Αλλαγών συνέχεια για την Starbucks μετά τον διορισμό του Μπράιαν Νίκολ ως νέου επικεφαλής με στόχο να αναδιαμορφώσει την εταιρεία του Σιάτλ. Μετά την αποχώρηση του Μάικλ Κόνγουεϊ από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου για το τμήμα της Βόρειας Αμερικής, ήρθε η σειρά την Κίντρα Ράσελ να αφήσει το πόστο του επικεφαλής μάρκετινγκ της Starbucks Corp.

Η αλυσίδα επιβεβαίωσε στο Bloomberg News την αποχώρηση της Ράσελ που ύστερα από οκτώ χρόνια στην επιχείρηση, αναρριχήθηκε στη συγκεκριμένη θέση πριν από λίγους μόλις μήνες.

Starbucks: Τα 5+1 σημεία που θέλει να αλλάξει ο νέος CEO

Starbucks: Και θέλει να τα αλλάξει όλα

Η Starbucks επέλεξε τον Νίκολ τον Αύγουστο για να αναλάβει τη θέση του Λάξμαν Ναρασιμχάν, ο οποίος κατείχε τη θέση από τον Μάρτιο του 2023. Ως CEO στην Chipotle από το 2018, ο Νίκολ κατάφερε να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα για την αλυσίδα fast-casual μετά από μια σειρά επιδημιών τροφικών ασθενειών και να την βγάλει από την πανδημία χωρίς τραγικές απώλειες.

Για την πολυπόθητη επαναφορά, η εταιρεία θα πρέπει να ενισχύσει τις δραστηριότητές της, να βρει την ταυτότητα του εμπορικού της σήματος και να αποφασίσει τι θα κάνει με τις δραστηριότητές της στην Κίνα.

Ήδη ο Νίκολ έχει προχωρήσει στην ανανέωση των ανώτερων θέσεων της αλυσίδας καφέ, πολλές φορές αναιρώντας ορισμένες διοικητικές αλλαγές που εφάρμοσε ο αποπεμφθείς προκάτοχός του νωρίτερα φέτος.

Ομοίως και η αποχώρηση της Ράσελ που έρχεται μετά την πρόσληψη από τον Νίκολ της Τρέσι Λίμπερμαν ως chief brand officer με απώτερο στόχο να «επανασυστήσει τη Starbucks στον κόσμο», σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα. Θα ηγηθεί του μάρκετινγκ, της ανάπτυξης προϊόντων, της ψηφιακής τεχνολογίας, του δημιουργικού και της ανάλυσης δεδομένων.

starbucks

H Κίντρα Ράσελ αποχωρεί από την Starbucks

Τι αφήνει η Ράσελ στη Starbucks

Η Ράσελ ήταν υπεύθυνη για την ηγεσία του τμήματος μάρκετινγκ της Starbucks, συμπεριλαμβανομένων των ενεργειών για το εμπορικό σήμα, το προϊόν, την αφοσίωση, τις συνεργασίες και το μάρκετινγκ των αδειοδοτημένων καταστημάτων, καθώς και για τις λειτουργίες μάρκετινγκ για τη δημιουργική παραγωγή, τις εκδόσεις, την ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Η είσοδός της στην αμερικανική αλυσίδα καφεστίασης πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2017 και από τότε ηγήθηκε του προγράμματος επιβράβευσης Starbucks Rewards και του μάρκετινγκ συνεργασιών, δουλεύοντας σε όλο τον οργανισμό για να συνθέσει τις καλύτερες μεθοδολογίες, πρακτικές και εργαλεία σε ολοκληρωμένες, προσαρμοσμένες στρατηγικές για την αναβάθμιση του προγράμματος επιβράβευσης Starbucks.

Πριν από τη Starbucks, η Ράσελ εργαζόταν για την Starwood Hotels & Resorts, όπου ήταν επικεφαλής του Digital, Loyalty & Partnership Marketing για τον αμερικανικό βραχίονα. Ήταν επίσης υπεύθυνη για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την ηγεσία του προγράμματος Field Marketing της Starwood, ενώ είχε επίσης εμπειρία σε πρακτορεία, καθώς εργάστηκε στη Avenue A, η οποία ανέπτυξε και μεταμόρφωσε την ψηφιακή στρατηγική στις πρώτες ημέρες των ψηφιακών μέσων. Ως Account Μanager διαχειρίστηκε πελάτες σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων του λιανικού εμπορίου, των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας.

Τα κοινά σημεία

Τα κομβικά σημεία είναι η κοινή εμπειρία του Νίκολ και της Τρέισι Λίμπερμαν από την Chipotle και την Taco Bell.

Ο μεν Νίκολ προέρχεται από το χώρο του μάρκετινγκ και ξεκίνησε την καριέρα του στην Procter & Gamble. Στη συνέχεια μετακινήθηκε στη Yum Brands σε διάφορες θέσεις μάρκετινγκ, προτού ανέβει στην ηγεσία της Taco Bell. Αυτή η εμπειρία στο μάρκετινγκ αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμη όταν εντάχθηκε στην Chipotle, τον Φεβρουάριο του 2018 – θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι τα τέλη του φετινού Αυγούστου.

Η δε Λίμπερμαν έρχεται στη Starbucks από τη Yahoo, όπου εργαζόταν επίσης ως chief marketing officer κατά το τελευταίο έτος. Προηγουμένως βρισκόταν στην Chipotle Mexican Grill Inc. όταν ο Νίκολ ήταν CEO, όπως και σύμβουλος και στην Yum! Brands Inc. όπου ο Νίκολ ήταν επικεφαλής της Taco Bell. Η εμπειρία της περιλαμβάνει και τη θητεία της σε αλυσίδες όπως η Snap Kitchen και η Pizza Hut.

Αναδιαρθρώνοντας την προβληματική Chipotle, ο Νίκολ πέτυχε οι πωλήσεις της αλυσίδας burrito να αγγίξουν τα 9,9 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Με την πρόσληψη της Τρέσι Λίμπερμαν από την Chipotle, ο Νίκολ φιλοδοξεί να αλλάξει και την Starbucks που είχε έσοδα 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων το οικονομικό έτος 2023 και διατηρεί περισσότερα από τα μισά καφέ της Starbucks εκτός της Βόρειας Αμερικής.

Ήδη ο νέος CEO, Μπράιαν Νίκολ, έχει προχωρήσει στην ανανέωση των ανώτερων θέσεων της αλυσίδας καφέ, πολλές φορές αναιρώντας ορισμένες διοικητικές αλλαγές που εφάρμοσε ο αποπεμφθείς προκάτοχός του νωρίτερα φέτος. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Τρέισι Λίμπερμαν.

Και η Starbucks συνεχίζει

Πριν από δύο ημέρες η αμερικανική αλυσίδα ανακοίνωσε ότι αναδιοργανώνει τη δομή ορισμένων ομάδων της.

Σύμφωνα με το Geekwire, η Σάρα Τρίλινγκ, εκτελεστική αντιπρόεδρος και πρόεδρος πλέον της Starbucks North America, θα αποκτήσει νέους στενούς συνεργάτες και μάλιστα άμεσα σε μια προσπάθεια να «δημιουργήσει σαφή υπευθυνότητα για την εμφάνιση και την αίσθηση των καταστημάτων μας από τις ιδέες μέσω του σχεδιασμού έως την ανάπτυξη», σύμφωνα με την εταιρεία. Μεταξύ αυτών, η Άντζελα Ρόμπινσον Γκέιλορντ, η οποία ηγείται της ανάπτυξης των καταστημάτων, και η Ντον Κλαρκ, ανώτερη αντιπρόεδρος και εκτελεστική διευθύντρια δημιουργικού.

Σε ένα επόμενο βήμα, η εταιρεία ενοποιεί επίσης την Παγκόσμια Επικοινωνία και τις Εταιρικές Υποθέσεις της σε μια ενιαία ομάδα. Ο Ντόμινικ Καρρ θα ηγηθεί της ομάδας, προσθέτοντας τις «εταιρικές υποθέσεις» στον προηγούμενο τίτλο του ως επικεφαλής επικοινωνίας και θα αναφέρεται στον διευθύνοντα σύμβουλο. Ενώ ο Έι Τζέι Τζόουνς ΙΙ (σ.σ. ο δεύτερος) θα συνεχίσει να ηγείται της ομάδας εταιρικών υποθέσεων και θα αναφέρεται στον Καρρ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή