Αδυναμία να παραδώσει αεροσκάφη σε πελάτες που τα έχουν παραγγείλει, δήλωσε η Boeing λόγω συσσωρευμένων προβλημάτων, προκαλώντας την οργή των επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως. Τώρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines, Ρόμπερτ Ίσομ, λέει ότι ο αερομεταφορέας του βρίσκεται σε διαμάχη με τον κατασκευαστή εδώ και χρόνια.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης της Πέμπτης στο «Squawk Box» του CNBC, ο Ίσομ ρωτήθηκε για τη συνεχιζόμενη απεργία στην κατασκευάστρια αεροσκαφών και εάν θα επηρεάσει την πτητική ικανότητα της American Airlines. «Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε τη χωρητικότητα που είχαμε προαναγγείλει για το υπόλοιπο αυτού του έτους», ανέφερεο Ίσομ στο CNBC. «Όσον αφορά την Boeing, απλά, ανυπομονώ να έρθει η μέρα που δεν μας αποσπούν την προσοχή. Βρισκόμαστε διαρκώς σε έναν “αγώνα δρόμου” μαζί τους τα τελευταία πέντε χρόνια».
Boeing: Ζημιές 6 δισ. δολαρίων στο τρίμηνο
Ωστόσο, ο Ίσομ είπε ότι η American Airlines δεν «εξαρτάται πολύ από τις παραδόσεις Boeing». Τόνισε επίσης ότι παραμένει σίγουρος ότι η American Airlines «μπορεί να προσφέρει και να διαχειρίζεται την επιχείρησή μας, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στη Boeing».
«Χρειαζόμαστε η Boeing να είναι δυνατή, και αυτό έχω πει στην Κέλι», είπε ο Ίσομ για τη νέα διευθύνουσα σύμβουλο της Boeing, Κέλι Όρτμπεργκ.
«Στο τέλος της ημέρας, ωστόσο, χρειαζόμαστε να παραδώσουν ποιοτικά αεροσκάφη στην ώρα τους και θα καλωσορίσω το τηλεφώνημα όταν η Boeing πει: «Αυτό θα κάνουμε», πρόσθεσε.
Ένας στόλος με 500 Boeing
Το 2023, η American Airlines διέθετε στόλο περίπου 500 αεροσκαφών Boeing, συμπεριλαμβανομένων των 737s, 777s και 787s. Και τον Μάρτιο, έκανε παραγγελίες για 85 νέα αεροσκάφη Boeing 737 Max 10.
Η συνέντευξη του Ίσομ στο CNBC ήρθε λίγο αφότου η American Airlines σημείωσε απώλεια τρίτου τριμήνου στα τριμηνιαία κέρδη της την Πέμπτη. Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 13,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά καθαρή ζημιά 149 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η Boeing πέρασε δύο δύσκολα τρίμηνα. Την Τετάρτη, ο κατασκευαστής αεροσκαφών ανέφερε ζημία 6,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο. Αυτό συγκρίθηκε με απώλεια 1,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο.
Η απεργία των εργαζομένων ξεκίνησε στις 13 Σεπτεμβρίου αφού το προσωπικό απέρριψε πρόταση για αύξηση των μισθών κατά 25% σε τέσσερα χρόνια ζητώντας 40%. Και την Τετάρτη, οι εργαζόμενοι απέρριψαν μια πρόταση με αύξηση μισθών 35% σε διάστημα τεσσάρων ετών. Η απεργία έχει αναγκάσει το μεγαλύτερο μέρος της κατασκευής να σταματήσει για πάνω από πέντε εβδομάδες.
Ωστόσο, η επικεφαλής του κατασκευαστή αεροσκαφών Όρτμπεργκ, που ανέλαβε τα ηνία τον Αύγουστο, δήλωσε ότι παραμένει σίγουρη για την ικανότητα της εταιρείας να αλλάξει την κατάσταση.
«Θα χρειαστεί χρόνος για να επιστρέψει η Boeing στην παλιά της κληρονομιά, αλλά με τη σωστή εστίαση και κουλτούρα, μπορούμε να γίνουμε για άλλη μια φορά μια εμβληματική εταιρεία και ηγέτης της αεροδιαστημικής», δήλωσε η Όρτμπεργκ σε ένα σημείωμα προς το προσωπικό την Τετάρτη.
Latest News
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως
Σκάνδαλο στην Olympus - Γιατί «σχολάει» τον πετυχημένο CEO
Δεν είναι πρώτη φορά που η εταιρεία οπτικών Olympus εμπλέκεται σε σκάνδαλο
Τα καταστήματα γίνονται και πάλι της μόδας στην Ευρώπη
Ο συνολικός αριθμός καταστημάτων στην Ευρώπη μειώνεται ελαφρά, αλλα η πώληση χώρων σε τετραγωνικά μέτρα αυξήθηκε σχεδόν κατά 1%
Πόσα σχεδιάζει να αντλήσει η Boeing από αύξηση κεφαλαίου
Η Boeing στυπημένη από αστοχίες, δυστυχήματα και απεργία προσπαθεί να περισώσει την επενδυτική της βαθμίδα
Υποψήφιοι, πολιτείες κλειδιά, χρηματοδότηση – Οι αμερικανικές εκλογές σε αριθμούς
Αντίστροφη μέτρηση για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ στις οποίες έχει στραμμένο το βλέμμα ολόκληρος ο πλανήτης
Από την Tesla στις Big Oil - Σύμμαχοι του Τραμπ ωφελούνται από το νόμο του Μπάιντεν για το κλίμα
Σκληρές οι αποφάσεις για τον Ντόναλτ Τραμπ που δεν θέλει να δυσαρεστήσει συμμάχους όπως η Tesla και οι Big Oil
Οι εταιρείες πιέζουν, οι εργαζομένοι δυσανασχετούν - Το μέλλον της τηλεργασίας
Η Amazon δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που έχει περιορίσει την εξ αποστάσεως εργασία. Η Goldman Sachs, η PwC αλλά και η Stellantis, έχουν αυξήσει τις ημέρες εργασίας στο γραφείο.
Η αποταμίευση... βλάπτει - Τι επιλέγουν οι Millennials μακροπρόθεσμα
Οι Millennials έχουν τη δική τους ιστορία με την αποταμίευση και τα μετρητά - Τι κάνουν οι άλλες γενιές
Οι δύο νέες μεγάλες τάσεις στα ταξίδια
Οι αναφορές τάσεων από την Expedia και την Booking.com δείχνουν ότι οι παραθεριστές εγκαταλείπουν τα εντυπωσιακά ταξίδια για πιο ήσυχα μέρη
Αυξάνονται αλλά δεν αποδίδουν οι εξ αποστάσεως CEOs - Τι δείχνει νέα έρευνα
Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι CEOs που έχουν σκάφη ή ζουν κοντά σε γήπεδα του γκολφ αποδίδουν ακόμη χειρότερα