Την πρώτη του επώνυμη πιστωτική κάρτα παγκοσμίως, λανσάρει ο κινεζικός κολοσσός ταχείας μόδας Shein μέσω μιας συνεργασίας με την μεξικανική fintech Stori. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους, διαφημίζοντας παράλληλα συνέργειες που θα βοηθήσουν και τις δύο να επεκταθούν στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Λατινικής Αμερικής.
Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να εντάξει περισσότερους Μεξικανούς στις αγορές με πιστωτική κάρτα, κάτι στο οποίο υστερούν σημαντικά, καθώς και να προσελκύσει τους αγοραστές στον ιστότοπο του λιανοπωλητή χαμηλού κόστους και γρήγορης ανακύκλωσης.
Τα τελευταία χρόνια η Shein καταγράφει αλματώδη ανάπτυξη σε όλη τη Λατινική Αμερική, όπου η δημοτικότητά της έχει εκτιναχθεί. Ως εκ τούτου η εταιρεία, μελετά ήδη το ενδεχόμενο για την κατασκευή εργοστασίου στο Μεξικό και τη δημιουργία ενός δικτύου διανομής στην πρώτη αγορά της Βραζιλίας.
Shein: Έρχονται roadshows πριν από τη δημόσια εγγραφή στο Λονδίνο
Στην περιοχή καταγράφεται επίσης μια έκρηξη στις μικρές επιχειρήσεις που αγοράζουν ρούχα Shein χύμα και τα μεταπωλούν σε φυσικές βιτρίνες.
Η πιστωτική κάρτα Shein, μια Mastercard, θα προσφέρει πόντους για χρήση στον ιστότοπο του λιανοπωλητή με κάθε αγορά
Επέλαση της Shein στη Λατινική Αμερική
Η Shein – αξίας 66 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έναν γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων πέρυσι – έχει αναστατώσει τη βιομηχανία της γρήγορης μόδας με το μοντέλο χαμηλού κόστους και την ταχεία ανάπτυξή της.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου του Μεξικού ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κόσμο πέρυσι, σύμφωνα με μελέτη της Mexican Online Sales Association (AMVO), με λίγο περισσότερο από το 40% όλων των διαδικτυακών αγορών να είναι ρούχα.
Η πιστωτική κάρτα Shein, μια Mastercard, θα προσφέρει πόντους για χρήση στον ιστότοπο του λιανοπωλητή με κάθε αγορά. Οι αγορές ρούχων στον ιστότοπο της Shein θα κερδίζουν διπλούς πόντους, ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοίνωσή τους.
Η Stori, μια fintech που προσφέρει υπηρεσίες όπως λογαριασμούς ταμιευτηρίου που παρέχουν αποδόσεις 15% και πιστωτικές κάρτες με σχεδόν συνολικά ποσοστά έγκρισης, έχει ήδη προσελκύσει 3 εκατομμύρια πελάτες στο Μεξικό τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Η κάρτα Shein θα είναι διαθέσιμη μόνο σε νέους πελάτες Stori και όχι σε υπάρχοντες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Stori.
Latest News
Economist: Η ζαριά της… ευτυχίας – Το χρήμα και ένα αιώνιο δίλημμα
Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν την ευτυχία;
«Στοπ» της Ταϊβάν στο deal 950 εκατ. της Uber με την Foodpanda
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ταϊβάν σημείωσε ότι δημιουργούνταν ανησυχίες για αντιανταγωνιστικές πρακτικές
Θα μπορούσαν οι δυσκολίες της Nike να δώσουν ώθηση στην Foot Locker;
Ο γίγαντας των αθλητικών ειδών αγωνίζεται για ακόμη ένα τρίμηνο υπό το βάρος της στρατηγικής DTC
Πώς φτάσαμε από το πρώτο γραπτό «Merry Christmas» του 1992 στα 20 δισ. SMS ημερησίως
Τα SMS στο ξεκίνημα τους είχαν όριο 160 χαρακτήρων
Πόση είναι η «χρηματιστηριακή» αξία του Αγίου Βασίλη
Όλα όσα γνωρίζουμε και μπορούμε να υπολογίσουμε
Η Saks μεγαλώνει - Από την επένδυση 2,7 δισ. δολαρίων στην Neiman Marcus στους μετόχους
Η κίνηση αυτή φέρνει αρκετές εταιρείες λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας κάτω από την εταιρική στέγη της Saks Global
Αγορές μετά... μουσικής - Ο κρυφός άσος των εορταστικών αγορών
Καταστήματα, γυμναστήρια, ξενοδοχεία και εστιατόρια επιμελούνται λίστες με μουσική, ειδικά σχεδιασμένες για... αγορές
Αλλάζει σελίδα το Nordstrom - Τι συμβαίνει με το πολυκατάστημα ύστερα από 123 χρόνια
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οικογένεια Nordstrom θα είναι ο κύριος ιδιοκτήτης της αλυσίδας και η Liverpool θα κατέχει το 49,9%
Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια made in... - Ποιος είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής παιχνιδιών της ΕΕ;
Την τιμητική τους, τα Χριστούγεννα, έχουν τα παιδιά που ανυπομονούν να ανοίξουν τα δώρα τους. Από ποιές όμως χώρες προέρχονται;
Στροφή στη νομισματική πολιτική της Τουρκίας - Έρχεται μείωση στα επιτόκια
Οι αναλυτές είναι διχασμένοι για το μέγεθος της μείωσης των επιτοκίων στην Τουρκία