Η Air France-KLM θέλει να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση του πορτογαλικού αερομεταφορέα TAP και είναι ανοικτή σε διάφορες επιλογές που μπορεί να προσφέρει η κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς μειοψηφικού πακέτου μετοχών, δήλωσε στο Reuters πηγή που γνωρίζει το θέμα.

Η κυβέρνηση μειοψηφίας ολοκληρώνει τις διαβουλεύσεις με τους πιθανούς μνηστήρες της TAP, στους οποίους περιλαμβάνονται επίσης η Lufthansa , και η ιδιοκτήτρια της British Airways IAG για να ακούσει τις απόψεις τους πριν καταλήξει σε ένα σχέδιο ιδιωτικοποίησης.

Κίνα: Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες εγκαταλείπουν την αγορά της

Ο πρωθυπουργός Λουίς Μοντενέγκρο, ο οποίος είχε προηγουμένως επιμείνει σε μια ολική ιδιωτικοποίηση, στις 9 Οκτωβρίου σηματοδότησε ότι μια μερική πώληση ήταν μια πιθανότητα.

Η ιδιωτικοποίηση πρέπει να εγκριθεί από το κοινοβούλιο, όπου οι Σοσιαλιστές της αντιπολίτευσης έχουν υποσχεθεί να καταψηφίσουν την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών.

Η πηγή δήλωσε ότι, «λαμβάνοντας υπόψη ότι εξετάζονται διάφορα σχήματα για την έγκριση της ιδιωτικοποίησης της TAP από το κοινοβούλιο σε μεταγενέστερο στάδιο, η Air France-KLM παραμένει ανοικτή στις διάφορες επιλογές και είναι επίσης άνετη με την πώληση μειοψηφικού μεριδίου».

Τον Αύγουστο, η Air France-KLM ολοκλήρωσε την απόκτηση του 19,9% του μετοχικού κεφαλαίου της σκανδιναβικής αεροπορικής εταιρείας SAS.
Τα πιο ελκυστικά περιουσιακά στοιχεία της TAP είναι οι συνδέσεις της με τη Βραζιλία, τις πορτογαλόφωνες αφρικανικές χώρες και τις Ηνωμένες Πολιτείες από τον κόμβο της Λισαβόνας.

«Φρένο» της Κομισιόν στο κύμα συγχωνεύσεων

Τον περασμένο μήνα, πηγές ανέφεραν στο Reuters ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Carsten Spohr είχε συναντηθεί με την κυβέρνηση για να δηλώσει επίσημα το ενδιαφέρον της εταιρείας του. Μία από τις πηγές ανέφερε ότι η Lufthansa επεδίωκε μερίδιο 19,9% στην TAP, κάτω από το όριο του 20% που θα απαιτούσε έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες έχουν δηλώσει ότι η ενοποίηση είναι απαραίτητη για να βοηθήσει τον κλάδο να αντιμετωπίσει την αλματώδη αύξηση του λειτουργικού κόστους, αλλά οι Βρυξέλλες ανησυχούν ότι οι τρεις μεγαλύτεροι όμιλοι της Ευρώπης αποκτούν υπερβολική κυριαρχία και έχουν υιοθετήσει αρνητική στάση απέναντι στις συγχωνεύσεις.

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της British Airways, η IAG, τον Αύγουστο εγκατέλειψε το σχέδιο εξαγοράς της ισπανικής ανταγωνίστριας Air Europa, αφού αρνήθηκε το αίτημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για περισσότερα διορθωτικά μέτρα προκειμένου να επιτραπεί η συμφωνία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή