Μετά από μία συνεδρίαση κατά την οποία η μεταβλητότητα ήταν η πρωταγωνίστρια, οι ευρωπαϊκές αγορές έκλεισαν τελικά με μικτά πρόσημα, παραμένοντας στον αστερισμό των εταιρικών αποτελεσμάτων.

Ο πανευρωπαϊκός δείκτης Stoxx 600 σημείωσε πτώση 0,04%, ενώ σε επίπεδο εβδομάδας έχασε 1%. Ο βρετανικός FTSE 100 υποχώρησε κατά 0,25% στις 8.248 μονάδες, ο γερμανικός DAX κατέγραψε άνοδο 0,02% στις 19.447 μονάδες και ο γαλλικός CAC 40 έκλεισε χαμηλότερα κατά 0,08% στις 7.497 μονάδες.

Σε επίπεδο τίτλων, η Mercedes έχασε 1,1%, αν και τις πρώτες ώρες δέχτηκε μεγάλες πιέσεις, αφού ανέφερε βουτιά 64% στα λειτουργικά κέρδη στο βασικό της τμήμα αυτοκινήτων, αποδίδοντας την υποαπόδοση στις «ασθενέστερες μακροοικονομικές συνθήκες και τον έντονο ανταγωνισμό, κυρίως στην Ασία».

Με κέρδη 1% έκλεισε η γαλλική Remy Cointreau, αν και μείωσε τις προοπτικές πωλήσεών της για ολόκληρο το έτος, λέγοντας ότι τώρα αναμένει διψήφια πτώση παρά σταδιακή ανάκαμψη εν μέσω αδυναμίας στις ΗΠΑ και την Ασία. Αξίζει εδώ να σημειωθεί κορυφαίες ευρωπαϊκές εταιρείες ποτών πλήττονται από υψηλότερους δασμούς στις κινεζικές εξαγωγές τους, ως αντίποινα για τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.

Η βρετανική τράπεζα NatWest, σημείωσε άνοδο 0,6% αφού ξεπέρασε τις προσδοκίες με τα σημαντικά υψηλότερα κέρδη που ανακοίνωσε για το γ’ 3μηνο του έτους.

Στα μάκρο της ημέρας, βελτιωμένο ήταν το γερμανικό επιχειρηματικό κλίμα τον Οκτώβριο, σύμφωνα με έκθεση του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών (Ifo), αφού ο σχετικός δείκτης αυξήθηκε από 85,4 τον Σεπτέμβριο σε 86,5, υψηλότερα από το αναμενόμενο.

Ο δείκτης τρεχουσών συνθηκών ήταν επίσης υψηλότερος από τις προβλέψεις στις 85,7 μονάδες, έναντι 84,4 τον Σεπτέμβριο. Ο δείκτης προσδοκιών μετρήθηκε στο 87,3, από 86,4 τον Σεπτέμβριο.

Στο μεταξύ, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Κίνα συμφώνησαν να διεξαγάγουν σύντομα περαιτέρω τεχνικές διαπραγματεύσεις για πιθανές εναλλακτικές λύσεις για τους δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, αν και παραμένουν σημαντικά κενά.

Η ΕΕ πρόκειται να επιβάλει πρόσθετους δασμούς έως και 35,3% την επόμενη εβδομάδα στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, αλλά είπε ότι οι συνομιλίες μπορούν να συνεχιστούν μετά από αυτό.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία επιβλέπει την εμπορική πολιτική για την Ευρωπαϊκή Ένωση των 27 εθνών, έχει ήδη πραγματοποιήσει οκτώ γύρους τεχνικών διαπραγματεύσεων με κινέζους ομολόγους της και δήλωσε ότι υπάρχουν «σημαντικά κενά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Αγορές