Συντηρητικές εκτιμήσεις για τα έσοδα του επόμενου χρόνου κάνει η νοτιοκορεάτικη εταιρεία μπαταριών LG Energy Solution. Οπως ανακοινώθηκε τη Δευτέρα έχει μια «συντηρητική» άποψη για την αύξηση των εσόδων του επόμενου έτους και ότι θα μειώσει σημαντικά τις κεφαλαιουχικές δαπάνες λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων, αφού κατέγραψε πτώση κερδών κατά 39% το τρίτο τρίμηνο.
Η εταιρεία, η οποία προμηθεύει την Tesla, τη General Motors και τη Hyundai Motor, αναμένει επίσης ότι το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ την επόμενη εβδομάδα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κατεύθυνση της αγοράς EV, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής (CFO) της εταιρείας .
Κίνα: Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα… διυλιστήρια
«Κοιτάζοντας το 2025, βλέπουμε συνεχιζόμενη μακροοικονομική αβεβαιότητα και γεωπολιτικό κίνδυνο, αυξημένες εξαγωγές (μπαταριών) από Κινέζους αντιπάλους, καθώς και σχέδια πελατών (αυτοκινητοβιομηχανίας) να κατασκευάσουν τις δικές τους μπαταρίες, γεγονός που θα εντείνει τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής Λι Τσάγκ
«Όσον αφορά την αύξηση των εσόδων το επόμενο έτος, έχουμε μια μάλλον συντηρητική προοπτική», είπε ο Λι Τσάνγκ. «Αναμένουμε ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες θα μειωθούν σημαντικά το επόμενο έτος σε σχέση με φέτος, με εξαίρεση κάποιες ουσιαστικές και απαραίτητες επενδύσεις».
Η εκλογή Τράμπ και η ζήτηση για EV
Τον Απρίλιο, η LGES δήλωσε ότι σχεδίαζε να μειώσει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες φέτος λόγω της επιβράδυνσης της ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων. Ανέφερε επίσης νωρίτερα φέτος ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες του 2024 θα είναι παρόμοιες με τα 10,9 τρισεκατομμύρια γουόν του προηγούμενου έτους.
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες μειώνουν τους στόχους ηλεκτροκίνησης, πληγωμένες από την επιβράδυνση της ζήτησης EV που προκαλείται από παράγοντες όπως η έλλειψη προσιτών μοντέλων, ο αργός πολλαπλασιασμός των σημείων φόρτισης, η εμπορική ένταση και ο αυξημένος ανταγωνισμός από φθηνότερους Κινέζους ανταγωνιστές.
Η ζήτηση πιθανότατα θα ανακάμψει σε περίπου 18 μήνες στην Ευρώπη και σε δύο έως τρία χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, εν μέρει ανάλογα με τις πολιτικές για το κλίμα και άλλες ρυθμίσεις, δήλωσε ανώτερο στέλεχος της LGES στο Reuters τον Ιούλιο.
«Η γενική άποψη είναι ότι ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων EV θα μπορούσε να είναι πιο αργός εάν ο Ντόναλντ Τραμπ εκλεγεί για δεύτερη θητεία στον Λευκό Οίκο (σε σύγκριση με την Κάμαλα Χάρις), καθώς έχει προτείνει μείωση των φορολογικών εκπτώσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο αναλυτής Κάνγκ Ντονγκ -Τζιν , στην Hyundai Motor Securities.
Latest News
Τι θα συμβεί εάν δεν ασφαλιστούμε έναντι φυσικών καταστροφών - Οι «ποινές»
Ποιοι απειλούνται με πρόστιμο 10.000-20.000 ευρώ - Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις που ενεργοποιούνται από την 1η Ιουνίου 2025 φέρνουν ανατροπές
Κλείνει εργοστάσιο της BYD στη Βραζιλία λόγω συνθηκών «σκλαβιάς»
Η BYD ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι διέκοψε τις σχέσεις της με την εμπλεκόμενη εταιρεία και παρέμεινε προσηλωμένη στην «πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της Βραζιλίας»
Mega lifting της ΔΕΗ σε μονάδες ρεύματος στα νησιά - Οι πρώτες στη Σαντορίνη
Οι νέες μονάδες θα συμβάλουν στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας του νησιού ενόψει της θερινής περιόδου.
Δυναμικό το αποτύπωμα της ηλεκτρικίνησης στο 2024 - Πώς διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις
Το 2024 χαρακτηρίζεται δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων, καθώς φέτος κυκλοφόρησαν περίπου 17 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το «Trump Trade» του Μασκ αναδικνύει την Tesla νικητή με ράλι 570 δισ. δολαρίων
Oι επενδυτές θεωρούν ως ένα πολιτικό αριστούργημα του ηγέτη της Tesla, Ίλον Μασκ, την επιθετική στήριξη του Ντόναλντ Τραμπ
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τη σλοβακική InoBat - Πώς η εταιρεία μπαταριών «κέρδισε» 100 εκατ. ευρώ
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η InoBat στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή κυψελών μπαταριών ευρωπαϊκού σχεδιασμού
Νέες επιδοτήσεις 906 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»
Αύριο θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 906 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.330.514,20 ευρώ.
Πώς απαντά η Toyota στις απειλές Τραμπ για τέλος σε επιχορηγήσεις EV
Ο Τραμπ θέλει να τερματίσει τις πιστώσεις για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα - Η Toyota είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται