Αδυναμία να παραδώσει αεροσκάφη σε πελάτες που τα έχουν παραγγείλει, δήλωσε η Boeing λόγω συσσωρευμένων προβλημάτων, προκαλώντας την οργή των επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως. Τώρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines, Ρόμπερτ Ίσομ, λέει ότι ο αερομεταφορέας του βρίσκεται σε διαμάχη με τον κατασκευαστή εδώ και χρόνια.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης της Πέμπτης στο «Squawk Box» του CNBC, ο Ίσομ ρωτήθηκε για τη συνεχιζόμενη απεργία στην κατασκευάστρια αεροσκαφών και εάν θα επηρεάσει την πτητική ικανότητα της American Airlines. «Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τη χωρητικότητα που είχαμε προαναγγείλει για το υπόλοιπο αυτού του έτους», ανέφερεο Ίσομ στο CNBC. «Όσον αφορά την Boeing, απλά, ανυπομονώ να έρθει η μέρα που δεν μας αποσπούν την προσοχή. Βρισκόμαστε διαρκώς σε έναν “αγώνα δρόμου” μαζί τους τα τελευταία πέντε χρόνια».
Boeing: Ζημιές 6 δισ. δολαρίων στο τρίμηνο
Ωστόσο, ο Ίσομ είπε ότι η American Airlines δεν «εξαρτάται πολύ από τις παραδόσεις Boeing». Τόνισε επίσης ότι παραμένει σίγουρος ότι η American Airlines «μπορεί να προσφέρει και να διαχειρίζεται την επιχείρησή μας, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στη Boeing».
«Χρειαζόμαστε η Boeing να είναι δυνατή, και αυτό έχω πει στην Κέλι», είπε ο Ίσομ για τη νέα διευθύνουσα σύμβουλο της Boeing, Κέλι Όρτμπεργκ.
«Στο τέλος της ημέρας, ωστόσο, χρειαζόμαστε να παραδώσουν ποιοτικά αεροσκάφη στην ώρα τους και θα καλωσορίσω το τηλεφώνημα όταν η Boeing πει: «Αυτό θα κάνουμε», πρόσθεσε.
Ένας στόλος με 500 Boeing
Το 2023, η American Airlines διέθετε στόλο περίπου 500 αεροσκαφών Boeing, συμπεριλαμβανομένων των 737s, 777s και 787s. Και τον Μάρτιο, έκανε παραγγελίες για 85 νέα αεροσκάφη Boeing 737 Max 10.
Η συνέντευξη του Ίσομ στο CNBC ήρθε λίγο αφότου η American Airlines σημείωσε απώλεια τρίτου τριμήνου στα τριμηνιαία κέρδη της την Πέμπτη. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 13,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά καθαρή ζημιά 149 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Boeing πέρασε δύο δύσκολα τρίμηνα. Την Τετάρτη, ο κατασκευαστής αεροσκαφών ανέφερε ζημία 6,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο. Αυτό συγκρίθηκε με απώλεια 1,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο.
Η απεργία των εργαζομένων ξεκίνησε στις 13 Σεπτεμβρίου αφού το προσωπικό απέρριψε πρόταση για αύξηση των μισθών κατά 25% σε τέσσερα χρόνια ζητώντας 40%. Και την Τετάρτη, οι εργαζόμενοι απέρριψαν μια πρόταση με αύξηση μισθών 35% σε διάστημα τεσσάρων ετών. Η απεργία έχει αναγκάσει το μεγαλύτερο μέρος της κατασκευής να σταματήσει για πάνω από πέντε εβδομάδες.
Ωστόσο, η επικεφαλής του κατασκευαστή αεροσκαφών Όρτμπεργκ, που ανέλαβε τα ηνία τον Αύγουστο, δήλωσε ότι παραμένει σίγουρη για την ικανότητα της εταιρείας να αλλάξει την κατάσταση.
«Θα χρειαστεί χρόνος για να επιστρέψει η Boeing στην παλιά της κληρονομιά, αλλά με τη σωστή εστίαση και κουλτούρα, μπορούμε να γίνουμε για άλλη μια φορά μια εμβληματική εταιρεία και ηγέτης της αεροδιαστημικής», δήλωσε η Όρτμπεργκ σε ένα σημείωμα προς το προσωπικό την Τετάρτη.
Latest News
Πόλεις: Ποιες είναι οι καλύτερες για αστική κινητικότητα
Το Σαν Φρανσίσκο, το Παρίσι ανακηρύχθηκαν οι καλύτερες πόλεις για αστικές συγκοινωνίες, ενώ η Αθήνα δεν εξετάστηκε από την μελέτη
Επιτυχία: Πόσα πρέπει να βγάζει η κάθε γενιά για να αισθάνεται πετυχημένη
Όλοι θέλουν να βγάζουν και να έχουν περισσότερα για να φτάσουν την επιτυχία, αλλά οι νεότεροιτο φτάνουν στα άκρα
Τα δύο πρώτα χρόνια Brexit κόστισαν στη Βρετανία 34 δισ. δολάρια
Το Brexit έπλεηξε πιο σκληρά τις μικρές επιχειρήσεις στη Βρετανία - Τι δείχνει μελέτη ερευνητών του London School of Economics
«Όχι σύμβαση, όχι καφές» στα Starbucks - Πληθαίνουν οι απεργοί μπαρίστας στις ΗΠΑ
Μπαρίστας στα Starbucks από Κολόμπους, Ντένβερ και Πίτσμπουργκ θα συμμετάσχουν στις απεργίες που ξεκίνησαν την Παρασκευή
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την Ευρώπη – Τα πολιτικά και οικονομικά προβλήματα
Οι ηγέτες της καλούνται να δώσουν άμεσα απαντήσεις γιατί ο χρόνο εξαντλείται - Με ποιες προκλήσεις αναμένεται να έρθει αντιμέτωπη
Προειδοποιήσεις από τους δημάρχους της Ευρώπης για τη στεγαστική κρίση
Οι ηγέτες 10 μεγάλων πόλεων ζητούν δράση για την αντιμετώπιση «μιας από τις πιο πιεστικές προκλήσεις» που αντιμετωπίζει η κοινωνία, την στεγαστική κρίση
Πίσω από τη συμφωνία της Volkswagen με συνδικάτα για «οδυνηρές περικοπές»
Ο γερμανικός τύπος σχολιάζει τη «συμφωνία της τελευταίας στιγμής» στην Volkswagen: περικοπές γίνονται, αλλά εργοστάσια δεν κλείνουν (μέχρι νεωτέρας)
Η «βουτιά» της Novo Nordisk - Από το Wegovy στο πειραματικό CagriSema για την παχυσαρκία
Η Novo Nordisk είναι η μεγαλύτερη εταιρεία της Ευρώπης με βάση την κεφαλαιοποίηση της αγοράς, αξίας άνω των 460 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Μπόνους για «πιστούς» πελάτες στα γερμανικά σούπερ μάρκετ
Με ειδικές προσφορές οι γερμανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ επιχειρούν να προσελκύσουν πελατεία και να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Νέα προγράμματα επιβράβευσης από το 2025.
Η αποταμίευση θέλει οργάνωση και το 2025 - Τέσσερις γκουρού αποκαλύπτουν
Το τέλος του έτους αναπόφευκτα φέρενει στο νου το χρήμα και τη διαχείρισή του - Η πρόκληση για αποταμίευση τη νέα χρονιά