Με αύξηση 3,9% έκλεισε τον Ιούνιο το οικονομικό έτος για τον παγκόσμιο οργανισμό της EY, παρουσιάζοντας ενοποιημένα παγκόσμια έσοδα ύψους 51,2 δισ. δολαρίων.
Μαζί με τα οικονομικά αποτελέσματα, η εταιρεία δημοσίευσε, επίσης, την ετήσια έκθεση, «Value Realized», για τις παγκόσμιες χρηματοοικονομικές και μη χρηματοοικονομικές επιδόσεις του οργανισμού, περιλαμβανομένων των πρωτοβουλιών και δημοσιοποιήσεων ESG, καθώς και των στρατηγικών συνεργασιών με στόχο τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους πελάτες, τους ανθρώπους της και το κοινωνικό σύνολο.
ΕΥ: Ενισχύεται η ελκυστικότητα της Ελλάδας ως επενδυτικού προορισμού
EY: Επενδύοντας στην τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη
Η EY συνεχίζει να επενδύει σε αναγνωρισμένες τεχνολογικές πλατφόρμες και στην τεχνητή νοημοσύνη (AI), για να βοηθήσει τους πελάτες της να μετασχηματιστούν, να αναπτυχθούν και να διαχειριστούν τις πολύπλοκες παγκόσμιες προκλήσεις. Το EY Fabric, μία core technology πλατφόρμα, πλέον είναι διαθέσιμη σε 180 χώρες, με περισσότερους από 2 εκατ. μοναδικούς χρήστες.
Τον Σεπτέμβριο του 2023, η εταιρεία παρουσίασε το EY.ai, μια ενοποιήμενη πλατφόρμα που συνδυάζει τις ανθρώπινες δυνατότητες με την τεχνητή νοημοσύνη. Το EY.ai αξιοποιεί τις κορυφαίες τεχνολογικές πλατφόρμες και δυνατότητες AI της EY, και τη βαθιά εξειδίκευση του οργανισμού στην εταιρική στρατηγική, τις συναλλαγές, τον μετασχηματισμό, τη διαχείριση ρίσκου, και τις ελεγκτικές και φορολογικές υπηρεσίες, επαυξημένες από ένα πλούσιο οικοσύστημα AI. Παράλληλα, παρουσίασε και το EYQ, ένα από τα μεγαλύτερα και ασφαλέστερα ιδιωτικά μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM), διαθέσιμο σε όλο το ανθρώπινο κεφάλαιο της EY παγκοσμίως. Μέχρι σήμερα, το 70% όλων των ανθρώπων της EY έχουν εκπαιδευτεί στην υπεύθυνη χρήση της AI. Περισσότεροι από 75% έχουν χρησιμοποιήσει το EYQ, παράγοντας 68 εκατ. εντολές (prompts) από τον Σεπτέμβριο του 2023. Το ΟΕ25, η EY σχεδιάζει να ενσωματώσει περαιτέρω πλατφόρμες και δυνατότητες AI στις λειτουργίες της.
Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού των Ελεγκτικών Υπηρεσιών της, έχει επενδύσει 1 δισ. δολάρια σε πλατφόρμες τεχνολογίας αιχμής που έχουν στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας, καθώς και την επιτάχυνση του μετασχηματισμού. Πρόσφατα, ο οργανισμός της EY παρουσίασε 25 νέες δυνατότητες ελέγχου, ενσωματώνοντας τεχνολογίες AI, με την υποστήριξη των EYQ και EY Fabric.
Ισχυρές συμμαχίες και οικοσυστήματα
Η EY συνεχίζει να αξιοποιεί το οικοσύστημα στρατηγικών συνεργατών της για να δημιουργήσει νέα αξία για τους πελάτες, μέσα από έναν συνδυασμό δυνατοτήτων, τεχνολογίας, δεδομένων (data) και δικτύων. Τα τελευταία πέντε έτη, η EY έχει συνάψει περισσότερες από 100 συνεργασίες και συμμαχίες οικοσυστήματος, 20 εκ των οποίων το ΟΕ24, επεκτείνοντας περαιτέρω το ΑΙ οικοσύστημά της και την κλαδική της εξειδίκευση. Συλλογικά, αυτά τα οικοσυστήματα και οι συμμαχίες αντιπροσωπεύουν το 48% της ανάπτυξης της EY παγκοσμίως, για το ΟΕ24. Το ίδιο διάστημα, η EY βοήθησε τους στρατηγικούς εταίρους της να αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 31% (σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης).
Υποστηρίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη
Παγκοσμίως, η EY διαθέτει 4.000 επαγγελματίες που ειδικεύονται στις υπηρεσίες βιώσιμης ανάπτυξης και κλιματικής αλλαγής. Μέχρι σήμερα, συνολικά 50.000 επαγγελματίες της EY έχουν συνεισφέρει με τις δεξιότητές τους σε έργα που βοηθούν τους πελάτες να επιταχύνουν την ατζέντα τους για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Η EY έχει δεσμευτεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που εκλύει (GHG). Αυτή η δέσμευση αντανακλάται στη μείωση κατά 40% των εκπομπών GHG και των Scope 3 εκπομπών από εταιρικά ταξίδια, σε σχέση με το οικονομικό έτος αναφοράς 2019.
Σειρά πρωτοβουλιών στοχεύει να βοηθήσει τους ανθρώπους της EY να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις για τη μετακίνησή τους, με ήδη θετικά αποτελέσματα. Κατά το ΟΕ23, αυτές οι πρωτοβουλίες εμπόδισαν την απελευθέρωση επιπλέον 98.000 τόνων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2e) στην ατμόσφαιρα, κάτι που αναλογεί περίπου στο 20% όλων των εκπομπών της EY από εταιρικά ταξίδια.
Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και ανάπτυξη
Η EY συνεχίζει να επενδύει κατά προτεραιότητα στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη (learning & development). Πάνω από μισό εκατομμύρια πιστοποιήσεις “EY Badges” έχουν απονεμηθεί σε ανθρώπους της EY μέχρι σήμερα, σε τομείς όπως η βιώσιμη ανάπτυξη, το data visualization, η ΑΙ και η μετασχηματιστική ηγεσία. Περισσότερα από 250.000 άτομα εκπαιδεύτηκαν στην ΑΙ μέσα στους πρώτους έξι μήνες από την παρουσίαση των αντίστοιχων προγραμμάτων.
Προτεραιότητα στη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη
Η EY έχει θέσει ως προτεραιότητα την κοινωνική ισότητα, προωθώντας τη μέσα από τη βραβευμένη καμπάνια «Uplift social equity», που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση και το άνοιγμα του διαλόγου γύρω από τη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη (DE&I).
Επηρεάζοντας θετικά ζωές
Από το ξεκίνημά του το 2018, το πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης “EY Ripples” έχει επηρεάσει θετικά περισσότερες από 192 εκατ. ζωές, με στόχο τις ένα δισ. ζωές μέχρι το 2030. Το ΟΕ24 περισσότεροι από 168.000 εθελοντές της EY συνεισέφεραν σε πρωτοβουλίες που ωφέλησαν πάνω από 64 εκατ. ανθρώπους. Η EY επένδυσε 169 εκατ. δολάρια και οι άνθρωποί της αφιέρωσαν 934.000 ώρες σε έργα ενίσχυσης τοπικών κοινοτήτων και σε διάφορες πρωτοβουλίες σε είδος.
H «All in» στρατηγική της EY
Την 1η Ιουλίου 2024, η EY ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια στρατηγική της, «All in». Η στρατηγική στοχεύει να θέσει τις βάσεις για τα επόμενα 50 δισ. δολ. σε έσοδα, μέσω ουσιώδους ανάπτυξης και στοχευμένων επενδύσεων σε περιοχές, όπως ο μετασχηματισμός, τα managed services και η βιώσιμη ανάπτυξη, διατηρώντας παράλληλα την ισχυρή έμφαση του οργανισμού στην ποιότητα του ελέγχου.
Το όραμα αυτό, αντανακλάται στο νέο κεντρικό μήνυμα «Διαμορφώστε το μέλλον με αυτοπεποίθηση» (Shape the future with confidence), που ενισχύει τον σκοπό της EY για τη δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου.
Σχολιάζοντας τα παγκόσμια οικονομικά αποτελέσματα της EY για το ΟΕ24, ο κ. Γιώργος Παπαδημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδος, δήλωσε: «Σε μία εποχή ραγδαίων αλλαγών και αβεβαιότητας, οι πελάτες αναζητούν ποιότητα και σιγουριά, ώστε να μπορέσουν να διαμορφώσουν το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση. Ο οργανισμός της EY συνέχισε και φέτος να καταγράφει σημαντική ανάπτυξη, με μία ισορροπημένη στρατηγική για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, την κοινωνία και το περιβάλλον. Με μία νέα παγκόσμια στρατηγική και ένα σαφές όραμα για το μέλλον, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην τεχνολογία, την καινοτομία και τους ανθρώπους μας, προσφέροντας λύσεις στις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και η κοινωνία, με στόχο τη δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου».
Latest News
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως
Σκάνδαλο στην Olympus - Γιατί «σχολάει» τον πετυχημένο CEO
Δεν είναι πρώτη φορά που η εταιρεία οπτικών Olympus εμπλέκεται σε σκάνδαλο
Τα καταστήματα γίνονται και πάλι της μόδας στην Ευρώπη
Ο συνολικός αριθμός καταστημάτων στην Ευρώπη μειώνεται ελαφρά, αλλα η πώληση χώρων σε τετραγωνικά μέτρα αυξήθηκε σχεδόν κατά 1%
Πόσα σχεδιάζει να αντλήσει η Boeing από αύξηση κεφαλαίου
Η Boeing στυπημένη από αστοχίες, δυστυχήματα και απεργία προσπαθεί να περισώσει την επενδυτική της βαθμίδα
Υποψήφιοι, πολιτείες κλειδιά, χρηματοδότηση – Οι αμερικανικές εκλογές σε αριθμούς
Αντίστροφη μέτρηση για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ στις οποίες έχει στραμμένο το βλέμμα ολόκληρος ο πλανήτης
Από την Tesla στις Big Oil - Σύμμαχοι του Τραμπ ωφελούνται από το νόμο του Μπάιντεν για το κλίμα
Σκληρές οι αποφάσεις για τον Ντόναλτ Τραμπ που δεν θέλει να δυσαρεστήσει συμμάχους όπως η Tesla και οι Big Oil
Οι εταιρείες πιέζουν, οι εργαζομένοι δυσανασχετούν - Το μέλλον της τηλεργασίας
Η Amazon δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που έχει περιορίσει την εξ αποστάσεως εργασία. Η Goldman Sachs, η PwC αλλά και η Stellantis, έχουν αυξήσει τις ημέρες εργασίας στο γραφείο.
Η αποταμίευση... βλάπτει - Τι επιλέγουν οι Millennials μακροπρόθεσμα
Οι Millennials έχουν τη δική τους ιστορία με την αποταμίευση και τα μετρητά - Τι κάνουν οι άλλες γενιές
Οι δύο νέες μεγάλες τάσεις στα ταξίδια
Οι αναφορές τάσεων από την Expedia και την Booking.com δείχνουν ότι οι παραθεριστές εγκαταλείπουν τα εντυπωσιακά ταξίδια για πιο ήσυχα μέρη
Αυξάνονται αλλά δεν αποδίδουν οι εξ αποστάσεως CEOs - Τι δείχνει νέα έρευνα
Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι CEOs που έχουν σκάφη ή ζουν κοντά σε γήπεδα του γκολφ αποδίδουν ακόμη χειρότερα