
Οι γερμανικές ρυθμιστικές αρχές έδωσαν έγκριση για την κατασκευή ενός εθνικού δικτύου αγωγών υδρογόνου, ανακοίνωσε την Τρίτη ο αντικαγκελάριος Ρόμπερτ Χάμπεκ.
Οι σχεδιαστές αναμένουν ότι το υδρογόνο θα είναι μια ολοένα και πιο σημαντική πηγή ενέργειας καθώς η Γερμανία μεταβαίνει από τα ορυκτά καύσιμα σε μια οικονομία που βασίζεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Πράσινο υδρογόνο: Η Γερμανία καλεί την ΕΕ να παρατείνει το μεταβασικό πλαίσιο παραγωγής
«Σήμερα, αποφασίστηκε η δημιουργία του κεντρικού δικτύου υδρογόνου. Δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί – αλλά τώρα θα κατασκευαστεί», δήλωσε ο Ρόμπερυτ Χάμπεκ, μέλος του κόμματος των Πρασίνων, σε συνέντευξη Τύπου.
Ο Χάμπεκ σημείωσε ότι η κανονιστική έγκριση ήρθε δυόμισι χρόνια από τότε που προτάθηκε το δίκτυο, ένα χρονοδιάγραμμα που επαίνεσε ως «ρεκόρ».
Ορισμένα τμήματα θα ολοκληρωθούν πριν από το έτος-στόχο 2032. Το συνολικό κόστος του έργου προβλέπεται στα 19,8 δισ. ευρώ (21 δισ. δολάρια), το οποίο θα βαρύνει σε μεγάλο βαθμό τον ιδιωτικό τομέα, αν και οι κρατικές επιδοτήσεις θα περιορίσουν τα τέλη δικτύου.

Σύμφωνα με την Ένωση Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς, το δίκτυο θα πρέπει να είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 278 τεραβατώρες ενέργειας με τη μορφή υδρογόνου κάθε χρόνο. Αυτό ισοδυναμεί με το ένα τρίτο της σημερινής κατανάλωσης φυσικού αερίου της Γερμανίας, δήλωσε ο Ralph Bahke, αναπληρωτής πρόεδρος της ένωσης.
Ωστόσο, με συνολική απόσταση 9.040 χιλιομέτρων, το δίκτυο θα είναι σημαντικά μικρότερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί. Ο Ομοσπονδιακός Οργανισμός Δικτύων της Γερμανίας αφαίρεσε περισσότερα από 600 χιλιόμετρα από το αρχικό σχέδιο.
Ο πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων Κλάους Μύλλερ δικαιολόγησε τις περικοπές με τη μείωση των «πλεονασμάτων» και των γραμμών σύνδεσης που δεν χρειάζονταν στο κεντρικό δίκτυο.


Latest News

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων μέσω της αμφίδρομης φόρτισης - Γιατί μένουν αναξιοποίητα τα «ατού» των οχημάτων, τι δείχνει το ελληνικό παράδειγμα

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια

Η τελευταία δεκαετία είναι η θερμότερη στα χρονικά - Εφιαλτική η συνέχεια
Οι αλλαγές στο κλίμα και ειδικά η υπερθέρμανση, είναι ιδιαίτερα εμφανής στους ωκεανούς

Ερχεται το τέλος του ESG; - Οι μεγάλες εταιρείες, οι στόχοι βιωσιμότητας και τα μπόνους στελεχών
Η υποχώρηση από τους κλιματικούς στόχους του ESG στις αμοιβές στελεχών αντανακλά και κάποιες ανησυχίες των επενδυτών

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Nέο ρεκόρ θερμότητας στο κλίμα το 2024 - Γιατί κορυφαίοι επιστήμονες βρίσκονται σε απόγνωση
Απελπισμένοι εμφανίζονται οι επιστήμονες σχετικά με το κλίμα

Πώς η προεδρία Τραμπ.... αποφόρτισε τις εταιρείες φόρτισης EV - Εφιαλτική βουτιά των μετοχών
Βουτιά 70% έχουν κάνει οι μετοχές εταιρειών που προμηθεύουν την αγορά με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της πολιτικής Τραμπ

Τιμήθηκαν 27 εταιρείες για αποκατάσταση και αναδάσωση - Το μήνυμα Παπασταύρου
Ειδική εκδήλωση από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για το θεσμό του Αναδόχου Αποκατάστασης και Αναδάσωσης

Βασική υποψήφια η Ισπανία για το νέο «προσιτό» ηλεκτρικό της Stellantis
Leapmotor και Stellantis σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή του οχήματος το πρώτο τρίμηνο του 2026