Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι τα κέρδη του τρίτου τριμήνου στο βασικό τμήμα αυτοκινήτων έπεσαν κατά 64%, χάνοντας κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών, καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές συνέχισαν να μειώνουν τα πολυτελή αγαθά σε μια οικονομία που εξασθενεί.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου δεν ανταποκρίνονται στις φιλοδοξίες μας», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο οικονομικός διευθυντής Χάραλντ Βίλχελμ, προσθέτοντας ότι ο όμιλος θα εντείνει τις περικοπές κόστους.

Σε πτώση οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Αύγουστο

Τα κέρδη της περιόδου Ιουλίου-Σεπτεμβρίου επλήγησαν από το κόστος ανανέωσης των μοντέλων καθώς και από μια δύσκολη αγορά, ειδικά για τις νέες εκδόσεις του SUV G-Class, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν το επόμενο τρίμηνο, πρόσθεσε η Mercedes. Βλέπει τις ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων ελαφρώς κάτω από το προηγούμενο έτος και τις πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου σε αντιστοιχία με το τρίτο τρίμηνο.

Ένα σπάνιο φωτεινό σημείο στα αποτελέσματα ήταν η συνεχιζόμενη παραγωγή ταμειακών ροών από τη βιομηχανική δραστηριότητα, η οποία έφτασε τα 2,39 δισ. ευρώ στο τρίμηνο, αυξημένη κατά 2% σε σχέση με πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων στη μονάδα αυτοκινήτων υποχώρησαν στα 1,2 δισ. ευρώ έναντι της μέσης εκτίμησης της LSEG για πτώση 3,6% στα 3,19 δισ. ευρώ.

Η Κίνα παραμένει το μεγάλο βαρίδι για τη Mercedes

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Όλα Καλένιους, προειδοποίησε ότι οι Κινέζοι καταναλωτές είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί όσον αφορά την πραγματοποίηση μεγάλων αγορών, καθώς η μακροχρόνια οικονομική αδυναμία και η τοπική κρίση ακινήτων έχουν δημιουργήσει σημαντική αβεβαιότητα στους καταναλωτές.

Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε δύο φορές τον στόχο της για το περιθώριο κέρδους για το σύνολο του έτους κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, συμμετέχοντας σε έναν αυξανόμενο αριθμό ευρωπαϊκών ανταγωνιστών που κατηγορούν την αποδυναμωμένη κινεζική αγορά αυτοκινήτων για την πτώση των κερδών και των περιθωρίων κέρδους.

Τα αποτελέσματα έρχονται καθώς συνεχίζονται οι συνομιλίες μεταξύ των Βρυξελλών και του Πεκίνου σχετικά με τους επικείμενους δασμούς στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, ένας σημαντικός πονοκέφαλος για τα εξαρτώμενα από την Κίνα βαριά ονόματα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας λόγω των φόβων για πιθανά αντίποινα.

Η Mercedes-Benz, η οποία μετρά την κινεζική Beijing Automotive Group Co Ltd και τον πρόεδρο της Geely (GEELY.UL) Li Shufu ως τους δύο κορυφαίους μετόχους της, χαρακτήρισε τους δασμούς «λάθος», προτρέποντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να καθυστερήσει την εφαρμογή τους για να επιτρέψει περαιτέρω συνομιλίες για μια συμφωνία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Deutsche Bank: Αλλαγή σεναρίου – Μια νίκη Τραμπ θα φέρει επιθετικές μειώσεις επιτοκίου στην Ευρώπη
Διεθνή |

Αλλαγή σεναρίου από την Deutsche Bank – Μια νίκη Τραμπ θα φέρει επιθετικές μειώσεις επιτοκίου στην Ευρώπη

Στο «σύμπαν» των συναλλαγματικών ισοτιμιών, η προτιμώμενη μέτρηση της πιθανότητας τιμολόγησης Τραμπ είναι το ασφάλιστρο κινδύνου στο δολάριο πέρα από τη διαφορά των επιτοκίων