Οι γερμανικές ρυθμιστικές αρχές έδωσαν έγκριση για την κατασκευή ενός εθνικού δικτύου αγωγών υδρογόνου, ανακοίνωσε την Τρίτη ο αντικαγκελάριος Ρόμπερτ Χάμπεκ.
Οι σχεδιαστές αναμένουν ότι το υδρογόνο θα είναι μια ολοένα και πιο σημαντική πηγή ενέργειας καθώς η Γερμανία μεταβαίνει από τα ορυκτά καύσιμα σε μια οικονομία που βασίζεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Πράσινο υδρογόνο: Η Γερμανία καλεί την ΕΕ να παρατείνει το μεταβασικό πλαίσιο παραγωγής
«Σήμερα, αποφασίστηκε η δημιουργία του κεντρικού δικτύου υδρογόνου. Δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί – αλλά τώρα θα κατασκευαστεί», δήλωσε ο Ρόμπερυτ Χάμπεκ, μέλος του κόμματος των Πρασίνων, σε συνέντευξη Τύπου.
Ο Χάμπεκ σημείωσε ότι η κανονιστική έγκριση ήρθε δυόμισι χρόνια από τότε που προτάθηκε το δίκτυο, ένα χρονοδιάγραμμα που επαίνεσε ως «ρεκόρ».
Ορισμένα τμήματα θα ολοκληρωθούν πριν από το έτος-στόχο 2032. Το συνολικό κόστος του έργου προβλέπεται στα 19,8 δισ. ευρώ (21 δισ. δολάρια), το οποίο θα βαρύνει σε μεγάλο βαθμό τον ιδιωτικό τομέα, αν και οι κρατικές επιδοτήσεις θα περιορίσουν τα τέλη δικτύου.
Σύμφωνα με την Ένωση Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς, το δίκτυο θα πρέπει να είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 278 τεραβατώρες ενέργειας με τη μορφή υδρογόνου κάθε χρόνο. Αυτό ισοδυναμεί με το ένα τρίτο της σημερινής κατανάλωσης φυσικού αερίου της Γερμανίας, δήλωσε ο Ralph Bahke, αναπληρωτής πρόεδρος της ένωσης.
Ωστόσο, με συνολική απόσταση 9.040 χιλιομέτρων, το δίκτυο θα είναι σημαντικά μικρότερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί. Ο Ομοσπονδιακός Οργανισμός Δικτύων της Γερμανίας αφαίρεσε περισσότερα από 600 χιλιόμετρα από το αρχικό σχέδιο.
Ο πρόεδρος του Ομοσπονδιακού Οργανισμού Δικτύων Κλάους Μύλλερ δικαιολόγησε τις περικοπές με τη μείωση των «πλεονασμάτων» και των γραμμών σύνδεσης που δεν χρειάζονταν στο κεντρικό δίκτυο.
Latest News
«Συναγερμός» από την πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη [γραφήματα]
Οι εταιρείες ζητούν παρέμβαση Βρυξελλών για τους νέους κανονισμούς ρύπων - Φοβίζει ο ανταγωνισμός από Κίνα και τυχόν εμπορικές εντάσεις με ΗΠΑ
Στην «κούρσα» για τα σπάνια ορυκτά μπαίνει η Ελλάδα – Μετά το γάλλιο ο διαγωνισμός για το αντιμόνιο
Οι ελληνικές σπάνιες γαίες και οι κρίσιμες πρώτες ύλες προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Πράσινη συμφωνία και... πράσσειν άλογα - Ξανά εκτός οι ΗΠΑ διά χειρός Τραμπ
Το προεδρικό διάταγμα Τραμπ αναφέρει ότι η Συμφωνία του Παρισιού είναι μεταξύ πολλών διεθνών συμφωνιών που δεν αντικατοπτρίζουν τις αξίες των ΗΠΑ
Ο Τραμπ «σκοτώνει» τον στόχο Μπάιντεν για 50% EV - Τέλος οι επιδοτήσεις για σταθμούς φόρτισης
Ο Τραμπ με εκτελεστικό διάταγμα σταματά τη διανομή κρατικών κεφαλαίων για σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ουραγός η Ελλάδα στις ιδιωτικές επενδύσεις για την κλιματική κρίση
Οι επιδόσεις της Ελλάδας για την κλιματική αλλαγή είναι πολύ χαμηλότερες από τον μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση που κινήθηκε στο 0,55%
Άνοδος 0,9% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2024 - Τι γίνεται με τα ηλεκτρικά
Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων διέρχεται μια περίπλοκη μετάβαση στα EV, καθώς η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων απογοητεύει
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη φέρνουν 160 μοντέλα EV στην αγορά - Θα αυξηθούν όμως οι πωλήσεις;
Το μεγάλο push στην ηλεκτροκίνηση είναι δύσκο να αγγίξει τους φιλόδοξους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση
Φεύγει από το «κλαμπ των οικολόγων» η Fed - Τι σημαίνει για την ΕΚΤ
Πώς ερμηνεύουν την αποχώρηση της Fed
«Εξοικονομώ» για παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και δημοτικά - Άνοιξαν οι πλατφόρμες για αιτήσεις
Ο προϋπολογισμός και οι δικαιούχοι του προγράμματος «Εξοικονομώ» - Στόχος η βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας
Κορυφαίες τράπεζες του κόσμου «αποχαιρετούν» τη συμμαχία για το κλίμα
Ο Καναδάς είδε τέσσερις κορυφαίες τράπεζες - BMO, National Bank, TD Bank Group και CIBC - να κάνουν ένα βήμα πίσω για το κλίμα