Ο τουρισμός αλλάζει και δύο από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο, οι Marriott και Hyatt, συναγωνίζονται για να επωφεληθούν από τη ζήτηση των πλούσιων τουριστών καθώς τα πακέτα διακοπών εξελίσσονται. Οι δύο κολοσσοί επιδίδονται, τώρα, σε έναν αγώνα δρόμου για να ανοίξουν περισσότερα πολυτελή, all-inclusive θέρετρα στην Ευρώπη. Αλλά και άλλοι παίκτες αναδύονται σε αυτή την πολλά υποσχόμενη αγορά, ανάμεσά τους και ένας ελληνικός όμιλος.
Η δημοτικότητα των κορυφαίων θέρετρων που προσφέρουν πακέτα διακοπών που περιλαμβάνουν γκουρμέ εστίαση, σαμπάνια κατά βούληση και υπηρεσίες μπάτλερ εξαπλώνεται από το Μεξικό και την Καραϊβική σε μια περιοχή όπου το all-inclusive έχει συνδεθεί μέχρι τώρα με μπουφέ και φθηνό αλκοόλ.
Hilton: Σκληρή μάχη με την Marriott για την πρώτη θέση – Τα μεγάλα brands και η Ελλάδα σε αριθμούς
Η Hyatt νωρίτερα αυτό το μήνα άνοιξε το θέρετρο Dreams Madeira 366 δωματίων στο πορτογαλικό νησί, τα πακέτα του οποίου περιλαμβάνουν στην τιμή à la carte εστιατόρια, 24ωρο room service και υπηρεσία θυρωρείου και υψηλής ποιότητας οινοπνευματώδη ποτά. Η διαμονή πέντε διανυκτερεύσεων για ένα ζευγάρι τον Ιούνιο του επόμενου έτους ξεκινά από κάτι παραπάνω από €1.800.
Ο αμερικανικός πάροχος αναμένει ότι θα είναι σε θέση να προσφέρει πολυτελή πακέτα all-inclusive σε πολλές τοποθεσίες σε όλη την Ευρώπη μέσα σε λίγα χρόνια, συμπεριλαμβανομένης μιας τοποθεσίας στα Κανάρια Νησιά, και αναζητά ιδιοκτήτες ξενοδοχείων με τους οποίους θα τα αναπτύξει.
Η αλλαγή στο all-inclusive
«Έχουμε μια δυναμική παροχή θερέτρων, με εγκαίνια που έχουν προγραμματιστεί για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε στους Financial Times ο Χαβιέ Άγκιλα, πρόεδρος του ομίλου Hyatt, υπεύθυνος για την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Η Hyatt διαθέτει ήδη το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο θέρετρων all-inclusive υψηλών προδιαγραφών στον κόσμο με πάνω από 120 ακίνητα μετά την εξαγορά 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Apple Leisure Group το 2021. Ωστόσο, τα πιο πολυτελή ακίνητα βρίσκονται στην Αμερική, ενώ η πλειοψηφία των σχεδόν 50 θέρετρα στην Ευρώπη που βρίσκονται στην Ισπανία, στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία βρίσκονται σε μια πιο μέτρια κατηγορία πολυτελείας.
Η Marriott, η οποία επί του παρόντος διαθέτει μόνο ένα πολυτελές θέρετρο all-inclusive, το Sanctuary Cap Cana στη Δομινικανή Δημοκρατία, του οποίου τα πακέτα ξεκινούν από περίπου $2.700 για πέντε νύχτες, αναζητά μια τοποθεσία στην Τουρκία καθώς και σε άλλες χώρες, στην Ευρώπη, για να διοχετεύσει παρόμοια πακέτα.
«Ο ανταγωνισμός [σε πολυτελή ταξίδια] είναι σήμερα πιο έντονος από ποτέ άλλοτε και δεν το βλέπω να μειώνεται», δήλωσε στους FT η Τίνα Έντμουντσον, πρόεδρος πολυτελείας στη Marriott. «Βλέπουμε προφανώς μεγάλη ζήτηση από κατασκευαστές που θέλουν να δημιουργήσουν αυτές τις νέες και μοναδικές τοποθεσίες»
H ελληνική αλυσίδα φιλοξενίας Sani/Ikos άρχισε να προσφέρει τέτοιες διακοπές πριν από σχεδόν μια δεκαετία και τώρα κατέχει επτά θέρετρα σε τοποθεσίες όπως η Marbella και η Κέρκυρα
Η εταιρεία έχει επίσης υπογράψει 10 συμβάσεις με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και κατασκευαστές για να ανοίξει νέους πολυτελείς ιστότοπους all-inclusive στο Μεξικό και τη Βραζιλία.
Το πακέτο διακοπών «έχει σίγουρα επαναπροσδιοριστεί», παίρνοντας ώθηση από οικογένειες που θέλουν τα πάντα να τις φροντίζουν, δήλωσε στους FT η Άνα Ιβάνοβιτς, εκτελεστική αντιπρόεδρος του ομίλου ακινήτων JLL. «Η πλειονότητα των μεγάλων εμπορικών σημάτων δεν έχουν ακόμη μεγάλη έκθεση στην Ευρώπη, οπότε πιστεύω ότι είναι σίγουρα ένας τρόπος για να αναπτυχθούν και να επεκταθούν».
Η ελληνική εταιρεία που ανταγωνίζεται τους κολοσσούς
Η ιδέα των πολυτελών, all-inclusive διακοπών στην Ευρώπη δεν είναι εντελώς νέα, αλλά η διάθεση ήταν περιορισμένη. Ο Όμιλος Sani/Ikos, μια ελληνική αλυσίδα φιλοξενίας που υποστηρίζεται από την GIC της Σιγκαπούρης, άρχισε να προσφέρει τέτοιες διακοπές πριν από σχεδόν μια δεκαετία και τώρα κατέχει επτά θέρετρα σε τοποθεσίες όπως η Marbella και η Κέρκυρα. Το Ikos Odisia στην Κέρκυρα προσφέρει πέντε διανυκτερεύσεις από περίπου €3.200 τον ερχόμενο Ιούνιο.
Ο διευθύνων σύμβουλος Ανδρέας Ανδρεάδης είπε ότι «θα του άρεσε ο ανταγωνισμός» με μεγαλύτερους αντιπάλους όπως η Hyatt και η Marriott. Ο όμιλος δαπανά 700 εκατ. ευρώ για την all-inclusive επωνυμία Ikos Resorts για να προσθέσει τρεις νέους χώρους στην περιοχή και να επεκτείνει τα υπάρχοντα ακίνητα. Σχεδιάζει επίσης να ανοίξει την πρώτη μονάδα στην Καραϊβική έως το 2028.
Το ενδιαφέρον έρχεται εν μέσω προβλέψεων ότι η παγκόσμια αγορά τουηρισμού πολυτελείας αναμένεται να εκτιναχθεί. Η McKinsey, η οποία ορίζει τους ταξιδιώτες πολυτελείας -όσοι ξοδεύουν τουλάχιστον 500 δολάρια τη νύχτα για διαμονή- προέβλεψε σε φετινή της έκθεση ότι οι παγκόσμιες δαπάνες θα αυξηθούν κατά 64% στα 391 δισεκατομμύρια δολάρια την πενταετία έως το 2028, ταχύτερα από ό,τι για οποιοδήποτε άλλο τμήμα του κλάδου ταξιδίων.
Η ζήτηση καθοδηγείται από τον αυξανόμενο αριθμό ατόμων υψηλής καθαρής αξίας, αλλά και από νέους «επίδοξους ταξιδιώτες πολυτελείας», είπε η McKinsey, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους σε πολυτελέστερες επιλογές.
Latest News
Σύσκεψη στον ΕΟΤ για τη Σαντορίνη – Καμία ακύρωση στις προκρατήσεις
Οι σεισμοί στη Σαντορίνη βρέθηκαν στο επίκεντρο σύσκεψης στο ΕΟΤ υπό την υπουργό Τουρισμό – Τι λέει στον ΟΤ ο βρετανικός tour operator Jet2holidays
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
«Ζυμώνει» και ξενοδοχεία η οικογένεια Κουκουτάρη της Αlfa Pastry
Επέκταση στον ξενοδοχειακό κλάδο από την οικογένεια Κουκουτάρη της Αlfa Pastry – Η νέα εταιρεία Greatly με μετοχικό κεφάλαιο 500 χιλ. ευρώ
Στάση αναμονής για τη Σαντορίνη από τους διεθνείς tour operators και εταιρείες κρουαζιέρας
Οι σεισμοί στη Σαντορίνη έχουν στρέψει τα βλέμματα της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας στο νησί – Τι θα γίνει με τις κρουαζιέρες
Στη HotelBrain το εμβληματικό Dion Palace Resort & Spa
Η συμφωνία μίσθωσης του Dion Palace Resort & Spa αποτελεί μέρος της συνεχούς στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου της HotelBrain
Το «αποτύπωμα» της Σαντορίνης στην οικονομία της χώρας
Η Σαντορίνη, είναι ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο από όλο τον κόσμο
Συναγερμός για τον τουρισμό στη Σαντορίνη – Σχέδιο παρέμβασης μέσω του ΕΟΤ
Οι σεισμοί στη Σαντορίνη έχουν θέσει σε επιφυλακή το υπουργείο Τουρισμού – Έκτακτα δρομολόγια και από την ακτοπλοΐα λόγω της ισχυρής ζήτησης
Έκλεισε το deal Wyndham: - Zafido για νέο ξενοδοχείο στον Πειραιά
Το TRYP by Wyndham Piraeus Port προγραμματίζεται να λειτουργήσει τον Σεπτέμβριο του 2026
Επενδύσεις πέντε αστέρων στην «Καραϊβική της Ελλάδας» - Τι σχεδιάζουν Ανδρεάδης, Ergon και Σύμμετρον
Μαγνήτης για επενδυτές υψηλού προφίλ νησιωτικό σύμπλεγμα στην Χαλκιδική – Στα σκαριά ξενοδοχεία πολυτελείας και βίλες
Σε εγρήγορση οι ξενοδόχοι στη Σαντορίνη- Καμία αντίδραση προσώρας από τους tour operators
Ξενοδοχειακοί παράγοντες μιλώντας στον ΟΤ συστήνουν «ψυχραιμία» - Ταξιδιωτική οδηγία από το υπ. Εξωτερικών της Βρετανίας