Το τριετές επενδυτικό πλάνο των 10 εκατ. ευρώ συνεχίζει να υλοποιεί απρόσκοπτα το Public Group, αναβαθμίζοντας και επεκτείνοντας το δίκτυο καταστημάτων του, εντάσσοντας τις οικιακές συσκευές σε ακόμα περισσότερα μεγάλα καταστήματα. Ο αριθμός των καταστημάτων σύμφωνα με το πλάνο θα φτάσει τα 70 σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο και η συνολική επιφάνειά τους θα ξεπεράσει τα 100.000 τ.μ.

Από τα 10 νέα mega καταστήματα «Public + home» που εντάσσονται στο επενδυτικό πλάνο, μέχρι τέλος του 2024 θα εγκαινιαστούν δύο: σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης. Με αυτές τις προσθήκες, τα Public θα προσφέρουν σε 47 καταστήματα μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, τηλεοράσεων, οικιακών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας, παρέχοντας στους καταναλωτές μια απολαυστική εμπειρία αγορών, μαζί με ευέλικτους τρόπους πληρωμής.

Public: Επενδύσεις 10 εκατ. σε νέα καταστήματα «Public + home»

Ταυτόχρονα, τα 27 από τα 47 καταστήματα θα ανήκουν στην κατηγορία των mega store concepts. Πρόκειται για καταστήματα Public και «Public + home» που βρίσκονται σε περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Ιωαννίνων, Πάτρας, Ρόδου και Κρήτης, αλλά και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Κύπρου, που περιλαμβάνουν μια πλήρη γκάμα μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών. Επιπλέον, πριν λίγες μέρες, ανακαινίστηκαν τα καταστήματα Public σε Βόλο, Λάρισα, Athens Metro Mall, Ρόδο και Νέα Σμύρνη και εγκαινιάστηκαν νέα τμήματα οικιακών συσκευών.

Η Public Group συνεχίζει να στηρίζει δυναμικά τις ανάγκες των καταναλωτών, όντας η μόνη εταιρεία στον κλάδο της στην Ελλάδα που προσφέρει άτοκα δάνεια έως 36 δόσεις σε όλα τα προϊόντα, όλο το χρόνο. Επιπλέον μέσα από το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής Public+, τα χιλιάδες μέλη που έχουν ήδη εγγραφεί, απολαμβάνουν επιστροφή € στο Public Wallet για μελλοντικές αγορές στο public.gr και στo δίκτυο καταστημάτων Public.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία αναμένει για φέτος τζίρο γύρω στο μισό δισ. ευρώ, λίγο χαμηλότερο από τα 515 εκατ. ευρώ του 2023, καθώς δεν υφίσταται το επιδοτούμενο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω συσκευή», ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση της γνωστής αλυσίδας εκτιμά ότι η λειτουργική κερδοφορία θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα (στα 25 εκατ. ευρώ από το ρεκόρ των 20 εκατ. ευρώ το 2023), ωστόσο δύσκολα θα περάσει σε καθαρή κερδοφορία.

Η έμφαση στις λευκές συσκευές και στις υπηρεσίες είναι η «συνταγή» της Public προκειμένου να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους και να καταφέρει να μπει σε τροχιά κερδοφορίας, επενδύοντας παράλληλα στη μεγέθυνση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις