Με αύξηση που αγγίζει το 16%, έκλεισε για τη Skechers το φετινό τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σημειώνοντας ακόμη ένα ρεκόρ στην 32χρονη πορεία της, απέναντι σε κολοσσούς των αθλητικών ειδών, με κορυφαίες τις Nike και Adidas.

Τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες, έδειξαν πως τα καθαρά κέρδη ήταν 209,3 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 26% από 166 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με το 2023.

Nike: Επιστρέφει στις ρίζες της μετά το Βατερλώ με τις απευθείας πωλήσεις

Πώς αλλάζει η Skechers το παιχνίδι

Την ίδια στιγμή οι απευθείας στον καταναλωτή πωλήσεις (DTC) αυξήθηκαν κατά 9,6% στα 931,7 εκατ. δολάρια, με αιχμή την αύξηση κατά 28% στον βραχίονα που δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Οι συνολικές χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 21% σε 1,4 δισ. δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, με την περιοχή της Αμερικής να σημειώνει αύξηση σχεδόν 22% σε αυτό το τμήμα.

Για το εννεάμηνο, η αμερικανική Skechers πέτυχε πωλήσεις σχεδόν 6,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αποτελεί μια αύξηση 12% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Τα τελευταία αποτελέσματα υποστηρίζουν την εμπιστοσύνη της εταιρείας στον στόχο που είχε δηλώσει προηγουμένως για πωλήσεις ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2026, όπως δήλωσε στο RetailDive ο οικονομικός διευθυντής John Vandemore. skechers-2

Ο τρίτος παίκτης

Δεν είναι τυχαίο πως κατά το οικονομικό έτος 2022, μόνο η Nike πούλησε παπούτσια αξίας 29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και αναδείχθηκε σε ηγέτιδα δύναμη του κλάδου, καταφέρνοντας να συνδυάσει άψογα την καινοτομία και τη νοσταλγία.

Επιπλέον, με 13,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε προβλεπόμενες πωλήσεις το 2022, η Adidas κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Η Skechers ήρθε τρίτη με 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι Puma, Asics και Converse εξασφάλισαν τις θέσεις τους στη λίστα με τα ευπώλητα με έσοδα 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων αντίστοιχα.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skechers Robert Greenberg -επίσης δημιουργός της LA Gear- απέδωσε την τρέχουσα επιτυχία της εταιρείας εν μέρει στις συνεργασίες της με brand ambassadors και επαγγελματίες αθλητές. Στο ρόστερ των συνεργατών της εταιρείας περιλαμβάνονται ο Snoop Dogg και ο μπασκετμπολίστας των Philadelphia 76ers Joel Embiid, ο οποίος φορούσε Skechers κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού αυτό το καλοκαίρι. Η Skechers υπέγραψε επίσης πρόσφατα συμβόλαιο με τον τηλεοπτικό παρουσιαστή Howie Mandel.

Ο Greenberg πίστωσε επίσης την ανάπτυξη και τις επιδόσεις της εταιρείας το γ’τρίμηνο σε μια καλή πρόταση αξίας και μια ισχυρή, συνεπή omnichannel παρουσία μέσω DTC και μέσω ενός δικτύου βασικών λιανοπωλητών.

Η αξία του DTC, σε αντίθεση με τη Nike

Ειδικότερα, το DTC «συνεχίζει να αποτελεί βασικό δείκτη του καταναλωτικού κλίματος», δήλωσε ο Chief Operating Officer, David Weinberg, κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη, σύμφωνα με απομαγνητοφώνηση. Ο Weinberg δήλωσε ότι οι εγχώριες πωλήσεις DTC βελτιώθηκαν κατά 3,7% σε σχέση με την περσινή αύξηση 14%, η οποία οφείλεται κυρίως στην ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν να ψωνίζουν online.

Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές θεωρούν τα χαρακτηριστικά άνεσης ως απαραίτητα, η σημασία της καινοτομίας και της εξέλιξης των σχεδίων μας με τις τεχνολογίες που φέρουν την υπογραφή μας σε βασικές και νέες προσφορές προϊόντων παραμένει ζωτικής σημασίας», συμπλήρωσε ο Greenberg μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Ενώ πρόσθεσε πως ότι η εταιρεία αυξάνει την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα προϊόντα της με εκστρατείες μάρκετινγκ που επικεντρώνονται στην τεχνολογία και μέσω συνεργασιών με τους πρεσβευτές της μάρκας και τους επαγγελματίες αθλητές.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skechers Robert Greenberg πίστωσε την ανάπτυξη και τις επιδόσεις της εταιρείας το γ’τρίμηνο σε μια καλή πρόταση αξίας και μια ισχυρή, συνεπή omnichannel παρουσία μέσω DTC και μέσω ενός δικτύου βασικών λιανοπωλητών.

Επενδύσεις στις αθλητικές συνεργασίες

Η Skechers βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο για να προχωρήσει βαθύτερα στα ομαδικά αθλήματα μέσω της συνεχιζόμενης εισαγωγής προσφορών για γήπεδα, ποδόσφαιρο, μπάσκετ και υποδήματα με σφήνες, καθώς και με την αύξηση του ρόστερ των αθλητών που αγωνίζονται με παπούτσια Skechers, σημείωσε ο Greenberg. Τον Αύγουστο, η εταιρεία εισήγαγε επίσης μια συλλογή υποδημάτων σε συνεργασία με την John Deere, την εταιρεία κατασκευής αγροτικού και κατασκευαστικού εξοπλισμού.

Οι προοπτικές της Skechers

Για το 4ο τρίμηνο, οι προβλέψεις της εταιρείας είναι για πωλήσεις που θα κυμανθούν μεταξύ 2,17 και 2,22 δισ. δολαρίων. Για το σύνολο του έτους, η Skechers αναμένει να επιτύχει πωλήσεις που θα κυμαίνονται από περίπου 8,93 δισ. έως 8,98 δισ. δολάρια, ελαφρώς υψηλότερα από τις προηγούμενες προβλέψεις για 8,88 δισ. έως 8,98 δισ. δολάρια.

Αυτή η καθοδήγηση θα μπορούσε να είναι συντηρητική, δεδομένης της συνολικής απόδοσης της εταιρείας, ανέφεραν οι αναλυτές της TD Cowen με επικεφαλής τον John Kernan. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι το κανάλι χονδρικής της Skechers είναι πιθανό να σημειώσει θετική ανάπτυξη από τα μέσα έως τα υψηλά δεκάρια σε ετήσια βάση το 4ο τρίμηνο, ενώ οι επιδόσεις του DTC αναμένεται να είναι παρόμοιες με αυτές του 3ου τριμήνου.

Επιπλέον, οι αναλυτές ανέφεραν ότι, ενώ οι μέσες τιμές πώλησης της Skechers θα μπορούσαν να στηρίξουν τις πωλήσεις και το μικτό περιθώριο κέρδους σε κάθε κανάλι, το DTC φαίνεται να μετριάζεται, ειδικά διεθνώς, από την άποψη των omnichannel πωλήσεων στο ίδιο κατάστημα, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή αύξηση της πόρτας κατά τους προηγούμενους 24 μήνες τόσο για τις εγχώριες όσο και για τις διεθνείς πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή