Τα καθαρά έσοδα τρίτου τριμήνου για την Prada αυξήθηκαν κατά 17,7% χάρη στη διψήφια αύξηση πωλήσεων από τα σημεία λιανικής πώλησης τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη, καθώς και εξαιτίας του διπλασιασμού των πωλήσεων στο μικρότερο brand Miu Miu, όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός όμιλος πολυτελείας.

Η ναυαρχίδα μάρκα Prada ανέφερε αύξηση 1,7% στις λιανικές πωλήσεις κατά το συγκεκριμένο διάστημα, σημειώνοντας επιβράδυνση σε σύγκριση με το β΄τρίμηνο.

Είδη πολυτελείας: Louis Vuitton, Hermes, Rolex, Prada και Chanel τζιράρουν 215 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα

«Προοδεύσαμε στη διάρκεια του έτους με ένα άλλο τρίμηνο υψηλής ποιότητας, ανάλογης ανάπτυξης, υποστηρίζοντας τη θετική μας τροχιά τόσο στα έσοδα όσο και στα περιθώρια κέρδους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Prada, Andrea Guerra, προσθέτοντας ότι η κύρια μάρκα του ομίλου έδειξε ανθεκτικότητα στους αντίθετους ανέμους του κλάδου των luxury προϊόντων.

Μαύρα σύννεφα πάνω από τον κλάδο

Ο κλάδος των πολυτελών ειδών παρουσιάζει ευρύτερη επιβράδυνση.

Νωρίτερα μέσα στον Οκτώβριο, η LVMH ανακοίνωσε απρόσμενη πτώση στις πωλήσεις της για το τρίτο τρίμηνο η LVMH, προειδοποιώντας παράλληλα για «αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον».

Ειδικότερα, τα έσοδα του ομίλου στον όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων που εδρεύει στο Παρίσι και ελέγχεται από τον Γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό μειώθηκαν κατά 3% στα 19,1 δισ. ευρώ το τρίμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση των εσόδων κατά 1%.

Οι πωλήσεις στο βασικό τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH, που θεωρούνται ως καμπανάκι για τη βιομηχανία πολυτελείας, μειώθηκαν κατά 5%, έναντι προβλέψεων για αύξηση επίσης 1%.

Είναι η πρώτη φορά που το τμήμα καταγράφει πτώση πωλήσεων από το 2020, όταν η πανδημία Covid έκλεισε επιχειρήσεις και αγορές.

Ο κολοσσός πολυτελείας είπε ότι η συρρίκνωση στα έσοδα τρίτου τριμήνου «προήλθε κυρίως από τη χαμηλότερη ανάπτυξη που παρατηρήθηκε στην Ιαπωνία, κυρίως λόγω του ισχυρότερου γιεν». Παράλληλα, ο ο οικονομικός διευθυντής Jean-Jacques Guiony ανέφερε στους αναλυτές ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ηπειρωτική Κίνα είχε φτάσει στα χαμηλά της εποχής Covid.

Οι πωλήσεις της LVMH στην Ασία εκτός της Ιαπωνίας μειώθηκαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο, ενώ αυτές στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά πολυτελείας, παρέμειναν σταθερές.

Η Burberry και η Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, κατέγραψαν διψήφια πτώση στις πωλήσεις τα τελευταία τρίμηνα.

Η ανταγωνίστρια Hermès με έδρα το Παρίσι έχει βοηθηθεί από μια πιο ανθεκτική, εξαιρετικά πλούσια βάση πελατών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή