Συντηρητικές εκτιμήσεις για τα έσοδα του επόμενου χρόνου κάνει η νοτιοκορεάτικη εταιρεία μπαταριών LG Energy Solution. Οπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα έχει μια «συντηρητική» άποψη για την αύξηση των εσόδων του επόμενου έτους και ότι θα μειώσει σημαντικά τις κεφαλαιουχικές δαπάνες λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, αφού κατέγραψε πτώση κερδών κατά 39% το τρίτο τρίμηνο.

Η εταιρεία, η οποία προμηθεύει την Tesla, τη General Motors και τη Hyundai Motor, αναμένει επίσης ότι το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ την επόμενη εβδομάδα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κατεύθυνση της αγοράς EV, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής (CFO) της εταιρείας .

Κίνα: Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα… διυλιστήρια

«Κοιτάζοντας το 2025, βλέπουμε συνεχιζόμενη μακροοικονομική αβεβαιότητα και γεωπολιτικό κίνδυνο, αυξημένες εξαγωγές (μπαταριών) από Κινέζους αντιπάλους, καθώς και σχέδια πελατών (αυτοκινητοβιομηχανίας) να κατασκευάσουν τις δικές τους μπαταρίες, γεγονός που θα εντείνει τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής Λι Τσάγκ
«Όσον αφορά την αύξηση των εσόδων το επόμενο έτος, έχουμε μια μάλλον συντηρητική προοπτική», είπε ο Λι Τσάνγκ. «Αναμένουμε ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες θα μειωθούν σημαντικά το επόμενο έτος σε σχέση με φέτος, με εξαίρεση κάποιες ουσιαστικές και απαραίτητες επενδύσεις».

Η εκλογή Τράμπ και η ζήτηση για EV

Τον Απρίλιο, η LGES δήλωσε ότι σχεδίαζε να μειώσει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες φέτος λόγω της επιβράδυνσης της ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων. Ανέφερε επίσης νωρίτερα φέτος ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες του 2024 θα είναι παρόμοιες με τα 10,9 τρισεκατομμύρια γουόν του προηγούμενου έτους.

Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες μειώνουν τους στόχους ηλεκτροκίνησης, πληγωμένες από την επιβράδυνση της ζήτησης EV που προκαλείται από παράγοντες όπως η έλλειψη προσιτών μοντέλων, ο αργός πολλαπλασιασμός των σημείων φόρτισης, η εμπορική ένταση και ο αυξημένος ανταγωνισμός από φθηνότερους Κινέζους ανταγωνιστές.

Η ζήτηση πιθανότατα θα ανακάμψει σε περίπου 18 μήνες στην Ευρώπη και σε δύο έως τρία χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, εν μέρει ανάλογα με τις πολιτικές για το κλίμα και άλλες ρυθμίσεις, δήλωσε ανώτερο στέλεχος της LGES στο Reuters τον Ιούλιο.

«Η γενική άποψη είναι ότι ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων EV θα μπορούσε να είναι πιο αργός εάν ο Ντόναλντ Τραμπ εκλεγεί για δεύτερη θητεία στον Λευκό Οίκο (σε σύγκριση με την Κάμαλα Χάρις), καθώς έχει προτείνει μείωση των φορολογικών εκπτώσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο αναλυτής Κάνγκ Ντονγκ -Τζιν , στην Hyundai Motor Securities.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα