση που κερδίσει τις εκλογές.
Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς
Στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, οι χρόνοι παραμονής των εμπορευματοκιβωτίων στις σιδηροδρομικές γραμμές είναι επτά ημέρες, αλλά το λιμάνι δεν παρουσιάζει συμφόρηση, δήλωσε στο CNBC ο εκτελεστικός διευθυντής Μάριο Κορντέρο.
«Δεδομένου του ιστορικού αριθμού των TEU που διακινούνται μέσω [του λιμανιού του Long Beach] τους τελευταίους τρεις μήνες, ο τρέχων χρόνος παραμονής στις σιδηροδρομικές γραμμές δεν προκαλεί άμεση ανησυχία», δήλωσε ο Μ. Κορντέρο.
«Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς δεν αντιμετωπίζει συμφόρηση ή συμφόρηση, οι λειτουργίες μας είναι ρευστές. Είμαστε σε καλή θέση για να δεχτούμε συνεχή ρεκόρ φορτίων, δεδομένης της τρέχουσας χωρητικότητάς μας». Είπε ακόμα ότι υπήρξε αύξηση κατά περίπου 26% στη σιδηροδρομική διακίνηση εντός της αποβάθρας.
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Long Beach διακίνησε 829.499 TEUs. Ο Σεπτέμβριος σηματοδότησε την τέταρτη συνεχόμενη μηνιαία αύξηση του φορτίου του λιμανιού σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τα προϊόντα που σχετίζονται με τις διακοπές να οδηγούν στην αύξηση.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ