Στα ύψη έχουν φτάσει οι χρεώσεις των 10 κορυφαίων δικηγορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς μέσα σε πέντε χρόνια αύξησαν σχεδόν 40% περισσότερο την ώρα, σύμφωνα με έρευνα της PwC.
Ειδικότερα, οι μεγαλύτερες εταιρίες με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο χρέωναν κατά μέσο όρο 449 στερλίνες την ώρα το 2024, σε σύγκριση με τα 321 το 2019, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα δικηγορικών γραφείων της PwC.
Εταιρείες – κολοσσοί στο… κυνήγι αγοραστών
Η αύξηση της ωριαίας τιμολόγησης ήρθε καθώς οι 10 μεγαλύτερες εταιρείες αύξησαν τις χρεώσιμες ώρες σε κάθε επίπεδο από ασκούμενο έως συνεργάτη, επωφελούμενες από την ανάκαμψη της δραστηριότητας των συμφωνιών και διαφορών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα έσοδα από τα τέλη του Ηνωμένου Βασιλείου για το οικονομικό έτος να αυξηθούν κατά μέσο όρο 11,6%.
Ο όμιλος διεθνών εταιρειών που εδρεύουν στο Ηνωμένο Βασίλειο που ρωτήθηκε από την PwC παλεύει τα τελευταία χρόνια με τον υψηλό πληθωρισμό και τον «πόλεμο» για τα ταλέντα, λόγω της επέκτασης των αμερικανικών εταιρειών στο Λονδίνο. Αυτή η πίεση έχει προκαλέσει μια απότομη αύξηση στους μισθούς, καθώς οι διεθνείς εταιρείες που εδρεύουν στην πόλη προσπαθούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Χρεώσεις από δικηγορικές εταιρείες
Ωστόσο, ένα θετικό στοιχείο των μεγάλων επενδύσεων των ΗΠΑ στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν η αύξηση των χρεώσεων. Οι αμερικανικές εταιρείες τείνουν να χρεώνουν περισσότερο την ώρα από τις βρετανικές εταιρείες, γεγονός που επέτρεψε στους Βρετανούς να αυξήσουν τις τιμές τους. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους προσλήψεων, οι αμερικανικές εταιρείες χρεώνουν τώρα περισσότερα από 2.000 δολάρια την ώρα, ενώ οι κορυφαίοι εταίροι στους ανταγωνιστές τους στο Ηνωμένο Βασίλειο χρεώνουν πάνω από 1.000 στερλίνες την ώρα.
«Τα 10 κορυφαία δικηγορικά γραφεία του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν αυξήσει με επιτυχία τις αμοιβές»…μέσω ενός συνδυασμού αυξανόμενων εξειδικευμένων υπηρεσιών, πληθωρισμού και ώθησης μετά την πανδημία στην αγορά των συμφωνιών», δήλωσε ο Mark Anderson, της PwC.
«Η επιρροή των αμερικανικών εταιρειών που χτίζουν τις ‘ομάδες’ τους στο Λονδίνο ήταν επίσης βασικός παράγοντας», πρόσθεσε ο Anderson.
Ο Anderson προειδοποίησε, ωστόσο, ότι ενώ οι χρεώσεις παραμένουν χαμηλότερα από τις κορυφαίες εταιρείες των ΗΠΑ κατά μέσο όρο, θα είναι δύσκολο για τις βρετανικές εταιρείες να διατηρήσουν τον ρυθμό ανάπτυξης. Οι πελάτες είναι πιθανό να απορρίψουν οποιεσδήποτε απότομες αυξήσεις καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν το δικό τους κόστος.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες