
Στα ύψη έχουν φτάσει οι χρεώσεις των 10 κορυφαίων δικηγορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς μέσα σε πέντε χρόνια αύξησαν σχεδόν 40% περισσότερο την ώρα, σύμφωνα με έρευνα της PwC.
Ειδικότερα, οι μεγαλύτερες εταιρίες με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο χρέωναν κατά μέσο όρο 449 στερλίνες την ώρα το 2024, σε σύγκριση με τα 321 το 2019, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα δικηγορικών γραφείων της PwC.
Εταιρείες – κολοσσοί στο… κυνήγι αγοραστών
Η αύξηση της ωριαίας τιμολόγησης ήρθε καθώς οι 10 μεγαλύτερες εταιρείες αύξησαν τις χρεώσιμες ώρες σε κάθε επίπεδο από ασκούμενο έως συνεργάτη, επωφελούμενες από την ανάκαμψη της δραστηριότητας των συμφωνιών και διαφορών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα έσοδα από τα τέλη του Ηνωμένου Βασιλείου για το οικονομικό έτος να αυξηθούν κατά μέσο όρο 11,6%.
Ο όμιλος διεθνών εταιρειών που εδρεύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο που ρωτήθηκε από την PwC παλεύει τα τελευταία χρόνια με τον υψηλό πληθωρισμό και τον «πόλεμο» για τα ταλέντα, λόγω της επέκτασης των αμερικανικών εταιρειών στο Λονδίνο. Αυτή η πίεση έχει προκαλέσει μια απότομη αύξηση στους μισθούς, καθώς οι διεθνείς εταιρείες που εδρεύουν στην πόλη προσπαθούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Χρεώσεις από δικηγορικές εταιρείες
Ωστόσο, ένα θετικό στοιχείο των μεγάλων επενδύσεων των ΗΠΑ στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν η αύξηση των χρεώσεων. Οι αμερικανικές εταιρείες τείνουν να χρεώνουν περισσότερο την ώρα από τις βρετανικές εταιρείες, γεγονός που επέτρεψε στους Βρετανούς να αυξήσουν τις τιμές τους. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους προσλήψεων, οι αμερικανικές εταιρείες χρεώνουν τώρα περισσότερα από 2.000 δολάρια την ώρα, ενώ οι κορυφαίοι εταίροι στους ανταγωνιστές τους στο Ηνωμένο Βασίλειο χρεώνουν πάνω από 1.000 στερλίνες την ώρα.
«Τα 10 κορυφαία δικηγορικά γραφεία του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν αυξήσει με επιτυχία τις αμοιβές»…μέσω ενός συνδυασμού αυξανόμενων εξειδικευμένων υπηρεσιών, πληθωρισμού και ώθησης μετά την πανδημία στην αγορά των συμφωνιών», δήλωσε ο Mark Anderson, της PwC.
«Η επιρροή των αμερικανικών εταιρειών που χτίζουν τις ‘ομάδες’ τους στο Λονδίνο ήταν επίσης βασικός παράγοντας», πρόσθεσε ο Anderson.
Ο Anderson προειδοποίησε, ωστόσο, ότι ενώ οι χρεώσεις παραμένουν χαμηλότερα από τις κορυφαίες εταιρείες των ΗΠΑ κατά μέσο όρο, θα είναι δύσκολο για τις βρετανικές εταιρείες να διατηρήσουν τον ρυθμό ανάπτυξης. Οι πελάτες είναι πιθανό να απορρίψουν οποιεσδήποτε απότομες αυξήσεις καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν το δικό τους κόστος.


Latest News

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου

Η αντίσταση του Χάρβαρντ στα νέα ήθη Τραμπ θα του κοστίσει 9 δισ. δολάρια
Οι αμερικανικές υπηρεσίες είχαν γνωστοποιήσει προηγουμένως ότι επανεξετάζουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υποτροφίες και τις συμβάσεις του Χάρβαρντ

Γιατί ο Ντίμον πουλά μετοχές της JPMorgan
Ο CEO της JPMorgan ξεκίνησε από το περασμένο έτος να εκφορτώνει μετοχές της τράπεζας

Η Nissan μειώνει την παραγωγή των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, λόγω δασμών
Η Nissan είναι πιο εκτεθειμένη από ορισμένους άλλους ανταγωνιστές της