Το Κυβερνητικό Πάρκο θα αναπτυχθεί σε έκταση 154 στρεμμάτων και θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός νέου διοικητικού συγκροτήματος γραφείων στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ενός μεγάλου αστικού πάρκου που θα λειτουργήσει ως «πνεύμονας πρασίνου» στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Δάφνης – Υμηττού, στην Περιφέρεια Αττικής.
Η δημιουργία του Κυβερνητικού Πάρκου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα αλλά και μια εμβληματική επένδυση με πολλαπλά οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη: συγκέντρωση των κατακερματισμένων υπηρεσιών σε έναν ενιαίο χώρο, εξοικονόμηση πόρων για το Δημόσιο και αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Δάφνης-Υμηττού.
Βάσει στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ, το έργο περιλαμβάνει την κατεδάφιση 66 υφιστάμενων κτιρίων και την ανακαίνιση 24 διατηρητέων κτιρίων, την κατασκευή 4 νέων κτιρίων, 2 υπόγειων χώρων στάθμευσης και τον σχεδιασμό του αστικού πάρκου.
Το Κυβερνητικό Πάρκο θα φιλοξενεί 9 υπουργεία σε νέα και υφιστάμενα κτίρια, καθώς και πολιτιστικές και ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις. Εκεί πρόκειται να στεγαστούν οι κεντρικές υπηρεσίες των υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης, Εργασίας, Υγείας, Περιβάλλοντος, Πολιτισμού, Εσωτερικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τουρισμού, ενώ προβλέπεται επίσης η εγκατάσταση του Υπερταμείου και των θυγατρικών του (ΤΑΙΠΕΔ και ΕΤΑΔ).
Σήμερα, οι υπηρεσίες μόνον των υπουργείων απασχολούν 127 κτίρια, κάποια εκ των οποίων μισθωμένα και κάποια κυριότητας του Δημοσίου, ενώ η εκτίμηση είναι πως η μεταφορά θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση 1 δισ. ευρώ μακροπρόθεσμα.
Το κόστος του έργου χωρίς ΦΠΑ, σύμφωνα με τον εκτιμώμενο προϋπολογισμό, τοποθετείται στα 421 εκατ. ευρώ (520 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ). Η περίοδος της σύμβασης ΣΔΙΤ είναι για 30 έτη και ο ιδιώτης θα αναλάβει τη μελέτη, κατεδάφιση, κατασκευή και διαχείριση του Κυβερνητικού Πάρκου.
Τα τρία επενδυτικά σχήματα για την ΠΥΡΚΑΛ
Τρία επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του Κυβερνητικού Πάρκου «Ανδρέας Λεντάκης», εκτιμώμενης αξίας 421 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι εξής (με αλφαβητικά σειρά):
1. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
2. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΑΒΑΞ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.»
3. ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «METLEN – INTRAKAT»
Latest News
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Ποιες λύσεις εξετάζονται για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στην Αθήνα
Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις με μεγάλους παραγωγούς ηλεκτρικού ρεύματος όπως η ΔΕΗ αλλά και ο όμιλος Μυτιληναίου και άλλους για την κατασκευή και λειτουργία 3 η 4 μονάδων αφαλάτωσης
Πάτρα – Πύργος: Πώς προχωρά το έργο της ΑΒΑΞ στο Α’ τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου [video]
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος κατασκευάζεται και η ΑΒΑΞ δίνει στη δημοσιότητα βίντεο με την πορεία των εργασιών
Η «μάχη» της ΠΥΡΚΑΛ - Οι πέντε μεγάλοι των κατασκευών στον διαγωνισμό για το πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης»
Ενδιαφέρον εκδηλώθηκε απο τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, «ΑΒΑΞ – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ» και «METLEN - INTRAKAT»