Η εταιρεία Hermes, που κατασκευάζει τσάντες Birkin, ανακοίνωσε σήμερα αύξηση 11,3% στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου, συνεχίζοντας να κινείται σε αντίθετους ανέμους από τους ανταγωνιστές της που πλήττονται σκληρά από την ύφεση στην Κίνα, καθώς οι πολυτελείς τσάντες της προσελκύουν πλούσιους αγοραστές.

Η γαλλική εταιρεία πολυτελείας είχε έσοδα 3,7 δισ. ευρώ για το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 11,3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Το ποσοστό ήταν σύμφωνο με την εκτίμηση συναίνεσης των αναλυτών για αύξηση 11% που επικαλείται η Jefferies.

Δεν… πίνουν οι Κινέζοι – Έρχονται κι άλλες αλλαγές στην LVMH

«Σε ένα πιο αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό πλαίσιο, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους για τις ισχυρές επιδόσεις του τρίτου τριμήνου και τους πελάτες μας για την αφοσίωσή τους», δήλωσε ο Άξελ Ντουμάς, εκτελεστικός πρόεδρος της Hermes.

«Χάρη στη μοναδικότητα του μοντέλου της, η Hermes συνεχίζει τις προσλήψεις και τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις της», ανέφερε σε δήλωσή του.

Κόντρα στο κύμα η Hermes

Η επιβράδυνση σε ολόκληρο τον κλάδο έχει επηρεάσει τις ετικέτες σε όλο το φάσμα της πολυτέλειας, με την LVMH, τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελών προϊόντων, να μην πιάνει τις προσδοκίες την περασμένη εβδομάδα.

Τα διάσημα κλασικά σχέδια της Hermes και η αυστηρή διαχείριση της παραγωγής και των αποθεμάτων έχουν συμβάλει στην ενίσχυση της αύρας αποκλειστικότητας της εταιρείας και την έχουν καταστήσει μία από τις πιο συνεπείς επιδόσεις στον κλάδο.

Τσάντες όπως η πολυπόθητη Birkin αξίας 10.000 δολαρίων και άνω είναι προσιτές μόνο για τους πλουσιότερους αγοραστές – οι οποίοι είναι συνήθως οι πιο απρόσβλητοι στις ασταθείς οικονομικές συνθήκες.

Αλλά δείχνοντας τα όρια της ανθεκτικότητάς της, τα στελέχη της νωρίτερα φέτος δήλωσαν ότι η Hermes βλέπει ελαφρώς λιγότερη κίνηση από φιλόδοξους πελάτες, επηρεάζοντας άλλα προϊόντα υψηλότερου όγκου, όπως αξεσουάρ μόδας.

Η μετοχή της Hermes έχει αυξηθεί σχεδόν 9% από την αρχή του έτους, ξεπερνώντας τους αντιπάλους, με την LVMH να υποχωρεί σχεδόν 15%, την Moncler να υποχωρεί 3,3% και την Kering, η οποία εργάζεται για την ανάκαμψη της Gucci, να υποχωρεί 40%.

Οι πωλήσεις της Hermes στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αμερική ξεπέρασαν όλες τις εκτιμήσεις στο τρίμηνο, ενώ η περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα αυξήθηκε κατά 1%, κάτω από τις προσδοκίες για ανάπτυξη 2,3%. Όλα τα τμήματα αυξήθηκαν εκτός από τη μονάδα ρολογιών, η οποία σημείωσε πτώση 18%, διπλάσια των εκτιμήσεων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή