Η REDS μετρά αντίστροφα για την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου ύψους 100 εκατ. ευρώ που αφορά στην αναμόρφωση, λειτουργία και εκμετάλλευση της Μαρίνας Αλίμου.
Η θυγατρική της Ελλάκτωρ, REDS κατέθεσε τον φάκελο των οικοδομικών αδειών για τη Νέα Μαρίνα Αλίμου. Περιλαμβάνει σειρά παρεμβάσεων για την υλοποίηση μίας ολοκληρωμένης τουριστικής επένδυσης.
Μαρίνα Αλίμου: Στη φάση των οικοδομικών αδειών το έργο 100 εκατ. της «ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις»
Η επένδυση προβλέπει την αξιοποίηση της χερσαίας ζώνης συνολικής επιφάνειας 210.000 τ.μ. για τουριστικές, εμπορικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις
Η ανάπλαση της Μαρίνας Αλίμου από τη REDS
Σύμφωνα με πληροφορίες η ανάπλαση της Μαρίνας Αλίμου ξεκινάει μόλις εγκριθούν οι οικοδομικές άδειες της Άκτωρ Παραχωρήσεις.
Η επένδυση προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα αξιοποίησης της χερσαίας ζώνης συνολικής επιφάνειας 210.000 τ.μ. για ευρείες εμπορικές, τουριστικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις.
Το επενδυτικό σχέδιο φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία από τις πιο σύγχρονες μαρίνες της Μεσογείου εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές και τις υπηρεσίες φιλοξενίας σκαφών.
Με χερσαίο χώρο έκτασης 210.000 τ.μ., θαλάσσιο χώρο 428.000 τ.μ. και λιμενοβραχίονες μήκους 1.170 μ., η Μαρίνα Αλίμου είναι η μεγαλύτερη μαρίνα της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 1100 μόνιμες θέσεις σκαφών εκ των οποίων 50 θέσεις για μεγάλες θαλαμηγούς άνω των 25 μέτρων. Διαθέτει χώρο διαχείμασης για περίπου 350 σκάφη. Το μέγιστο βάθος της είναι τα 6,5 μέτρα.
Σύμφωνα με τις οικοδομικές άδειες τα έργα στη Νέα Μαρίνα Αλίμου αποσκοπούν στην ένωση της πόλης με το παράκτιο μέτωπο
Ένωση του παράκτιου μετώπου με την πόλη
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα έργα στη Νέα Μαρίνα Αλίμου πρόκειται να ενώσουν το παράκτιο μέτωπο με την πόλη.
Μέσω των νέων χρήσεων αλλά και των διόδων κυκλοφορίας η Νέα Μαρίνα Αλίμου θα φέρει κοντά τη ζωή της πόλης με τη ζωή της θάλασσας, με τις χρήσεις του ελλιμενισμού να αποτελούν συγχρόνως μια οικονομική δραστηριότητα αλλά και έναν χώρο αναψυχής που θα χτιστεί με τις σύγχρονες τάσεις αρχιτεκτονικής. Η διοίκηση της REDS με τον τρόπο αυτό επιδιώκει να δημιουργήσει έναν νέο προορισμό για τους πολίτες και τους τουρίστες.
Με βάση το φάκελο των οικοδομικών αδειών προβλέπεται η προέκταση των αξόνων των δρόμων, εγκάρσια προς τα θαλάσσιο μέτωπο.
Η παραδοσιακή δομή των κτιρίων στις μαρίνες θα ανατραπεί καθώς οι κτιριακοί όγκοι θα διασπαστούν και θα δημιουργήσουν ενδιάμεσους χώρους πρασίνου που θα συνδέσουν την πόλη με την προβλήτα. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί μια οπτική συνέχεια της πόλης με τη θάλασσα. Πολλαπλοί αμφιθεατρικοί χώροι πρασίνου θα διαμορφώσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον που μπορεί να φιλοξενήσει υπαίθριες εκδηλώσεις, λένε πηγές της εταιρείας.
Αμφιθέατρα και «πράσινα» δώματα
Το πράσινο θα είναι ο κύριος πρωταγωνιστής, αναφέρουν πηγές της εταιρείας REDS.
Όπως περιγράφουν, «η παρουσία εκτενούς πρασίνου και στεγάστρων θα δημιουργήσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις για σκίαση και δροσιά. Οι υγιείς υφιστάμενες φυτεύσεις θα διατηρηθούν και θα εμπλουτιστούν με νέες σε όλη την έκταση της μαρίνας. Επιπλέον σε όλα τα ισόγεια κτίρια θα υπάρχει φυτεμένο δώμα, αφενός για την καλύτερη βιοκλιματική λειτουργία και αφετέρου για τη βελτίωση της οπτικής τους από την πόλη.»
Καταστήματα, εστιατόρια και η Νέα Μαρίνα Αλίμου
Στη Νέα Μαρίνα Αλίμου πρόκειται να διατηρηθούν οι υφιστάμενοι κόμβοι εισόδου και εξόδου προς τη μαρίνα αλλά και να προστεθούν περισσότερες από 800 θέσεις στάθμευσης.
Ο παραλιακός ποδηλατόδρομος θα διατρέχει την περιοχή παράλληλα με τις γραμμές του τραμ και θα συνδέεται με το δίκτυο της μαρίνας σε διάφορα σημεία της.
Σε ότι αφορά στις χρήσεις πρόκειται να διατηρηθούν όλες οι υφιστάμενες λιμενικές χρήσεις και να εμπλουτιστούν παράλληλα με νέες που σχετίζονται με την ασφάλεια και τη βελτίωση της λειτουργίας του ελλιμενισμού.
«Καταστήματα, γραφεία, εστιατόρια, γραφεία ενοικίασης σκαφών θα διαμορφώσουν ένα ζωντανό χώρο συνάντησης, διασκέδασης και άθλησης, ενώ θα χωροθετηθεί και η Πινακοθήκη του Δήμου Αλίμου και το Κιόσκι ενημέρωσης» περιγράφουν πηγές της REDS για τη Νέα Μαρίνα Αλίμου.
Latest News
ΣτΕ: Ποιοι ιδιοκτήτες θα μπορούν να χτίσουν και ποιοι όχι
15 ερωτήσεις – απαντήσεις για τις οριοθετήσεις των οικισμών, τις βασικές κατευθύνσεις του ΣτΕ για την πολεοδόμησή τους, αλλά και το τι θα ισχύει για τους νεότερους οικισμούς
Από δράπανα μέχρι τόρνους – Στο σφυρί 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ
Το Υπερταμείο για τις ανάγκες ανάπτυξης του κυβερνητικού πάρκου στον Υμηττό βγάζει σε ηλεκτρονική δημοπρασία αποχαρακτηρισμένο εξοπλισμό των ΕΑΣ (πρώην ΠΥΡΚΑΛ)
Στο «χρονοντούλαπο» 392 υποθηκοφυλακεία - Πώς θα γίνονται οι συναλλαγές [γραφήματα]
Η Ελλάδα περνάει σε μια νέα εποχή με λιγότερο χαρτί και περισσότερη ταχύτητα
Πού αναζητούν τώρα εξοχικές κατοικίες οι ξένοι αγοραστές - Τι ποσά δίνουν
Πρόκειται για κατοικίες επιφάνειας από 70 ως 95 τ.μ. σε εναλλακτικούς προορισμούς χαμηλού τουριστικού φόρτου με κόστος έως 400.000 ευρώ
Η φορο-παγίδα των ανείσπρακτων ενοικίων - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Ανείσπρακτα ενοίκια: Οι κινήσεις που μηδενίζουν το φόρο και πρέπει να γίνουν πριν την υποβολή της φορολογικής δήλωσης
Με τον… αραμπά το project για τις 2.500 κοινωνικές κατοικίες μέσω ΣΔΙΤ
Η ΔΥΠΑ έχει αναλάβει την ωρίμανση των φακέλων για την κοινωνική αντιπαροχή για τα δέκα πρώτα οικόπεδα
«Ανάσα» για Airbnb - Πανηγυρίζει ο STAMA για τη διάσωση 20.000 ακινήτων
To τελικό κείμενο το νομοσχεδίου για τα Airbnb δικαιώνει τις θέσεις του Stama
Στο παραπέντε αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα Airbnb - Ποια ακίνητα σώζονται, ποια κόβονται
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη δήλωσε ότι για τις αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στα Airbnb ελήφθησαν υπόψη οι προτάσεις των φορέων
Κυρανάκης: Στο Κτηματολόγιο όλες οι συναλλαγές για τα ακίνητα
O κ. Κυρανάκης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είπε ότι μέχρι τον Φεβρουάριο θα έχουν ψηφιοποιηθεί περισσότερες από 300 εκατ. σελίδες από τα υποθηκοφυλακεία
Οι τρεις καταλύτες στην αγορά ακινήτων φέτος - Ποιες περιοχές ευνοούνται
Σε ανοδική τροχιά και το 2025 η αγορά στα ακίνητα – Τι δηλώνουν ειδικοί του κλάδου