
Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν, δήλωσε την Τρίτη ο CEO της Morgan Stanley, Τεντ Πικ.
«Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει. Τα επιτόκια θα είναι υψηλότερα, θα αμφισβητηθούν σε όλον τον κόσμο. Και το τέλος του “τέλους της ιστορίας” – η γεωπολιτική επέστρεψε και θα είναι μέρος της πρόκλησης για τις επόμενες δεκαετίες», είπε ο Πικ, αναφερόμενος στο διάσημο βιβλίο του Φράνσις Φουκουγιάμα του 1992, «The End of History and the Last Man», το οποίο υποστήριξε ότι οι συγκρούσεις μεταξύ εθνών και ιδεολογιών ήταν παρελθόν με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου.
Λάρι Φινκ – Blackrock: Μια μείωση από την Fed φέτος
«Είχαμε την καλή περίοδο [για τις επιχειρήσεις] της περιόδου της Covid και μηδενικά επιτόκια, έτσι οι μικρές εταιρείες μπορούσαν να εισέλθουν στο χρηματιστήριο χωρίς μεγάλο επιχειρηματικό σχέδιο, και μετά είχαμε αυτήν τον σκληρό τρόμο για περίπου 18 μήνες όταν σχεδόν τίποτα δεν συνέβαινε», είπε ο Πικ για εκείνη την περίοδο, αναφερόμενος στις προκλήσεις για τις εισηγμένες εταιρείες.
Η Fed μειώνει το βασικό της επιτόκιο κατά 50 μονάδες βάσης τον Σεπτέμβριο – την πρώτη μείωση από τον Μάρτιο του 2020 – σηματοδοτώντας ένα σημείο καμπής στη διαχείριση της αμερικανικής οικονομίας και στις προοπτικές της για τον πληθωρισμό.
Σε εκθέσεις του τέλους Σεπτεμβρίου, η JPMorgan και η Fitch Ratings προέβλεψαν δύο επιπλέον μειώσεις επιτοκίων μέχρι το τέλος του 2024 και αναμένουν ότι αυτές οι μειώσεις θα συνεχιστούν και το 2025.
Αρκετοί από τους διευθύνοντες συμβούλους της Wall Street, ωστόσο, φαίνεται να διαφωνούν, επικαλούμενοι τις προσδοκίες για συνεχή πληθωρισμό, επισημαίνει το CNBC.
Σε ένα προηγούμενο πάνελ την Τρίτη στο FII, καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων των CEO των Goldman Sachs, Carlyle, Morgan Stanley, Standard Chartered και State Street κλήθηκαν να σηκώσουν το χέρι τους αν πίστευαν ότι θα εφαρμοστούν δύο ακόμη μειώσεις επιτοκίων από τη Fed φέτος. Κανένας από τους συμμετέχοντες δεν σήκωσε το χέρι.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς