Από την 1η Ιανουαρίου 2025 θα αναλάβει ως διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Estée Lauder Companies ο Stéphane de la Faverie, διαδεχόμενος τον Fabrizio Freda, ο οποίος αποσύρεται μετά από 15 χρόνια ηγεσίας στον αμερικανικό όμιλο ομορφιάς.
Ο de la Faverie, ο οποίος σήμερα υπηρετεί ως εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου, κατευθύνει από το 2020 τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας περιλαμβάνονται εταιρείες όπως Estée Lauder, Aerin Beauty, Jo Malone London, Kilian και Deciem που «τρέχει» τα σήματα The Ordinary και Niod.
Estée Lauder: Από την κυριαρχία στη ρήξη και το πρόβλημα διαδοχής
Estée Lauder: Ένα νέο κεφάλαιο
«Η βαθιά ριζωμένη βιομηχανική και επιχειρησιακή τεχνογνωσία του de la Faverie, καθώς και η συνεργατική και δυναμική του προσέγγιση, τον καθιστούν τον ιδανικό Διευθύνοντα Σύμβουλο για να μας προωθήσει με ταχύτητα και επείγοντα χαρακτήρα. Έχοντας συνεργαστεί στενά μαζί του για πολλά χρόνια, μπορώ να πιστοποιήσω την ικανότητα του Stéphane να καλλιεργεί και να χτίζει ισχυρές μάρκες κύρους, ενώ η βαθιά κατανόηση και ο σεβασμός του για την κληρονομιά και την κουλτούρα της εταιρείας μας τον τοποθετεί καλά για την επιτυχία σε αυτόν τον ρόλο. Το στρατηγικό του όραμα θα τοποθετήσει την εταιρεία σε θέση να προωθήσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή της μπροστά στις τρέχουσες προκλήσεις της, καθώς θα αναπτύσσει νέες μετασχηματιστικές προσεγγίσεις για το μέλλον», ανέφερε σε δήλωσή του ο William P Lauder, ο οποίος θα αποχωρήσει επίσης από τον σημερινό του ρόλο ως εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας για να παραμείνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, μετά την επερχόμενη ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.
«Αυτός ο διορισμός σηματοδοτεί ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας μας και ανυπομονώ να υποστηρίξω τον Stéphane καθώς ηγείται των πολλών ταλαντούχων εργαζομένων των Estée Lauder Companies και μας επιταχύνει στην πορεία μας προς ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον», προσθέτει.
Η Estée Lauder αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για ολόκληρο το έτος 2024 μεταξύ 2,14 και 2,24 δολαρίων, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη από 2,08 έως 2,23 δολάρια.
Τα δύσκολα είναι μπροστά
Ο De la Faverie πρέπει να αλλάξει τη στρατηγική της Estée Lauder Companies, καθώς τα τελευταία κέρδη της εταιρείας αντανακλούν τις δυσκολίες που χρειάστηκε να αντιμετωπίσει ο αμερικανικός όμιλος ομορφιάς τα τελευταία χρόνια.
Εν μέσω της μείωσης των καθαρών πωλήσεων ομορφιάς κύρους στην Κίνα και των μετριοπαθών επιδόσεων στον τομέα της περιποίησης δέρματος και του μακιγιάζ -που σημείωσε πρωτοφανή μείωση 3% για το 2024-, η Estée Lauder θα προσπαθήσει να επαναπροσδιορίσει την επιτυχία της τελευταίας εξαγοράς της, της Tom Ford Beauty.
Υπάρχει επίσης η ανάγκη για καινοτομία και επενδύσεις. «Η Estée Lauder χρειάζεται μια πολύ πιο ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά την προσέλκυση των καταναλωτών – συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης νέων σε όλες τις διάφορες μάρκες της. Επί του παρόντος, ο όμιλος φαίνεται να είναι πολύ μπερδεμένος όσον αφορά τις μάρκες του, τη θέση τους στην αγορά και τη στρατηγική διανομής. Συνολικά, η εταιρεία μοιάζει δυσκίνητη», εξηγεί ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος και αναλυτής λιανικής στην εταιρεία ερευνών δεδομένων Globaldata.
Τα αρώματα της Estée Lauder
Μια κατηγορία στην οποία ο de la Faverie θα εστιάσει από την πρώτη ημέρα, είναι τα αρώματα. Ο τομέας αυτός όχι μόνο έχει σημειώσει διαδοχικές καλές επιδόσεις φέτος για την ELC – με άνοδο 2%, με επικεφαλής τις Le Labo και Jo Malone – αλλά το στέλεχος έχει επίσης συμβάλει αναπόσπαστα στην ανάπτυξη της κατηγορίας όλα αυτά τα χρόνια, μεταξύ άλλων στις μάρκες Estée Lauder και Aerin Beauty.
Με εμπειρία στη L’Oréal
Πριν από την ένταξή του στον όμιλο, ο de la Faverie ηγήθηκε της ανάπτυξης των αρωμάτων Giorgio Armani της L’Oréal στις ΗΠΑ μεταξύ 2008 και 2010 ως γενικός διευθυντής της εταιρείας.
Έχει επίσης ειπωθεί ότι ο de la Faverie θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια στην περιποίηση της επιδερμίδας για να προωθήσει τη διαφοροποίηση σε ολόκληρο τον όμιλο και να αξιοποιήσει την αγορά της ανδρικής περιποίησης – μια στρατηγική που ήδη εφαρμόζεται με την ανδρική μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας Lab Series, η οποία κυκλοφόρησε στην Amazon τον Αύγουστο.
Ο De la Faverie έχει μπροστά του ένα μακρύ ταξίδι για να οδηγήσει την Estée Lauder Companies έξω από τα ταραγμένα νερά εν μέσω της επιβράδυνσης της πολυτέλειας, αλλά είναι σίγουρος. «Καθώς δουλεύουμε μαζί για να επιστρέψουμε στην εξέχουσα θέση μας ως ηγέτης στην παγκόσμια ομορφιά κύρους, θα βασιστούμε στην οικογενειακή μας κληρονομιά, τις εξαιρετικές μάρκες, το εξαιρετικό ταλέντο, την προσέγγιση με επίκεντρο τον καταναλωτή και τη δημιουργικότητα – βασικά στοιχεία που αντικατοπτρίζουν το ίδιο μας το DNA. Είμαστε εξαιρετικά επικεντρωμένοι στην αναζωογόνηση της ανάπτυξής μας μέσω πρωτοποριακής καινοτομίας, αξέχαστων εμπειριών και πρωτοποριακού μάρκετινγκ για να εμπνεύσουμε τους καταναλωτές μας σε όλο τον κόσμο», καταλήγει.
Latest News
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC