Η Volvo Car AB μείωσε τις προσδοκίες της για τις λιανικές πωλήσεις φέτος λόγω της αυξανόμενης αδυναμίας στην αγορά αυτοκινήτου. Ο Σουηδός κατασκευαστής θα επικεντρωθεί στην προστασία των περιθωρίων κέρδους αντί της ώθησης των όγκων και ως εκ τούτου βλέπει τις πωλήσεις μονάδων να αυξάνονται έως και 8% φέτος, από προηγούμενη πρόβλεψη που ανέφερε έως και 15%.
«Η βιομηχανική ζήτηση συνεχίζει να εξασθενεί και επηρεάζει πλέον το premium τμήμα», ανέφερε η Volvo σε ανακοίνωσή της.
Νέο εργοστάσιο της Volvo στο Μεξικό – Πότε θα λειτουργήσει
Η σουηδική μάρκα που ανήκει στην κινεζική Geely έχει ήδη μειώσει τις προοπτικές κερδών της τον περασμένο μήνα, επικαλούμενη την αβέβαιη παγκόσμια οικονομία και τους αυξημένους δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, όπου έχει κάποια παραγωγή. Η Volkswagen, η Stellantis, η Aston Martin, η Mercedes-Benz και η BMW έχουν μειώσει τις προσδοκίες τους για τα κέρδη τις τελευταίες εβδομάδες.
Τον Σεπτέμβριο, η σουηδικής προέλευσης εταιρεία προστέθηκε επίσης σε ένα αυξανόμενο κατάλογο κατασκευαστών που αποσύρουν τις φιλοδοξίες τους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εγκαταλείποντας τον στόχο να πωλούν μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Ο κατασκευαστής των ηλεκτρικών σπορ οχημάτων EX90 και EX30 δήλωσε ότι ίσως χρειαστεί να διατηρήσει κάποια υβριδικά μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό του εν μέσω της επιβραδυνόμενης αγοράς για τα αυτοκίνητα με μπαταρίες.
Τα λειτουργικά κέρδη της Volvo για το τρίτο τρίμηνο ξεπέρασαν τις προσδοκίες λόγω της ισχυρής ζήτησης για τα μοντέλα της με μπαταρία. Οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3% την περίοδο αυτή, σε 172.849 αυτοκίνητα, με τα πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν το 48% του συνόλου.
Η Volvo δήλωσε ότι ήταν πειθαρχημένη στην τιμολόγηση στην Κίνα, με αποτέλεσμα να μειωθούν οι όγκοι πωλήσεων στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. «Η εσωτερική πρωτοβουλία της εταιρείας για την αποδοτικότητα του κόστους έχει ήδη οδηγήσει σε μείωση του μεταβλητού κόστους και παραμένει ένας κρίσιμος τομέας εστίασης και οι δράσεις στον τομέα αυτό θα επιταχυνθούν», δήλωσε η Volvo.
Latest News
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC
Πώς η ΑΙ πρόκειται να τις αλλάξει ριζικά τις εφαρμογές γνωριμιών
Οι εφαρμογές γνωριμιών σταθμίζουν πώς η AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται μέσω διαδικτύου
Τραμπ: Ποιος είναι ο εκλεκτός για επικεφαλής του Οικονομικού Συμβουλίου του
Τo Οικονομικό Συμβούλιο θα συμβουλεύει τον Τραμπ για την οικονομική πολιτική που θα ακολουθήσει και αποτελείται από τρία μέλη
Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google - Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Οι ιαπωνικές αρχές αναμένεται να εκδώσουν σύντομα εντολή παύσης ζητώντας από την Google να σταματήσει τις μονοπωλιακές πρακτικές της
Ευρώπη: Παγιδευμένη στον ιστό των χιλιάδων κανόνων, που η ίδια ψήφισε
Η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν προσπαθεί να ανταποκριθεί στις επικρίσεις με την υπόσχεση να αντιμετωπίσει τις επαχθείς απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων στην ΕΕ
Sueddeutsche Zeitung: Η Volkswagen θα μειώσει έως και 10% τις αποδοχές διοικητικών στελεχών
Σύμφωνα με την Sueddeutsche Zeitung, η μείωση θα ισχύσει για τις πληρωμές μπόνους του Μαΐου, οδηγώντας στη μείωση των αποδοχών κατά 10% το 2025 και το 2026
Νέα χρηματοδότηση 65 εκατ. δολαρίων για την ICEYE - Στα 158 εκατ. το σύνολο για το 2024
Στον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν funds που διαχειρίζονται οι Solidium Oy, BlackRock, Seraphim, Plio Limited και ο Christo Georgiev
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές εισέρχονται όλο και περισσότερο στη σκιά των αμερικανικών Megacap
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές δεν φαίνεται να βρίσκονται σε θέση να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες αμερικανικές
Ο Τραμπ κατηγορεί για υπερβολικά τέλη και ζητά πίσω τη διώρυγα του Παναμά
Ο Τραμπ απειλεί ότι θα απαιτήσει να επιστραφεί στις ΗΠΑ η Διώρυγα του Παναμά, πλήρως και χωρίς αμφισβήτηση»
Φτάνει στις αρχές του χρόνου στην Ευρώπη, μια νέα κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Ακόμα και με τους δασμούς είναι ανταγωνιστικό, λέει για το μοντέλο Firefly ο Γουίλιαμ Λι , CEO της εταιρείας