Στην προώθηση καινοτομιών και λύσεων αυτοματοποίησης επενδύει η ΟΛΘ Α.Ε. προκειμένου να εξελιχθεί σε λιμάνι του μέλλοντος. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Σπύρος Νικολάου, διευθυντής τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην εταιρεία Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΟΛΘ Α.Ε.), κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου Southeast Europe Connectivity Forum II, που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Makedonia Palace.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Νικολάου σημασία έχει πριν την έναρξη του ψηφιακού μετασχηματισμού μιας εταιρείας να ενημερωθούν για τα οφέλη που θα προκύψουν οι εργαζόμενοι αυτής.
ΟΛΘ: Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης – Κατέπλευσε το CMA CGM Jean Gabriel
Την ίδια ώρα, το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των κυβερνο-απειλών αυξάνει τους κινδύνους και οδηγεί τους οργανισμούς σε μια προσπάθεια να φέρουν εις πέρας το δύσκολο έργο της εξισορρόπησης της ταχείας ψηφιοποίησης με την ασφάλεια. Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, στο πλαίσιο αυτό ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια.
Η γραφειοκρατία
Για τους λόγους που καθυστερούν, συνήθως, την εξέλιξη των έργων μίλησε ο Ηλίας Περτσινίδης, πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας. Σύμφωνα με τον κ. Περτσινίδη, η γραφειοκρατία, η οποία πλέον έχει ψηφιοποιηθεί αποτελεί τον κύριο λόγο που δεν μπορούν να ολοκληρωθούν τα έργα εντός των αρχικών χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί.
Στο μεταξύ, σε βραχνά εξελίσσεται και η έλλειψη εργαζομένων στον κλάδο – στη Ευρώπη, μάλιστα, καταγράφεται έλλειψη και σε μηχανικούς κάτι που στη χώρα μας επί του παρόντος δεν παρατηρείται – αλλά και λόγω των οποίων αλλαγών θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του έργου και δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν στη διάρκεια της μελέτης.
Οι προκλήσεις
Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός project μια πολυεθνική εταιρεία αναφέρθηκε ο Nishal Sooredoo, associate director Haskoning UK Ltd, UK υπογραμμίζοντας πως μεταξύ αυτών είναι το κανονιστικό πλαίσιο που επικρατεί σε μια χώρα.
Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζεται, όπως είπε, ειδική ομάδα ώστε να μην προκύψουν εκπλήξεις κατά την υλοποίηση του έργου, ενώ σημαντικές παράμετροι για την υλοποίηση ενός project με επιτυχία είναι η βελτιστοποίηση χρήσης των διαθέσιμων πόρων, η διαχείριση του κινδύνου, η ανάπτυξη στερεών σχέσεων με τον πελάτη μέσω της σωστής και ουσιαστικής επικοινωνίας, αλλά και η αντίληψη της κουλτούρας ανάλογα με τη χώρα, στην οποία εξελίσσεται το έργο.
Συντονίστρια της συζήτησης ήταν η Φαίη Μακαντάση, Διευθύντρια Ερευνών στον ερευνητικό οργανισμό διαΝΕΟσις. Το συνέδριο SECF διοργανώνεται από την Tsomokos Communications με στρατηγικό εταίρο την ΟΛΘ Α.Ε.
Latest News
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ