
Οι γερμανικές ρυθμιστικές αρχές έδωσαν έγκριση για την κατασκευή ενός εθνικού δικτύου αγωγών υδρογόνου, ανακοίνωσε την Τρίτη ο αντικαγκελάριος Ρόμπερτ Χάμπεκ.
Οι σχεδιαστές αναμένουν ότι το υδρογόνο θα είναι μια ολοένα και πιο σημαντική πηγή ενέργειας καθώς η Γερμανία μεταβαίνει από τα ορυκτά καύσιμα σε μια οικονομία που βασίζεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Πράσινο υδρογόνο: Η Γερμανία καλεί την ΕΕ να παρατείνει το μεταβασικό πλαίσιο παραγωγής
«Σήμερα, αποφασίστηκε η δημιουργία του κεντρικού δικτύου υδρογόνου. Δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί – αλλά τώρα θα κατασκευαστεί», δήλωσε ο Ρόμπερυτ Χάμπεκ, μέλος του κόμματος των Πρασίνων, σε συνέντευξη Τύπου.
Ο Χάμπεκ σημείωσε ότι η κανονιστική έγκριση ήρθε δυόμισι χρόνια από τότε που προτάθηκε το δίκτυο, ένα χρονοδιάγραμμα που επαίνεσε ως «ρεκόρ».
Ορισμένα τμήματα θα ολοκληρωθούν πριν από το έτος-στόχο 2032. Το συνολικό κόστος του έργου προβλέπεται στα 19,8 δισ. ευρώ (21 δισ. δολάρια), το οποίο θα βαρύνει σε μεγάλο βαθμό τον ιδιωτικό τομέα, αν και οι κρατικές επιδοτήσεις θα περιορίσουν τα τέλη δικτύου.

Σύμφωνα με την Ένωση Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς, το δίκτυο θα πρέπει να είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 278 τεραβατώρες ενέργειας με τη μορφή υδρογόνου κάθε χρόνο. Αυτό ισοδυναμεί με το ένα τρίτο της σημερινής κατανάλωσης φυσικού αερίου της Γερμανίας, δήλωσε ο Ralph Bahke, αναπληρωτής πρόεδρος της ένωσης.
Ωστόσο, με συνολική απόσταση 9.040 χιλιομέτρων, το δίκτυο θα είναι σημαντικά μικρότερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί. Ο Ομοσπονδιακός Οργανισμός Δικτύων της Γερμανίας αφαίρεσε περισσότερα από 600 χιλιόμετρα από το αρχικό σχέδιο.
Ο πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων Κλάους Μύλλερ δικαιολόγησε τις περικοπές με τη μείωση των «πλεονασμάτων» και των γραμμών σύνδεσης που δεν χρειάζονταν στο κεντρικό δίκτυο.


Latest News

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας