Οι χειρότεροι φόβοι των εργαζομένων στη Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρωπης, αλλά και των κατοίκων στις γερμανικές πόλεις όπου υπάρχουν τα εργοστάσια του Ομίλου, αρχίζουν να επιβεβαιώνονται.
Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, δήλωσε σήμερα ότι η Volkswagen σχεδιάζει να κλείσει τουλάχιστον τρία εργοστάσια στη Γερμανία, να απολύσει δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους και να συρρικνώσει μόνιμα τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, καθώς η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου σχεδιάζει μια βαθύτερη από την αναμενόμενη αναμόρφωση.
Volkswagen: Η κρίση της εταιρείας απειλή για το Βόλφσμπουργκ
«Η διοίκηση είναι απολύτως σοβαρή για όλα αυτά. Δεν πρόκειται για σαμποτάζ στον γύρο των συλλογικών διαπραγματεύσεων», τόνισε η Ντανιέλα Καβάλο, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, μιλώντας σε πολλές εκατοντάδες εργαζόμενους στο Βόλφσμπουργκ.
«Αυτό είναι το σχέδιο του μεγαλύτερου βιομηχανικού ομίλου της Γερμανίας να ξεκινήσει το ξεπούλημα στην πατρίδα του, τη Γερμανία», πρόσθεσε η Καβάλο, χωρίς να διευκρινίσει ποια εργοστάσια θα επηρεαστούν ή πόσοι από τους περίπου 300.000 υπαλλήλους του Volkswagen Group στη Γερμανία θα μπορούσαν να απολυθούν.
Τα σχόλια σηματοδοτούν μια σημαντική κλιμάκωση της σύγκρουσης μεταξύ των εργαζομένων της Volkswagen και της διοίκησης του ομίλου, η οποία δέχεται σοβαρές πιέσεις για να μειώσει το κόστος και να παραμείνει ανταγωνιστική υπό το πρίσμα της ασθενέστερης ζήτησης από την Κίνα και την Ευρώπη, σημειώνει το Reuters.
H Ντανιέλα Καβάλο δήλωσε ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σχετικά με τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, και πολλοί από τους Ευρωπαίους ομολόγους της, που κυμαίνονται από την πιο αργή από την αναμενόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έως την είσοδο στην Ευρώπη των σκληρών κινεζικών ανταγωνιστών.
«Δεν απέχουμε πολύ όσον αφορά την ανάλυση των προβλημάτων. Αλλά απέχουμε μίλια ως προς τις απαντήσεις σε αυτά».
Latest News
Eurostat: Αύξηση των μέσων τιμών ενέργειας στο α΄εξαμηνο του 2024
Σύμφωνα με τη Eurostat, οι μέσες τιμές ηλεκτρικής ενέργειας για τα νοικοκυριά στην ΕΕ αυξήθηκαν σε σχέση με το β΄εξάμηνο του 2023, από 28,3 ευρώ ανά 100 kWh σε 28,9 ευρώ ανά 100 kWh.
Ο CEO της Ford δεν οδηγεί αυτοκίνητο της εταιρείας του - Ποιον ανταγωνιστή προτιμά
Ο CEO της Ford οδηγεί αυτοκίνητο ανταγωνιστικής εταιρείας και δεν θέλει να το αφήσει
Νέες επενδύσεις στην Ινδονησία σχεδιάζει η Petronas
Η νέα κυβέρνηση της Ινδονησίας και οι ρυθμίσεις που έφερε επιτρέπουν στην Petronas να αναπτύξει τις δραστηριότητές της
Αμερικανικό όνειρο σε... ευρωπαϊκή ώρα - Οι μισθοί ΗΠΑ στην Ευρώπη κοστίζουν κάτι περισσότερο
Πώς με τηλεργασία, οι εργαζόμενοι αργά τη νύχτα στην Ευρώπη κερδίζουν τους μεγάλους μισθούς των ΗΠΑ
Επτά ευρωπαϊκές χώρες βελτιώνουν το νομικό πλαίσιο για τις νεοφυείς επιχειρήσεις
Η Γερμανία, η Γαλλία, η Πορτογαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ηγούνται των ευρωπαϊκών χωρών και αλλάζουν τους νόμους για τις νεοφυείς επιχειρήσεις
H Kίνα «γκρεμίζει» τη μετοχή της Philips - Βουτιά πάνω από 15%
Η Philips περίμενε ότι η Κίνα θα σταθεροποιηθεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους, αλλά αντίθετα είδε επιδείνωση
Συντηρητικές οι εκτιμήσεις της LG για τα έσοδα του επόμενου έτους
Η LG που προμηθεύει την Tesla, τη General Motors και τη Hyundai Motor , «βλέπει» ότι επιβραδύνεται η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως
Σκάνδαλο στην Olympus - Γιατί «σχολάει» τον πετυχημένο CEO
Δεν είναι πρώτη φορά που η εταιρεία οπτικών Olympus εμπλέκεται σε σκάνδαλο
Τα καταστήματα γίνονται και πάλι της μόδας στην Ευρώπη
Ο συνολικός αριθμός καταστημάτων στην Ευρώπη μειώνεται ελαφρά, αλλα η πώληση χώρων σε τετραγωνικά μέτρα αυξήθηκε σχεδόν κατά 1%