Εκτός από το Μπιγκ Μπεν και τα Ανάκτορα του Μπάκινχαμ το Λονδίνο είναι επίσης γνωστό για τα μαύρα ταξί, γνωστά ως black cabs. Αν και δεν υπήρξε ποτέ νόμος που να απαιτεί τα ταξί του Λονδίνου να είναι μαύρα, από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου πωλούνταν μόνο σε αυτό το χρώμα.
Τώρα, η ComfortDelGro, μια από τις κορυφαίες εταιρείες μεταφορών της Σιγκαπούρης, αγοράζει τη μεγαλύτερη εταιρεία εκμετάλλευσης των διάσημων μαύρων ταξί της βρετανικής πρωτεύουσας σε μια συμφωνία αξίας σχεδόν 350 εκατομμυρίων δολαρίων.
Την Τετάρτη, η ComfortDelGro, η οποία, μεταξύ άλλων, εκμεταλλεύεται δύο γραμμές του συστήματος του μετρό Mass Rapid Transit της Σιγκαπούρης, ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της CityFleet Networks που ανήκει εξ ολοκλήρου στην ιδιοκτησία της θα εξαγοράσει την Addison Lee, τη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης ταξί στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πολυτελή ακίνητα: «Φτώχεια» στην αγορά του Λονδίνου – Γιατί μειώνεται η ζήτηση
Μετά την ολοκλήρωση, η συμφωνία θα προσθέσει 7.500 οδηγούς και 5.000 οχήματα στους υπάρχοντες στόλους ιδιωτικής ενοικίασης και μαύρων ταξί του CityFleet σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων των πόλεων του Λίβερπουλ και του Αμπερντίν.
Η Addison Lee λέει ότι λειτουργεί περίπου 2.500 μαύρα ταξί στο Λονδίνο. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου το 16% του συνόλου του στόλου ταξί του Λονδίνου που αριθμεί 15.100 αυτοκίνητα, σύμφωνα με κυβερνητικά στοιχεία.
«Αυτή η εξαγορά θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία της Addison Lee για να εμβαθύνουμε και να κλιμακώσουμε τις κορυφαίες δυνατότητές μας point-to-point παγκοσμίως», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ComfortDelGro, Τσενγκ Σιάκ Κιάν, σε ανακοίνωση για την εξαγορά.
Οι άλλες επιχειρήσεις της ComfortDelGro
Η ComfortDelGro είναι ήδη παίκτης στην αγορά των δημόσιων μεταφορών του Ηνωμένου Βασιλείου. Είναι ο τρίτος μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης λεωφορείων στο Λονδίνο, διαχειριζόμενος περίπου το 17% των προγραμματισμένων δρομολογίων λεωφορείων της πόλης. Η εταιρεία διαθέτει επίσης περίπου 1.800 ιδιωτικά ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και ταξί στο Η.Β.
Η αγορά της Addison Lee θα αυξήσει το δίκτυο ταξί και ιδιωτικής ενοικίασης της ComfortDelGro σε περισσότερα από 34.000 οχήματα παγκοσμίως, τα οποία περιλαμβάνουν αγορές όπως η ηπειρωτική Κίνα και η Σιγκαπούρη.
Η συμφωνία της Addison Lee προσθέτει στο διευρυνόμενο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο της ComfortDelGro. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία κέρδισε ένα συμβόλαιο 532 εκατομμυρίων δολαρίων για τη λειτουργία τεσσάρων δημόσιων γραμμών λεωφορείων στην πόλη του Μάντσεστερ του Ηνωμένου Βασιλείου, από το 2025.
Στη συνέχεια, τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία κέρδισε τρία συμβόλαια λεωφορείων αξίας 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Βικτώρια της Αυστραλίας.
Η ComfortDelGro επεκτείνει επίσης τις σιδηροδρομικές της δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης μιας 11ετούς σύμβασης για τη λειτουργία και τη συντήρηση ολόκληρου του μετρό της Στοκχόλμης, με τους 100 σταθμούς και τα 107 χιλιόμετρα γραμμής. Η εταιρεία της Σιγκαπούρης θα ξεκινήσει επίσης να λειτουργεί μέρος του μετρό του Παρισιού μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
Σε συνέντευξή του στο Fortune, ο Τσενγκ είπε ότι περίμενε ότι οι αγορές του εξωτερικού θα συνεισφέρουν σύντομα στα μισά από τα έσοδα της εταιρείας στο εγγύς μέλλον. Η ComfortDelGro δραστηριοποιείται επί του παρόντος σε δώδεκα χώρες και ανέφερε έσοδα 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι, τοποθετώντας την στο Νο. 128 της κατάταξης του Fortune 500 στη Νοτιοανατολική Ασία.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης