Και νέα λιμάνια για την κρουαζιέρα σχεδιάζει η κυβέρνηση.
Το ΤΑΙΠΕΔ ήδη ετοιμάζει διαγωνισμούς για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων σε τρία λιμάνια.
Κρουαζιέρα: Επενδύσεις στη Σαντορίνη για να παγώσει το τέλος ζήτησε ο Μητσοτάκης
Τα τρία νέα λιμάνια για την κρουαζιέρα
Τα τελευταία γεγονότα του καλοκαιριού με την κρουαζιέρα στο λιμάνι της Σαντορίνης έχουν κινητοποιήσει τις αρμόδιες αρχές και την κυβέρνηση.
Η αποσυμφόρηση των υφιστάμενων λιμανιών που δέχονται το βάρος της υποδοχής κρουαζιερόπλοιων είναι ένα από τα μέτρα που δρομολογεί η κυβέρνηση.
Το ΤΑΙΠΕΔ έχει προκηρύξει τρεις διαγωνισμούς για την πρόσληψη των απαραίτητων συμβούλων για την αξιοποίηση της δραστηριότητας στην κρουαζιέρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου το ΤΑΙΠΕΔ θα είναι σε θέση να προκηρύξει διαγωνισμούς για την παραχώρηση ή υπο-παραχώρηση λιμανιών με σκοπό την αξιοποίηση τριών νέων λιμανιών.
Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα, αν όλα κυλήσουν ομαλά και με βάση τους στόχους, θα πιάνει… στην Πάτρα, στην Καβάλα και στο Κατάκολο.
Η προετοιμασία των διαγωνισμών
Ήδη το ΤΑΙΠΕΔ προχωρά τις προκαταρκτικές διαγωνιστικές διαδικασίες.
Πιο συγκεκριμένα, έχει προκηρύξει τρεις διαγωνισμούς για την πρόσληψη χρηματοοικονομικού, τεχνικοοικονομικού και νομικού συμβούλου για την αξιοποίηση της δραστηριότητας στην κρουαζιέρα.
Οι τρεις σύμβουλοι θα παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο Ταμείο για τη σύνταξη των κειμένων των τριών διαγωνισμών στα προαναφερόμενα λιμάνια, την παρακολούθηση των έργων σε όλη τη διάρκεια από την προκήρυξη των διαγωνισμών μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής και την είσπραξη του τιμήματος.
Η συνάντηση με Μητσοτάκη
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τη Διεθνή Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) με κύριο αντικείμενο το ειδικό τέλος που επέβαλε η κυβέρνηση για την κρουαζιέρα.
Στη συνάντηση αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε από τις εταιρείες του κλάδου να επενδύσουν στην κρουαζιέρα και τις υποδομές της στην Ελλάδα με αντάλλαγμα το πάγωμα της επιβολής του τέλους.
Το κύριο πρόβλημα της συμφόρησης στην κρουαζιέρα έχει να κάνει με το λιμάνι της Σαντορίνης.
Οι διαγωνισμοί για τις παραχωρήσεις και υπό-παραχωρήσεις των τριών νέων λιμανιών αποσκοπούν στη δημιουργία και νέων τουριστικών προορισμών που θα έχουν ως σημείο αιχμής την κρουαζιέρα.
Τα τρία λιμάνια σε συνδυασμό και με τον εν εξελίξει διαγωνισμό για το λιμάνι του Λαυρίου αναμένεται, σύμφωνα με κυβερνητικούς παράγοντες, να οδηγήσουν σην αποσυμφόρηση συγκεκριμένων δημοφιλών προορισμών που σηκώνουν το βάρος των κρουαζιερόπλοιων χωρία να πληρούν και τις αναγκαίες υποδομές.
Ταυτόχρονα, όπως έγραψε ο ΟΤ, προχωρά και η ανάπτυξη του νέου λιμανιού της Σαντορίνης.
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση