Οι χειρότεροι φόβοι των εργαζομένων στη Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρωπης, αλλά και των κατοίκων στις γερμανικές πόλεις όπου υπάρχουν τα εργοστάσια του Ομίλου, αρχίζουν να επιβεβαιώνονται.
Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, δήλωσε σήμερα ότι η Volkswagen σχεδιάζει να κλείσει τουλάχιστον τρία εργοστάσια στη Γερμανία, να απολύσει δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους και να συρρικνώσει μόνιμα τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, καθώς η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της ηπείρου σχεδιάζει μια βαθύτερη από την αναμενόμενη αναμόρφωση.
Volkswagen: Η κρίση της εταιρείας απειλή για το Βόλφσμπουργκ
«Η διοίκηση είναι απολύτως σοβαρή για όλα αυτά. Δεν πρόκειται για σαμποτάζ στον γύρο των συλλογικών διαπραγματεύσεων», τόνισε η Ντανιέλα Καβάλο, επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen, μιλώντας σε πολλές εκατοντάδες εργαζόμενους στο Βόλφσμπουργκ.
«Αυτό είναι το σχέδιο του μεγαλύτερου βιομηχανικού ομίλου της Γερμανίας να ξεκινήσει το ξεπούλημα στην πατρίδα του, τη Γερμανία», πρόσθεσε η Καβάλο, χωρίς να διευκρινίσει ποια εργοστάσια θα επηρεαστούν ή πόσοι από τους περίπου 300.000 υπαλλήλους του Volkswagen Group στη Γερμανία θα μπορούσαν να απολυθούν.
Τα σχόλια σηματοδοτούν μια σημαντική κλιμάκωση της σύγκρουσης μεταξύ των εργαζομένων της Volkswagen και της διοίκησης του ομίλου, η οποία δέχεται σοβαρές πιέσεις για να μειώσει το κόστος και να παραμείνει ανταγωνιστική υπό το πρίσμα της ασθενέστερης ζήτησης από την Κίνα και την Ευρώπη, σημειώνει το Reuters.
H Ντανιέλα Καβάλο δήλωσε ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σχετικά με τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία, και πολλοί από τους Ευρωπαίους ομολόγους της, που κυμαίνονται από την πιο αργή από την αναμενόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έως την είσοδο στην Ευρώπη των σκληρών κινεζικών ανταγωνιστών.
«Δεν απέχουμε πολύ όσον αφορά την ανάλυση των προβλημάτων. Αλλά απέχουμε μίλια ως προς τις απαντήσεις σε αυτά».
Latest News
Το body care στα καταστήματα της Sephora οδηγεί την κούρσα της ομορφιάς το 2025
Στα Sephora δίνεται συνέχεια στην τάση του skincare που κατέκλυσε τα social media την προηγούμενη χρονιά
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκινά τη νέα χρονιά με δύο μεγάλα προβλήματα
Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να βρει λύση για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ μπαίνουν σε ισχύ οι αυστηροί κανονισμοί εκπομπών ρύπων
Η viral σοκολάτα και το 2025 - Πώς δημιουργήθηκε η Dubai Chocolate
Φέτος τα Χριστούγεννα, οι λάτρεις της σοκολάτας τρελαίνονται με τη Dubai Chocolate - Μπορεί όμως οποιοσδήποτε να χρησιμοποιεί τον όρο «σοκολάτα Ντουμπάι» για τα προϊόντα του;
Εκτοξεύτηκε η ανάπτυξη στην Σιγκαπούρη, αλλά ο πρωθυπουργός επισημαίνει παγκόσμιους κινδύνους
Η Σιγκαπούρη ξεπέρασε της προσδοκίες για ανάπτυξη, αλλά ο πρωθυπουργός δεν θέλει εφησυχασμό
Το μεγάλο στοίχημα της Ευρώπης για το φυσικό αέριο το 2025 - Καμπανάκι από την Παγκόσμια Τράπεζα
Ράλι 29% για τις τιμές TTF φέτος - Καμπανάκι για τις τιμές στην Ευρώπη από την Παγκόσμια Τράπεζα
Πλήγμα για τον Όρμπαν - Η Ουγγαρία χάνει κονδύλια 1 δισ. από την ΕΕ
Οι Βρυξέλλες είχαν ενεργοποιήσει την άνοιξη του 2022 τον μηχανισμό της συμμόρφωσης επιδιώκοντας να πιέσουν την Ουγγαρία
Πώς η κινεζική αεροναυπηγική βιομηχανία έβαλε στο στόχαστρο την Boeing
Η παραγωγή επιβατικών αεροσκαφών κυριαρχείται ιστορικά από δυτικές εταιρείες, όπως η Boeing και η Airbus, αλλά η Κίνα έρχεται να τις ανταγωνιστεί
Γιατί η Ταϊβάν αναδείχθηκε η ισχυρότερη ασιατική αγορά για το 2024
Ο δείκτης Taiex της Ταϊβάν εκτινάχθηκε 28% το 2024, υποστηριζόμενος και από την πτώση των επιτοκίων παγκοσμίως
Ποια χώρα είχε το πιο ενεργό κρατικό επενδυτικό ταμείο στον κόσμο πέρυσι
Τα κρατικά κεφάλαια που ελέγχονται από το εμιράτο του Άμπου Ντάμπι επένδυσαν πάνω από 57,6 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι
Τέλος το διαβατήριο σε χώρες Σένγκεν για Ρουμάνους και Βούλγαρους
Τι προσδοκούν οι δύο χώρες από την ένταξή τους στη συνθήκη Σένγκεν