
Υψηλότερα του αναμενομένου αναμένει ότι θα κινηθούν οι οργανικές πωλήσεις της Coca-Cola HBC το τρίτο τρίμηνο του έτους η Goldman Sachs, λόγω της βελτιωμένης απόδοσης στην Ευρώπη και της ισχυρής ανάπτυξης σε πολλά μέρη της Αφρικής.
Πιο συγκεκριμένα, αναμένει ότι θα επιτύχει αύξηση 13%, από 10,8% που αναμένει η συναίνεση.
Goldman Sachs: Ανεβάζει τον πήχη της κερδοφορίας της Coca Cola HBC
Ειδικότερα, αναμένει ισχυρότερη επιτάχυνση του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη, με +4,5% και +4% αύξηση όγκου στις Αναπτυγμένες και Αναπτυσσόμενες αγορές αντίστοιχα. Κατά την GS, η συναίνεση υποτιμά την τάση τιμών στις Αναπτυσσόμενες, υποθέτοντας μια απότομη πτώση κατά <15% (έναντι 19% το β’ 3μηνο).
Coca-Cola HBC: Αξιολόγηση του πιθανού αντίκτυπου των ανακλήσεων προϊόντων
Λόγω πιθανής μόλυνσης από μέταλλα, η Coca-Cola HBC προέβη σε προληπτική ανάκληση φιαλών των 500 ml σε διάφορες μάρκες στην Αυστρία (3% του όγκου).
Αν και αυτή η ανάκληση στην Αυστρία φαίνεται διαχειρίσιμη για την εταιρεία, η GS συστήνει προσοχή σε αυτό το στάδιο, καθώς υπάρχουν μόνο λίγα προηγούμενα στη βιομηχανία αναψυκτικών για ανάκληση προϊόντων στην Ευρώπη.
Παρόλα αυτά, δημοσιεύματα του Τύπου αναφέρουν για ανάκληση 26-28 εκατομμυρίων φιαλών, κάτι που θα μπορούσε να μεταφραστεί σε <10 εκατ. ευρώ στα EBIT κατά την άποψη της Goldman Sachs (<0,8% του EBIT του 2024), αν υποτεθεί ότι δεν καλύπτεται από καμία ασφάλιση.
Ισχυρό EPS
Η Goldman Sachs διατηρεί τη σύσταση buy για τη μετοχή της Coca-Cola HBC, με τιμή στόχο στις 3.200 πέννες.
Σε αυτό το πλαίσιο αναμένει 1) καλύτερη εκτέλεση και καινοτομία στην κατηγορία που θα οδηγήσει σε αύξηση όγκου και θετικό μείγμα, 2) ισχυρή πορεία τιμών που υποστηρίζεται από το μεγάλο μερίδιο 55% της αγοράς, και 3) αύξηση του περιθωρίου το 2025 από τα χαμηλότερα COGS λόγω της πτώσης της τιμής της ζάχαρης.


Latest News

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση