Η Bank of America χρησιμοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες για να καλύψει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των πελατών και των εργαζομένων της. Αυτή η δέσμευση για καινοτομία έχει οδηγήσει σε αύξηση κατά 94% των πατεντών στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τη μηχανική μάθηση (ML) που έχουν εγκριθεί ή βρίσκονται υπό εξέταση από το 2022. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει σχεδόν 1.100 πατέντες AI και ML στο χαρτοφυλάκιό της, με περισσότερες από τις μισές να έχουν ήδη εγκριθεί.
Συνολικά, η τράπεζα κατέχει σχεδόν 7.000 εγκεκριμένες πατέντες και υπό εξέταση αιτήσεις, και είναι η τράπεζα με τις περισσότερες εγκεκριμένες πατέντες στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Αυτό οφείλεται στη δημιουργικότητα των περισσότερων από 7.500 ταλαντούχων εφευρετών της που εδρεύουν σε 14 χώρες και 42 πολιτείες των ΗΠΑ, καθώς και σε μια κουλτούρα που ενθαρρύνει τους συνεργάτες να εξερευνούν και να αναπτύσσουν καινοτόμες λύσεις για ιδιώτες και επιχειρήσεις παγκοσμίως.
Ποιες αλλαγές φέρνει η AI στον ασφαλιστικό κλάδο
«Καινοτομούμε για να ικανοποιούμε και να προβλέπουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Καθώς ο ρυθμός της καινοτομίας μας επιταχύνεται, ακούμε συνεχώς τους πελάτες μας και χτίζουμε λύσεις για να βελτιώσουμε και να απλοποιήσουμε τις εμπειρίες τους», δήλωσε ο Αντίτια Μπασίν, Επικεφαλής Τεχνολογίας και Πληροφορικής της Bank of America. «Αυτό συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια με την προσέγγισή μας στην τεχνητή νοημοσύνη, τη μηχανική μάθηση και τις σχετικές τεχνολογίες – η χρήση τους επικεντρώνεται στα οφέλη για τους πελάτες και τους εργαζομένους μας».
Εκτός από την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση, άλλες τεχνολογικές κατηγορίες στις οποίες έχουν χορηγηθεί νέες πατέντες στην Bank of America φέτος περιλαμβάνουν την ασφάλεια πληροφοριών, την ηλεκτρονική και κινητή τραπεζική, τις πληρωμές, την ανάλυση δεδομένων και την επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα.
Η Bank of America ξοδεύει περισσότερα από 12 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως στην τεχνολογία, εκ των οποίων περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια θα διατεθούν για νέες τεχνολογικές πρωτοβουλίες το 2024. Αυτές οι συνεχείς επενδύσεις συνεχίζουν να βελτιώνουν τις εμπειρίες των πελατών και να ενισχύουν την λειτουργική αποδοτικότητα.
Bank of America και τεχνητή νοημοσύνη
Η προσέγγιση της Bank of America στην τεχνητή νοημοσύνη περιλαμβάνει ανθρώπινη επίβλεψη, διαφάνεια και λογοδοσία για όλα τα αποτελέσματα. Μερικά παραδείγματα για το πώς η AI και η μηχανική μάθηση χρησιμοποιούνται υπεύθυνα σε όλη την εταιρεία προς όφελος των πελατών και των εργαζομένων περιλαμβάνουν:
- Erica – Περισσότεροι από 45 εκατομμύρια πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει την Erica, τον πιο προηγμένο και πρώτο ευρέως διαθέσιμο ψηφιακό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα της χρηματοοικονομικής. Αυτή η τεράστια αποδοχή έχει οδηγήσει σε 2,4 δισεκατομμύρια αλληλεπιδράσεις με την Erica από την κυκλοφορία της το 2018. Τα τελευταία έξι χρόνια, οι δυνατότητες της Erica έχουν επεκταθεί για να υποστηρίζουν ατομικούς και εταιρικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Merrill, Benefits OnLine® και της βραβευμένης πλατφόρμας CashPro® της εταιρείας.
- Διαχείριση Πλούτου – Από το 2020, το Client Insights χρησιμοποιεί ανάλυση δεδομένων με υποστήριξη AI για να βοηθήσει τους συμβούλους της Merrill Wealth Management και της Bank of America Private Bank να εντοπίζουν, διαχειρίζονται και ενεργούν σε αλλαγές στις συνθήκες των πελατών. Αυτό δημιουργεί ευκαιρίες για καλύτερη εξυπηρέτηση αναγκών όπως φορολογική διαχείριση, συνταξιοδοτικός προγραμματισμός και φοιτητική τραπεζική. Περισσότερα από 30 εκατομμύρια insights έχουν παρασχεθεί στους συμβούλους από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, βοηθώντας τους να συνδέονται προληπτικά με τους πελάτες για αυτές τις επίκαιρες και σχετικές ευκαιρίες.
- CashPro Chat – Το CashPro είναι μια ψηφιακή τραπεζική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από 40.000 εταιρικούς και εμπορικούς πελάτες παγκοσμίως για τη διαχείριση των ταμειακών τους λειτουργιών. Ως ο εικονικός σύμβουλος εξυπηρέτησης της πλατφόρμας, το CashPro Chat χρησιμοποιεί τις ίδιες δυνατότητες AI και μηχανικής μάθησης που τροφοδοτούν την Erica για να βοηθήσει τους πελάτες να δουν γρήγορα συναλλαγές, να βρουν πληροφορίες για λογαριασμούς και άλλα. Οι ερωτήσεις στις οποίες μπορεί να βοηθήσει το CashPro Chat έχουν διπλασιαστεί από την έναρξη του πέρυσι, και η δυνατότητα περιλαμβάνει πλέον το “intelligent advisor routing” – μια δυνατότητα που αναγνωρίζει γρήγορα σύνθετα αιτήματα και προωθεί τους πελάτες σε εξειδικευμένους συμβούλους όταν χρειάζεται, με ένα μόνο κλικ.
- Intelligent Receivables της Bank of America – Αυτή η λύση αντιστοίχισης πληρωμών χρησιμοποιεί AI και προηγμένη τεχνολογία συλλογής δεδομένων για να συγκεντρώσει πληροφορίες πληρωμών και τις σχετικές λεπτομέρειες από διάφορα κανάλια πληρωμής, προσφέροντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και πληροφορίες σε εταιρείες και πελάτες σε όλο τον κόσμο. Το Intelligent Receivables αντιστοιχεί πληρωμές με εκκρεμείς τιμολόγια, μειώνοντας έτσι τον χρόνο και το κόστος που συνδέονται με τη χειροκίνητη επεξεργασία και επιταχύνοντας τη διαδικασία αντιστοίχισης ώστε να επιτρέψει νέες πωλήσεις. Το σύστημα, το οποίο παρέχεται σε συνεργασία με τρίτο μέρος, χρησιμοποιεί επίσης AI για να μάθει τα πρότυπα και τις συμπεριφορές των πελατών, βελτιώνοντας την ακρίβεια των δεδομένων πληρωμών με την πάροδο του χρόνου.
- Global Markets – Το εσωτερικό chatbot της Bank of America που βασίζεται σε επεξεργασία φυσικής γλώσσας και μηχανική μάθηση, απαντά σε ερωτήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της ημέρας συναλλαγών – βελτιώνοντας συνεχώς την ακρίβεια των απαντήσεων βάσει προηγούμενων ερωτημάτων. Το chatbot χρησιμοποιείται σε περισσότερους από 20 τομείς των Global Markets και συνδέει τα ιδιόκτητα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων της εταιρείας για να παρέχει έξυπνες απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν την βάθος της αγοράς σε πραγματικό χρόνο, τις τάσεις δεικτών, τους ιστορικούς όγκους συναλλαγών, τις τρέχουσες εκθέσεις και τις ακυρωμένες ή μη αντιστοιχισμένες συναλλαγές. Αυτό επιτρέπει στους traders να απαντούν σε ερωτήματα πελατών με μεγαλύτερη συνέπεια και ταχύτητα, και με δεδομένα υψηλότερης ποιότητας.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων