Στην προώθηση καινοτομιών και λύσεων αυτοματοποίησης επενδύει η ΟΛΘ Α.Ε. προκειμένου να εξελιχθεί σε λιμάνι του μέλλοντος. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Σπύρος Νικολάου, διευθυντής τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην εταιρεία Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΛΘ Α.Ε.), κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum II, που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Νικολάου σημασία έχει πριν την έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού μιας εταιρείας να ενημερωθούν για τα οφέλη που θα προκύψουν οι εργαζόμενοι αυτής.
ΟΛΘ: Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης – Κατέπλευσε το CMA CGM Jean Gabriel
Την ίδια ώρα, το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνο-απειλών αυξάνει τους κινδύνους και οδηγεί τους οργανισμούς σε μια προσπάθεια να φέρουν εις πέρας το δύσκολο έργο της εξισορρόπησης της ταχείας ψηφιοποίησης με την ασφάλεια. Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, στο πλαίσιο αυτό ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια.
Η γραφειοκρατία
Για τους λόγους που καθυστερούν, συνήθως, την εξέλιξη των έργων μίλησε ο Ηλίας Περτσινίδης, πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας. Σύμφωνα με τον κ. Περτσινίδη, η γραφειοκρατία, η οποία πλέον έχει ψηφιοποιηθεί αποτελεί τον κύριο λόγο που δεν μπορούν να ολοκληρωθούν τα έργα εντός των αρχικών χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί.
Στο μεταξύ, σε βραχνά εξελίσσεται και η έλλειψη εργαζομένων στον κλάδο – στη Ευρώπη, μάλιστα, καταγράφεται έλλειψη και σε μηχανικούς κάτι που στη χώρα μας επί του παρόντος δεν παρατηρείται – αλλά και λόγω των οποίων αλλαγών θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του έργου και δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν στη διάρκεια της μελέτης.
Οι προκλήσεις
Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός project μια πολυεθνική εταιρεία αναφέρθηκε ο Nishal Sooredoo, associate director Haskoning UK Ltd, UK υπογραμμίζοντας πως μεταξύ αυτών είναι το κανονιστικό πλαίσιο που επικρατεί σε μια χώρα.
Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζεται, όπως είπε, ειδική ομάδα ώστε να μην προκύψουν εκπλήξεις κατά την υλοποίηση του έργου, ενώ σημαντικές παράμετροι για την υλοποίηση ενός project με επιτυχία είναι η βελτιστοποίηση χρήσης των διαθέσιμων πόρων, η διαχείριση του κινδύνου, η ανάπτυξη στερεών σχέσεων με τον πελάτη μέσω της σωστής και ουσιαστικής επικοινωνίας, αλλά και η αντίληψη της κουλτούρας ανάλογα με τη χώρα, στην οποία εξελίσσεται το έργο.
Συντονίστρια της συζήτησης ήταν η Φαίη Μακαντάση, Διευθύντρια Ερευνών στον ερευνητικό οργανισμό διαΝΕΟσις. Το συνέδριο SECF διοργανώνεται από την Tsomokos Communications με στρατηγικό εταίρο την ΟΛΘ Α.Ε.
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο