Στην προώθηση καινοτομιών και λύσεων αυτοματοποίησης επενδύει η ΟΛΘ Α.Ε. προκειμένου να εξελιχθεί σε λιμάνι του μέλλοντος. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Σπύρος Νικολάου, διευθυντής τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην εταιρεία Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΛΘ Α.Ε.), κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum II, που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Νικολάου σημασία έχει πριν την έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού μιας εταιρείας να ενημερωθούν για τα οφέλη που θα προκύψουν οι εργαζόμενοι αυτής.
ΟΛΘ: Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης – Κατέπλευσε το CMA CGM Jean Gabriel
Την ίδια ώρα, το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνο-απειλών αυξάνει τους κινδύνους και οδηγεί τους οργανισμούς σε μια προσπάθεια να φέρουν εις πέρας το δύσκολο έργο της εξισορρόπησης της ταχείας ψηφιοποίησης με την ασφάλεια. Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, στο πλαίσιο αυτό ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια.
Η γραφειοκρατία
Για τους λόγους που καθυστερούν, συνήθως, την εξέλιξη των έργων μίλησε ο Ηλίας Περτσινίδης, πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας. Σύμφωνα με τον κ. Περτσινίδη, η γραφειοκρατία, η οποία πλέον έχει ψηφιοποιηθεί αποτελεί τον κύριο λόγο που δεν μπορούν να ολοκληρωθούν τα έργα εντός των αρχικών χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί.
Στο μεταξύ, σε βραχνά εξελίσσεται και η έλλειψη εργαζομένων στον κλάδο – στη Ευρώπη, μάλιστα, καταγράφεται έλλειψη και σε μηχανικούς κάτι που στη χώρα μας επί του παρόντος δεν παρατηρείται – αλλά και λόγω των οποίων αλλαγών θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του έργου και δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν στη διάρκεια της μελέτης.
Οι προκλήσεις
Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός project μια πολυεθνική εταιρεία αναφέρθηκε ο Nishal Sooredoo, associate director Haskoning UK Ltd, UK υπογραμμίζοντας πως μεταξύ αυτών είναι το κανονιστικό πλαίσιο που επικρατεί σε μια χώρα.
Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζεται, όπως είπε, ειδική ομάδα ώστε να μην προκύψουν εκπλήξεις κατά την υλοποίηση του έργου, ενώ σημαντικές παράμετροι για την υλοποίηση ενός project με επιτυχία είναι η βελτιστοποίηση χρήσης των διαθέσιμων πόρων, η διαχείριση του κινδύνου, η ανάπτυξη στερεών σχέσεων με τον πελάτη μέσω της σωστής και ουσιαστικής επικοινωνίας, αλλά και η αντίληψη της κουλτούρας ανάλογα με τη χώρα, στην οποία εξελίσσεται το έργο.
Συντονίστρια της συζήτησης ήταν η Φαίη Μακαντάση, Διευθύντρια Ερευνών στον ερευνητικό οργανισμό διαΝΕΟσις. Το συνέδριο SECF διοργανώνεται από την Tsomokos Communications με στρατηγικό εταίρο την ΟΛΘ Α.Ε.
Latest News
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν