Τα καθαρά έσοδα τρίτου τριμήνου για την Prada αυξήθηκαν κατά 17,7% χάρη στη διψήφια αύξηση πωλήσεων από τα σημεία λιανικής πώλησης τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη, καθώς και εξαιτίας του διπλασιασμού των πωλήσεων στο μικρότερο brand Miu Miu, όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός όμιλος πολυτελείας.
Η ναυαρχίδα μάρκα Prada ανέφερε αύξηση 1,7% στις λιανικές πωλήσεις κατά το συγκεκριμένο διάστημα, σημειώνοντας επιβράδυνση σε σύγκριση με το β΄τρίμηνο.
«Προοδεύσαμε στη διάρκεια του έτους με ένα άλλο τρίμηνο υψηλής ποιότητας, ανάλογης ανάπτυξης, υποστηρίζοντας τη θετική μας τροχιά τόσο στα έσοδα όσο και στα περιθώρια κέρδους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Prada, Andrea Guerra, προσθέτοντας ότι η κύρια μάρκα του ομίλου έδειξε ανθεκτικότητα στους αντίθετους ανέμους του κλάδου των luxury προϊόντων.
Μαύρα σύννεφα πάνω από τον κλάδο
Ο κλάδος των πολυτελών ειδών παρουσιάζει ευρύτερη επιβράδυνση.
Νωρίτερα μέσα στον Οκτώβριο, η LVMH ανακοίνωσε απρόσμενη πτώση στις πωλήσεις της για το τρίτο τρίμηνο η LVMH, προειδοποιώντας παράλληλα για «αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον».
Ειδικότερα, τα έσοδα του ομίλου στον όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων που εδρεύει στο Παρίσι και ελέγχεται από τον Γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό μειώθηκαν κατά 3% στα 19,1 δισ. ευρώ το τρίμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση των εσόδων κατά 1%.
Οι πωλήσεις στο βασικό τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH, που θεωρούνται ως καμπανάκι για τη βιομηχανία πολυτελείας, μειώθηκαν κατά 5%, έναντι προβλέψεων για αύξηση επίσης 1%.
Είναι η πρώτη φορά που το τμήμα καταγράφει πτώση πωλήσεων από το 2020, όταν η πανδημία Covid έκλεισε επιχειρήσεις και αγορές.
Ο κολοσσός πολυτελείας είπε ότι η συρρίκνωση στα έσοδα τρίτου τριμήνου «προήλθε κυρίως από τη χαμηλότερη ανάπτυξη που παρατηρήθηκε στην Ιαπωνία, κυρίως λόγω του ισχυρότερου γιεν». Παράλληλα, ο ο οικονομικός διευθυντής Jean-Jacques Guiony ανέφερε στους αναλυτές ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ηπειρωτική Κίνα είχε φτάσει στα χαμηλά της εποχής Covid.
Οι πωλήσεις της LVMH στην Ασία εκτός της Ιαπωνίας μειώθηκαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο, ενώ αυτές στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά πολυτελείας, παρέμειναν σταθερές.
Η Burberry και η Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, κατέγραψαν διψήφια πτώση στις πωλήσεις τα τελευταία τρίμηνα.
Η ανταγωνίστρια Hermès με έδρα το Παρίσι έχει βοηθηθεί από μια πιο ανθεκτική, εξαιρετικά πλούσια βάση πελατών.
Latest News
Να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι - Η ανέξοδη υποστήριξη Tesco και Lidl στους βρετανούς αγρότες
Ο εμπορικός διευθυντής της Tesco, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία «κατανοεί πλήρως» τις ανησυχίες που εγείρονται από «πολλές μικρότερες φάρμες»
Μοιράζουν «χρήμα» και φέτος οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Τι βλέπουν UBS, Citigroup
Τι μερίσματα και εξαγορές τίτλων θα ανακοινώσουν οι μεγαλύτερες εισηγμένες ευρωπαϊκές και βρετανικές τράπεζες
Το μεγάλο στοίχημα της Ισπανίας - Γιατί βάζει φρένο στις αγορές ακινήτων από ξένους [γράφημα]
Το ποσοστό του εισοδήματος που δίνουν οι ευρωπαίοι για στέγαση – πρωτιά της Ελλάδας
Γιατί ο Τραμπ κατηγορεί την Bank of America και την JPMorgan
Οι δυο τράπεζες αρνήθηκαν την κατηγορία λέγοντας ότι ακολουθούν το νόμο και τις οδηγίες από τις ρυθμιστικές αρχές
Σε νέα αύξηση των επιτοκίων προχωρά η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας
Το διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας στην Ιαπωνία είναι πιθανό να αυξήσει τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια στο 0,5% από 0,25%
«Καμπάνα» στην PayPal από την Νέα Υόρκη για αποτυχίες στον κυβερνοχώρο
Πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει η PayPal στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για αστοχίες στον κυβερνοχώρο
Ο Ρούμπιο πάει Παναμά, ο Τραμπ μεθοδεύει «επιστροφή» της διώρυγας
Ο Ρούμπιο αναμένεται να αναχωρήσει στις 31 Ιανουαρίου και να ταξιδέψει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Οι απαιτήσεις - στόχοι της ΕΕ θα στοιχίσουν 1,5 δισ. στη Volkswagen
Μεγάλο το κόστος για τη VW απο την εφαρμογή των κλιματικών στόχων της ΕΕ
Τραμπ στο Νταβός: Η Αμερική επέστρεψε και είναι έτοιμη για business!
Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών μίλησε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός
Απολύσεις στο CNN λόγω ανανέωσης προγράμματος - Τι νέο φέρνει η αλλαγή στρατηγικής
Η μητρική εταιρεία του CNN Warner Bros. Discovery επενδύει 70 εκατομμύρια δολάρια στα ψηφιακά σχέδια του CNN