Στο υψηλότερο άκρο της πρόβλεψης των οργανικών πωλήσεων στοχεύει να φτάσει η Coca Cola για το 2024, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για αναψυκτικά και χυμούς σε υψηλότερες τιμές στις ΗΠΑ την βοήθησε να σημειώσει αποτελέσματα-έκπληξη όσον αφορά τις πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο.

Coca Cola HBC: Τι καινούργιο ψάχνουν Δαυίδ – Λεβέντης στην Αφρική

Οι μετοχές του παραγωγού των Sprite και Fanta, ωστόσο, υποχώρησαν 2% καθώς ο CEO James Quincey επισήμανε την πτώση του όγκου πωλήσεων στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή.

Οι προσπάθειες της Coca Cola να προσφέρει συσκευασίες  40 ml προκειμένου να προσελκύσει πελάτες με περιορισμένους προϋπολογισμούς στις ΗΠΑ, έδωσαν ώθηση στη ζήτηση

Η ζήτηση στην Κίνα έχει πληγεί από την αργή οικονομική ανάκαμψη μετά την πανδημία που προκλήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την παρατεταμένη ύφεση στην αγορά ακινήτων, ενώ η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή έχει επηρεάσει την προσφορά στην περιοχή.

Ωστόσο, τα έσοδα από τη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 12%, καθώς οι προσπάθειες της εταιρείας να προσφέρει συσκευασίες σε μικρά κουτάκια 340 ml προκειμένου να προσελκύσει πελάτες με περιορισμένους προϋπολογισμούς στις ΗΠΑ, έδωσαν ώθηση στη ζήτηση.

«Η Coca-Cola έχει κάνει αρκετές δυναμικές ενέργειες για να πείσει τους καταναλωτές να συνεχίσουν να επιλέγουν τα προϊόντα της», δήλωσε ο Danni Hewson, επικεφαλής οικονομικής ανάλυσης στην AJ Bell.

«Η ομάδα έχει διπλασιάσει την παράδοση του σωστού προϊόντος στα σωστά μέρη στους σωστούς ανθρώπους».

Coca Cola: Αύξηση οργανικών πωλήσεων 10%

Η εταιρεία αναψυκτικών αναμένει ότι οι ετήσιες οργανικές πωλήσεις προϊόντων της θα αυξηθούν περίπου 10% σε σύγκριση με προηγούμενη εκτίμηση που προέβλεπε αύξηση 9% έως 10%. Η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 10%, ενώ ο όγκος των κιβωτίων μειώθηκε κατά 1%.

Τα έσοδα της Coca-Cola στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική μειώθηκαν κατά 7% και στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού μειώθηκαν κατά 4%.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ramon Laguarta της ανταγωνιστικής PepsiCo, νωρίτερα αυτό το μήνα, είχε δηλώσει ότι οι αυξήσεις των τιμών και το κόστος δανεισμού πλήττουν τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών. Αλλά και η εταιρεία Frito-Lay που παράγει σνακ μείωσε τις ετήσιες προβλέψεις πωλήσεών της αφού κατέγραψε τριμηνιαία έσοδα κάτω από τις προσδοκίες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή