Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken ανακοίνωσε αύξηση 3,3% στα οργανικά καθαρά έσοδα κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 3,2%.
«Πραγματοποιήσαμε ένα σταθερό τρίμηνο ισορροπημένης ανάπτυξης, αυξάνοντας οργανικά τον όγκο μπύρας κατά 0,7% και τα καθαρά έσοδα κατά 3,3%. Η επιχείρησή μας συνεχίζει να αποδίδει σύμφωνα με το σχέδιό μας συνολικά, παρά το γεγονός ότι ορισμένες αγορές διανύουν δύσκολες καταναλωτικές και βιομηχανικές τάσεις», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Ντολφ βαν ντεν Μπρινκ.
Γιατί οι Αμερικανοί χάνουν την όρεξή τους για μπύρα
«Επιβεβαιώνουμε και επαναλαμβάνουμε τις προοπτικές μας για το σύνολο του έτους για οργανική αύξηση των λειτουργικών κερδών της τάξης του 4% έως 8%, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στην υλοποίηση και τη δέσμευσή μας να επενδύσουμε πίσω από την ανάπτυξη και να διασφαλίσουμε το μέλλον της επιχείρησής μας», πρόσθεσε ο βαν ντεν Μπρινκ.
Η Heineken είχε απογοητεύσει τους επενδυτές νωρίτερα μέσα στο έτος με πιο αδύναμα από τα αναμενόμενα εξαμηνιαία στοιχεία και υποτονικές προβλέψεις για το σύνολο του έτους.
Τα έσοδα του τριμήνου ανήλθαν σε 9,1 δισεκατομμύρια ευρώ (ετησίως: 26,9 δισεκατομμύρια ευρώ). Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν οργανικά κατά 3,3% (ετησίως: αύξηση 5,1%). Ο συνολικός ενοποιημένος όγκος αυξήθηκε κατά 0,7% (ετησίως: αύξηση 1,3%) και τα καθαρά έσοδα ανά εκατόλιτρο αυξήθηκαν κατά 2,6% (ετησίως: αύξηση 3,7%).
Ο όγκος της premium μπύρας αυξήθηκε κατά 4,5% με αιχμή τη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική και την Ινδία. Η Heineken συνέχισε τη δυναμική της και αύξησε τον όγκο κατά 8,7% με διψήφια αύξηση σε 30 αγορές. Η Heineken 0.0 αυξήθηκε κατά 3,4%, με αιχμή του δόρατος τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ. Η Heineken Silver αυξήθηκε κατά ποσοστό υψηλότερο του 20%, με συνεχιζόμενη ισχυρή ανάπτυξη στην Κίνα και το Βιετνάμ.
Η Heineken επιβεβαίωσε και επανέλαβε τους βασικούς οικονομικούς δείκτες των κατευθυντήριων οδηγιών της για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των προσδοκιών για το σύνολο του έτους για οργανική αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 4% έως 8%. Όπως ανακοινώθηκε στα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, τόνισε ότι ενισχύει σημαντικά τις επενδύσεις στις μάρκες που επικεντρώνονται στις μεγαλύτερες ευκαιρίες μας για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη.
Latest News
Το Μεξικό προς απαγόρευση μεταλλαγμένου καλαμποκιού - Νέα κόντρα με τις ΗΠΑ;
Το Μεξικό υπερασπίζεται τις αυτόχθονες ποικιλίες καλαμποκιού εν μέσω διαμάχης με τις ΗΠΑ
Η αγορά kidult και πώς η Lego κατέκτησε τα... «μεγάλα παιδιά»
Τα τουβλάκια Lego κατέκτησαν τους ενήλικες, αυξάνοντας τα έσοδά της στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά παιχνιδιών
Πώς προετοιμάζεται η Κίνα για να «υποδεχθεί» τον Τραμπ
Με διαφοροποίηση των εξαγωγών της προς τρίτες χώρες, αλλά και επιθετικά εμπορικά μέτρα απέναντι στις ΗΠΑ προετοιμάζεται η ηγεσία στο Πεκίνο για την εποχή Τραμπ 2.0
Ο αμερικανικός πληθωρισμός προκαλεί ανησυχία στις διεθνείς αγορές
Οι εκτιμήσεις της αμερικανικής FED για την αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025, άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου»
«Παγιδευμένη» στη Μέση Ανατολή η Pepsico - Τα κέρδη και οι όμηροι εργαζόμενοι
Η PepsiCo έχει 25.000 υπαλλήλους στο τμήμα Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Νότιας Ασίας και είναι η κορυφαία εταιρεία σνακ στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική σε πωλήσεις
Ο Μπάιντεν είναι ακόμα στο οβάλ γραφείο αλλά ο Τραμπ κινεί τις αγορές
Η εχθρότητα των Τραμπ και Μασκ προς την κυβέρνηση είναι άλλος ένα μπαλαντέρ που θα μπορούσε να ταράξει τις αγορές ομολόγων
Σε ποιο μέρος στο Παρίσι είναι πιο δύσκολο να κλείσεις τραπέζι
Δεν είναι κάποιο νέο στέκι με ένα viral ζαχαροπλαστείο ούτε ένα θρυλικό μπιστρό με ένα ή δύο αστέρια Michelin για τα οποία φημίζεται το Παρίσι
Βούιτσιτς (ΕΚΤ): Οι μειώσεις επιτοκίων θα συνεχιστούν και το 2025
Η κατεύθυνση είναι σαφής για την ΕΚΤ, η οποία αναμένεται να συνεχίσει την κατεύθυνση του 2024 με περαιτέρω μείωση των επιτοκίων
Economist για Τραμπ: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον νέο πρόεδρο, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
Συνολικά 29 απεργίες έλαβαν χώρα σε χώρους εργασίας με πάνω από 1.000 εργαζόμενους στο 11μηνο - Το μέλλον επί προεδρίας Τραμπ
Γιατί το νέο concept της KFC δεν θυμίζει καθόλου... KFC
Η αμερικανική αλυσίδα KFC εγκαινιάζει το Saucy, που δίνει έμφαση στο κοτόπουλο και τις σάλτσες - Σε ποιους απευθύνεται