Το τριετές επενδυτικό πλάνο των 10 εκατ. ευρώ συνεχίζει να υλοποιεί απρόσκοπτα το Public Group, αναβαθμίζοντας και επεκτείνοντας το δίκτυο καταστημάτων του, εντάσσοντας τις οικιακές συσκευές σε ακόμα περισσότερα μεγάλα καταστήματα. Ο αριθμός των καταστημάτων σύμφωνα με το πλάνο θα φτάσει τα 70 σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο και η συνολική επιφάνειά τους θα ξεπεράσει τα 100.000 τ.μ.
Από τα 10 νέα mega καταστήματα «Public + home» που εντάσσονται στο επενδυτικό πλάνο, μέχρι τέλος του 2024 θα εγκαινιαστούν δύο: σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης. Με αυτές τις προσθήκες, τα Public θα προσφέρουν σε 47 καταστήματα μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, τηλεοράσεων, οικιακών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας, παρέχοντας στους καταναλωτές μια απολαυστική εμπειρία αγορών, μαζί με ευέλικτους τρόπους πληρωμής.
Public: Επενδύσεις 10 εκατ. σε νέα καταστήματα «Public + home»
Ταυτόχρονα, τα 27 από τα 47 καταστήματα θα ανήκουν στην κατηγορία των mega store concepts. Πρόκειται για καταστήματα Public και «Public + home» που βρίσκονται σε περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Ιωαννίνων, Πάτρας, Ρόδου και Κρήτης, αλλά και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Κύπρου, που περιλαμβάνουν μια πλήρη γκάμα μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών. Επιπλέον, πριν λίγες μέρες, ανακαινίστηκαν τα καταστήματα Public σε Βόλο, Λάρισα, Athens Metro Mall, Ρόδο και Νέα Σμύρνη και εγκαινιάστηκαν νέα τμήματα οικιακών συσκευών.
Η Public Group συνεχίζει να στηρίζει δυναμικά τις ανάγκες των καταναλωτών, όντας η μόνη εταιρεία στον κλάδο της στην Ελλάδα που προσφέρει άτοκα δάνεια έως 36 δόσεις σε όλα τα προϊόντα, όλο το χρόνο. Επιπλέον μέσα από το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής Public+, τα χιλιάδες μέλη που έχουν ήδη εγγραφεί, απολαμβάνουν επιστροφή € στο Public Wallet για μελλοντικές αγορές στο public.gr και στo δίκτυο καταστημάτων Public.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία αναμένει για φέτος τζίρο γύρω στο μισό δισ. ευρώ, λίγο χαμηλότερο από τα 515 εκατ. ευρώ του 2023, καθώς δεν υφίσταται το επιδοτούμενο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω συσκευή», ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση της γνωστής αλυσίδας εκτιμά ότι η λειτουργική κερδοφορία θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα (στα 25 εκατ. ευρώ από το ρεκόρ των 20 εκατ. ευρώ το 2023), ωστόσο δύσκολα θα περάσει σε καθαρή κερδοφορία.
Η έμφαση στις λευκές συσκευές και στις υπηρεσίες είναι η «συνταγή» της Public προκειμένου να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους και να καταφέρει να μπει σε τροχιά κερδοφορίας, επενδύοντας παράλληλα στη μεγέθυνση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό