Με αύξηση που αγγίζει το 16%, έκλεισε για τη Skechers το φετινό τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σημειώνοντας ακόμη ένα ρεκόρ στην 32χρονη πορεία της, απέναντι σε κολοσσούς των αθλητικών ειδών, με κορυφαίες τις Nike και Adidas.
Τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες, έδειξαν πως τα καθαρά κέρδη ήταν 209,3 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 26% από 166 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με το 2023.
Nike: Επιστρέφει στις ρίζες της μετά το Βατερλώ με τις απευθείας πωλήσεις
Πώς αλλάζει η Skechers το παιχνίδι
Την ίδια στιγμή οι απευθείας στον καταναλωτή πωλήσεις (DTC) αυξήθηκαν κατά 9,6% στα 931,7 εκατ. δολάρια, με αιχμή την αύξηση κατά 28% στον βραχίονα που δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Οι συνολικές χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 21% σε 1,4 δισ. δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, με την περιοχή της Αμερικής να σημειώνει αύξηση σχεδόν 22% σε αυτό το τμήμα.
Για το εννεάμηνο, η αμερικανική Skechers πέτυχε πωλήσεις σχεδόν 6,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αποτελεί μια αύξηση 12% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Τα τελευταία αποτελέσματα υποστηρίζουν την εμπιστοσύνη της εταιρείας στον στόχο που είχε δηλώσει προηγουμένως για πωλήσεις ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2026, όπως δήλωσε στο RetailDive ο οικονομικός διευθυντής John Vandemore.
Ο τρίτος παίκτης
Δεν είναι τυχαίο πως κατά το οικονομικό έτος 2022, μόνο η Nike πούλησε παπούτσια αξίας 29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και αναδείχθηκε σε ηγέτιδα δύναμη του κλάδου, καταφέρνοντας να συνδυάσει άψογα την καινοτομία και τη νοσταλγία.
Επιπλέον, με 13,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε προβλεπόμενες πωλήσεις το 2022, η Adidas κατέχει το δεύτερο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Η Skechers ήρθε τρίτη με 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι Puma, Asics και Converse εξασφάλισαν τις θέσεις τους στη λίστα με τα ευπώλητα με έσοδα 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων αντίστοιχα.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skechers Robert Greenberg -επίσης δημιουργός της LA Gear- απέδωσε την τρέχουσα επιτυχία της εταιρείας εν μέρει στις συνεργασίες της με brand ambassadors και επαγγελματίες αθλητές. Στο ρόστερ των συνεργατών της εταιρείας περιλαμβάνονται ο Snoop Dogg και ο μπασκετμπολίστας των Philadelphia 76ers Joel Embiid, ο οποίος φορούσε Skechers κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού αυτό το καλοκαίρι. Η Skechers υπέγραψε επίσης πρόσφατα συμβόλαιο με τον τηλεοπτικό παρουσιαστή Howie Mandel.
Ο Greenberg πίστωσε επίσης την ανάπτυξη και τις επιδόσεις της εταιρείας το γ’τρίμηνο σε μια καλή πρόταση αξίας και μια ισχυρή, συνεπή omnichannel παρουσία μέσω DTC και μέσω ενός δικτύου βασικών λιανοπωλητών.
Η αξία του DTC, σε αντίθεση με τη Nike
Ειδικότερα, το DTC «συνεχίζει να αποτελεί βασικό δείκτη του καταναλωτικού κλίματος», δήλωσε ο Chief Operating Officer, David Weinberg, κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα κέρδη, σύμφωνα με απομαγνητοφώνηση. Ο Weinberg δήλωσε ότι οι εγχώριες πωλήσεις DTC βελτιώθηκαν κατά 3,7% σε σχέση με την περσινή αύξηση 14%, η οποία οφείλεται κυρίως στην ισχυρή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν να ψωνίζουν online.
Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές θεωρούν τα χαρακτηριστικά άνεσης ως απαραίτητα, η σημασία της καινοτομίας και της εξέλιξης των σχεδίων μας με τις τεχνολογίες που φέρουν την υπογραφή μας σε βασικές και νέες προσφορές προϊόντων παραμένει ζωτικής σημασίας», συμπλήρωσε ο Greenberg μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Ενώ πρόσθεσε πως ότι η εταιρεία αυξάνει την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα προϊόντα της με εκστρατείες μάρκετινγκ που επικεντρώνονται στην τεχνολογία και μέσω συνεργασιών με τους πρεσβευτές της μάρκας και τους επαγγελματίες αθλητές.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skechers Robert Greenberg πίστωσε την ανάπτυξη και τις επιδόσεις της εταιρείας το γ’τρίμηνο σε μια καλή πρόταση αξίας και μια ισχυρή, συνεπή omnichannel παρουσία μέσω DTC και μέσω ενός δικτύου βασικών λιανοπωλητών.
Επενδύσεις στις αθλητικές συνεργασίες
Η Skechers βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο για να προχωρήσει βαθύτερα στα ομαδικά αθλήματα μέσω της συνεχιζόμενης εισαγωγής προσφορών για γήπεδα, ποδόσφαιρο, μπάσκετ και υποδήματα με σφήνες, καθώς και με την αύξηση του ρόστερ των αθλητών που αγωνίζονται με παπούτσια Skechers, σημείωσε ο Greenberg. Τον Αύγουστο, η εταιρεία εισήγαγε επίσης μια συλλογή υποδημάτων σε συνεργασία με την John Deere, την εταιρεία κατασκευής αγροτικού και κατασκευαστικού εξοπλισμού.
Οι προοπτικές της Skechers
Για το 4ο τρίμηνο, οι προβλέψεις της εταιρείας είναι για πωλήσεις που θα κυμανθούν μεταξύ 2,17 και 2,22 δισ. δολαρίων. Για το σύνολο του έτους, η Skechers αναμένει να επιτύχει πωλήσεις που θα κυμαίνονται από περίπου 8,93 δισ. έως 8,98 δισ. δολάρια, ελαφρώς υψηλότερα από τις προηγούμενες προβλέψεις για 8,88 δισ. έως 8,98 δισ. δολάρια.
Αυτή η καθοδήγηση θα μπορούσε να είναι συντηρητική, δεδομένης της συνολικής απόδοσης της εταιρείας, ανέφεραν οι αναλυτές της TD Cowen με επικεφαλής τον John Kernan. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι το κανάλι χονδρικής της Skechers είναι πιθανό να σημειώσει θετική ανάπτυξη από τα μέσα έως τα υψηλά δεκάρια σε ετήσια βάση το 4ο τρίμηνο, ενώ οι επιδόσεις του DTC αναμένεται να είναι παρόμοιες με αυτές του 3ου τριμήνου.
Επιπλέον, οι αναλυτές ανέφεραν ότι, ενώ οι μέσες τιμές πώλησης της Skechers θα μπορούσαν να στηρίξουν τις πωλήσεις και το μικτό περιθώριο κέρδους σε κάθε κανάλι, το DTC φαίνεται να μετριάζεται, ειδικά διεθνώς, από την άποψη των omnichannel πωλήσεων στο ίδιο κατάστημα, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή αύξηση της πόρτας κατά τους προηγούμενους 24 μήνες τόσο για τις εγχώριες όσο και για τις διεθνείς πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή.
Latest News
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως
Σκάνδαλο στην Olympus - Γιατί «σχολάει» τον πετυχημένο CEO
Δεν είναι πρώτη φορά που η εταιρεία οπτικών Olympus εμπλέκεται σε σκάνδαλο
Τα καταστήματα γίνονται και πάλι της μόδας στην Ευρώπη
Ο συνολικός αριθμός καταστημάτων στην Ευρώπη μειώνεται ελαφρά, αλλα η πώληση χώρων σε τετραγωνικά μέτρα αυξήθηκε σχεδόν κατά 1%
Πόσα σχεδιάζει να αντλήσει η Boeing από αύξηση κεφαλαίου
Η Boeing στυπημένη από αστοχίες, δυστυχήματα και απεργία προσπαθεί να περισώσει την επενδυτική της βαθμίδα
Υποψήφιοι, πολιτείες κλειδιά, χρηματοδότηση – Οι αμερικανικές εκλογές σε αριθμούς
Αντίστροφη μέτρηση για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ στις οποίες έχει στραμμένο το βλέμμα ολόκληρος ο πλανήτης
Από την Tesla στις Big Oil - Σύμμαχοι του Τραμπ ωφελούνται από το νόμο του Μπάιντεν για το κλίμα
Σκληρές οι αποφάσεις για τον Ντόναλτ Τραμπ που δεν θέλει να δυσαρεστήσει συμμάχους όπως η Tesla και οι Big Oil
Οι εταιρείες πιέζουν, οι εργαζομένοι δυσανασχετούν - Το μέλλον της τηλεργασίας
Η Amazon δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που έχει περιορίσει την εξ αποστάσεως εργασία. Η Goldman Sachs, η PwC αλλά και η Stellantis, έχουν αυξήσει τις ημέρες εργασίας στο γραφείο.
Η αποταμίευση... βλάπτει - Τι επιλέγουν οι Millennials μακροπρόθεσμα
Οι Millennials έχουν τη δική τους ιστορία με την αποταμίευση και τα μετρητά - Τι κάνουν οι άλλες γενιές
Οι δύο νέες μεγάλες τάσεις στα ταξίδια
Οι αναφορές τάσεων από την Expedia και την Booking.com δείχνουν ότι οι παραθεριστές εγκαταλείπουν τα εντυπωσιακά ταξίδια για πιο ήσυχα μέρη
Αυξάνονται αλλά δεν αποδίδουν οι εξ αποστάσεως CEOs - Τι δείχνει νέα έρευνα
Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι CEOs που έχουν σκάφη ή ζουν κοντά σε γήπεδα του γκολφ αποδίδουν ακόμη χειρότερα