O οίκος πώλησης πολυτελών ειδών, Hermes, παραδοσιακά εμφανιζόταν ανθεκτικός απέναντι στις προκλήσεις που αντιμετώπιζαν οι ανταγωνιστές του στον κλάδο πολυτελείας. Ωστόσο σε αυτή τη φάση, όλα δείχνουν ότι δεν θα καταφέρει να τη… γλιτώσει, καθώς αναμένεται να πληγεί από την επιβράδυνση που χαρακτηρίζει τον κλάδο και αυτό να αντικατοπτριστεί στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου.

Hermès vs Louis Vuitton: Ποιος κερδίζει τη μάχη της πολυτέλειας

Το brand κατασκευής τσαντών Birkin αναμένεται να παρουσιάσει την χαμηλότερη τριμηνιαία αύξηση των εσόδων της από τα τέλη του 2021, με τα επίσημα αποτελέσματα των πωλήσεών της να αναμένονται την Πέμπτη. «Το αδιαμφισβήτητο προβάδισμα της Hermes στην ανθεκτικότητα των αγοραστών πολυτελείας αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη δοκιμασία των τελευταίων τριμήνων», δήλωσε η αναλύτρια του Bloomberg Intelligence, Deborah Aitken.

Οι αναλυτές αναμένουν αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 10,5% το τρίτο τρίμηνο, κάτι που θα μπορούσε να είναι «αισιόδοξο», πρόσθεσε η Aitken.

Η Hermes ξεπέρασε τους ανταγωνιστές της το δεύτερο τρίμηνο – όταν η LVMH έχασε τις εκτιμήσεις για την αύξηση των εσόδων και η Burberry Group Plc προειδοποίησε για τα κέρδη – αλλά η ικανότητά της να αντέχει τις πιέσεις που δέχεται ο υπόλοιπος κλάδος χάρη στην πιστή πελατειακή βάση και την αποκλειστική τιμή τίθεται τώρα υπό αμφισβήτηση.

Οι αναλυτές αναμένουν αύξηση των οργανικών πωλήσεων της Hermes κατά 10,5% το τρίτο τρίμηνο

Ακόμη και η Hermes είναι απίθανο να δείξει ανοσία στις επιδεινούμενες τάσεις της κινεζικής ζήτησης, έγραψε σε σημείωμα η αναλύτρια της UBS Zuzanna Pusz. Η επιβράδυνση της διάθεσης για είδη πολυτελείας έχει βαθύνει, όπως φαίνεται από την πτώση των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου της LVMH, και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών της Κίνας επιστρέφει στα χαμηλά της πανδημίας, σημείωσε η Aitken.

Hermes: Αύξηση οργανικών εσόδων σε Ασία-Ειρηνικό

Η αύξηση των οργανικών εσόδων της Hermes στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, εκτός της Ιαπωνίας, πιθανώς επιβραδύνθηκε στο 2,3% στο τρίμηνο από 10,2% την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών. Το τμήμα μεταξιού και κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και το τμήμα ρολογιών πιθανότατα σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις, συνεχίζοντας μια πτωτική τάση που εμφανίστηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Η απόδοση της εταιρείας εξακολουθεί να αναμένεται σχετικά σταθερή σε σύγκριση με τους περισσότερους από τους ανταγωνιστές της. Η αύξηση των οργανικών πωλήσεων σε ολόκληρο τον όμιλο αναμένεται να φτάσει σε διψήφια επίπεδα, βοηθούμενη από νέα σχέδια, τιμές και λίστες αναμονής.

«Η Hermes αναμένεται να συνεχίσει να ξεπερνά τους αντίστοιχους του κλάδου λόγω της διαρκούς ζήτησης για τις εμβληματικές της τσάντες και την αποκλειστική πελατειακή της βάση, ακόμη και αν οι κατηγορίες που βασίζονται στον όγκο υποφέρουν στο τρέχον περιβάλλον κατανάλωσης», δήλωσε στο Bloomberg News ο αναλυτής της Alphavalue, Jie Zhang.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή