
Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken ανακοίνωσε αύξηση 3,3% στα οργανικά καθαρά έσοδα κατά το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 3,2%.
«Πραγματοποιήσαμε ένα σταθερό τρίμηνο ισορροπημένης ανάπτυξης, αυξάνοντας οργανικά τον όγκο μπύρας κατά 0,7% και τα καθαρά έσοδα κατά 3,3%. Η επιχείρησή μας συνεχίζει να αποδίδει σύμφωνα με το σχέδιό μας συνολικά, παρά το γεγονός ότι ορισμένες αγορές διανύουν δύσκολες καταναλωτικές και βιομηχανικές τάσεις», δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Ντολφ βαν ντεν Μπρινκ.
Γιατί οι Αμερικανοί χάνουν την όρεξή τους για μπύρα
«Επιβεβαιώνουμε και επαναλαμβάνουμε τις προοπτικές μας για το σύνολο του έτους για οργανική αύξηση των λειτουργικών κερδών της τάξης του 4% έως 8%, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στην υλοποίηση και τη δέσμευσή μας να επενδύσουμε πίσω από την ανάπτυξη και να διασφαλίσουμε το μέλλον της επιχείρησής μας», πρόσθεσε ο βαν ντεν Μπρινκ.
Η Heineken είχε απογοητεύσει τους επενδυτές νωρίτερα μέσα στο έτος με πιο αδύναμα από τα αναμενόμενα εξαμηνιαία στοιχεία και υποτονικές προβλέψεις για το σύνολο του έτους.
Τα έσοδα του τριμήνου ανήλθαν σε 9,1 δισεκατομμύρια ευρώ (ετησίως: 26,9 δισεκατομμύρια ευρώ). Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν οργανικά κατά 3,3% (ετησίως: αύξηση 5,1%). Ο συνολικός ενοποιημένος όγκος αυξήθηκε κατά 0,7% (ετησίως: αύξηση 1,3%) και τα καθαρά έσοδα ανά εκατόλιτρο αυξήθηκαν κατά 2,6% (ετησίως: αύξηση 3,7%).
Ο όγκος της premium μπύρας αυξήθηκε κατά 4,5% με αιχμή τη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική και την Ινδία. Η Heineken συνέχισε τη δυναμική της και αύξησε τον όγκο κατά 8,7% με διψήφια αύξηση σε 30 αγορές. Η Heineken 0.0 αυξήθηκε κατά 3,4%, με αιχμή του δόρατος τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ. Η Heineken Silver αυξήθηκε κατά ποσοστό υψηλότερο του 20%, με συνεχιζόμενη ισχυρή ανάπτυξη στην Κίνα και το Βιετνάμ.
Η Heineken επιβεβαίωσε και επανέλαβε τους βασικούς οικονομικούς δείκτες των κατευθυντήριων οδηγιών της για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των προσδοκιών για το σύνολο του έτους για οργανική αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 4% έως 8%. Όπως ανακοινώθηκε στα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, τόνισε ότι ενισχύει σημαντικά τις επενδύσεις στις μάρκες που επικεντρώνονται στις μεγαλύτερες ευκαιρίες μας για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη.


Latest News

Το email Μασκ έσπειρε... διχόνια στο αμερικανικό Δημόσιο - Σε σύγχυση οι κρατικοί υπάλληλοι
Ο Μασκ ζητά από τους εργαζόμενους να απαντήσουν εξηγώντας τα επιτεύγματά τους από την περασμένη εβδομάδα

Όταν ένα αστέρι Michelin γίνεται η κατάρα ενός εστιατορίου
Κάθε χρόνο, η εταιρεία παρουσιάζει τους περιφερειακούς οδηγούς της σε τελετές σε όλο τον κόσμο

Τίποτα δεν διαρκεί για πάντα - Άδοξο το τέλος της Forever 21
Ορισμένα καταστήματα Forever 21 που πρόκειται να κλείσουν, εμφνίζουν ζημία εδώ και χρόνια - Τι συμβαίνει με τον πιθανό αγοραστή

Ποιος μπορεί να σώσει την πολυτέλεια από τον... εαυτό της; Τι «είδαν» Burberry και LVMH
Η απότομη αύξηση των τιμών των ειδών πολυτελείας τα τελευταία χρόνια έχει κοστίσει σε ορισμένες μάρκες μια βασική ομάδα πελατών - Τι κάνουν Burberry και LVMH

Πώς ο πρώτος πρόεδρος των ΗΠΑ έστρωσε το χαλί στη βιομηχανία... αλκοόλ
Ο Τζορτζ Ουάσινγκτον δεν ήταν απλώς ο «πατέρας» των ΗΠΑ - Βοήθησε επίσης στη γέννηση της βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών

Τα «τρελά» οικονομικά πίσω από τη διαχρονική επιτυχία της Ferrari
H Ferrari βασίζεται σε ένα μοντέλο υπερ-σπανιότητας, το οποίο την ωθεί σε μια νέα χρυσή εποχή

New York Times: Πιο... ζόρικη Γερμανία θα έχουν να αντιμετωπίσουν οι ΗΠΑ μετά τις εκλογές
Η New York Times εκτιμά πως μια Γερμανία υπό τον Φρήντριχ Μερτς θα είναι πιο σκληρή έναντι του Λευκού Οίκου

Γερμανία: Οι κρίσιμες εκλογές και οι προσδοκίες των αγορών για περισσότερες δαπάνες
Η πολιτική κατεύθυνση που θα λάβει η Γερμανία τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα θέσει παραμέτρους για την Ευρωπαϊκή Ένωση

«Για την ειρήνη, μόνο» - Έτοιμος να παραιτηθεί ο Ζελένκσι
Η ουκρανική νομοθεσία απαγορεύει εκλογές σε περίοδο που βρίσκεται σε ισχύ στρατιωτικός νόμος

Στο... σκοτάδι η Ν. Αφρική λόγω των διαρκών μπλακ άουτ - Ετήσιο ρεκόρ στις διακοπές ρεύματος
Σημαντικά προβλήματα αντιμετωπίζει η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στη Νότια Αφρική που επέστρεψαν στο υψηλότερο επίπεδο του έτους