Τα καθαρά έσοδα τρίτου τριμήνου για την Prada αυξήθηκαν κατά 17,7% χάρη στη διψήφια αύξηση πωλήσεων από τα σημεία λιανικής πώλησης τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη, καθώς και εξαιτίας του διπλασιασμού των πωλήσεων στο μικρότερο brand Miu Miu, όπως ανακοίνωσε ο ιταλικός όμιλος πολυτελείας.
Η ναυαρχίδα μάρκα Prada ανέφερε αύξηση 1,7% στις λιανικές πωλήσεις κατά το συγκεκριμένο διάστημα, σημειώνοντας επιβράδυνση σε σύγκριση με το β΄τρίμηνο.
«Προοδεύσαμε στη διάρκεια του έτους με ένα άλλο τρίμηνο υψηλής ποιότητας, ανάλογης ανάπτυξης, υποστηρίζοντας τη θετική μας τροχιά τόσο στα έσοδα όσο και στα περιθώρια κέρδους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Prada, Andrea Guerra, προσθέτοντας ότι η κύρια μάρκα του ομίλου έδειξε ανθεκτικότητα στους αντίθετους ανέμους του κλάδου των luxury προϊόντων.
Μαύρα σύννεφα πάνω από τον κλάδο
Ο κλάδος των πολυτελών ειδών παρουσιάζει ευρύτερη επιβράδυνση.
Νωρίτερα μέσα στον Οκτώβριο, η LVMH ανακοίνωσε απρόσμενη πτώση στις πωλήσεις της για το τρίτο τρίμηνο η LVMH, προειδοποιώντας παράλληλα για «αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον».
Ειδικότερα, τα έσοδα του ομίλου στον όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων που εδρεύει στο Παρίσι και ελέγχεται από τον Γάλλο δισεκατομμυριούχο Μπερνάρ Αρνό μειώθηκαν κατά 3% στα 19,1 δισ. ευρώ το τρίμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση των εσόδων κατά 1%.
Οι πωλήσεις στο βασικό τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH, που θεωρούνται ως καμπανάκι για τη βιομηχανία πολυτελείας, μειώθηκαν κατά 5%, έναντι προβλέψεων για αύξηση επίσης 1%.
Είναι η πρώτη φορά που το τμήμα καταγράφει πτώση πωλήσεων από το 2020, όταν η πανδημία Covid έκλεισε επιχειρήσεις και αγορές.
Ο κολοσσός πολυτελείας είπε ότι η συρρίκνωση στα έσοδα τρίτου τριμήνου «προήλθε κυρίως από τη χαμηλότερη ανάπτυξη που παρατηρήθηκε στην Ιαπωνία, κυρίως λόγω του ισχυρότερου γιεν». Παράλληλα, ο ο οικονομικός διευθυντής Jean-Jacques Guiony ανέφερε στους αναλυτές ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ηπειρωτική Κίνα είχε φτάσει στα χαμηλά της εποχής Covid.
Οι πωλήσεις της LVMH στην Ασία εκτός της Ιαπωνίας μειώθηκαν κατά 16% το τρίτο τρίμηνο, ενώ αυτές στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά πολυτελείας, παρέμειναν σταθερές.
Η Burberry και η Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, κατέγραψαν διψήφια πτώση στις πωλήσεις τα τελευταία τρίμηνα.
Η ανταγωνίστρια Hermès με έδρα το Παρίσι έχει βοηθηθεί από μια πιο ανθεκτική, εξαιρετικά πλούσια βάση πελατών.
Latest News
Νέα χρηματοδότηση 65 εκατ. δολαρίων για την ICEYE - Στα 158 εκατ. το σύνολο για το 2024
Στον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν funds που διαχειρίζονται οι Solidium Oy, BlackRock, Seraphim, Plio Limited και ο Christo Georgiev
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές εισέρχονται όλο και περισσότερο στη σκιά των αμερικανικών Megacap
Οι μεγάλες ευρωπαϊκές μετοχές δεν φαίνεται να βρίσκονται σε θέση να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες αμερικανικές
Ο Τραμπ κατηγορεί για υπερβολικά τέλη και ζητά πίσω τη διώρυγα του Παναμά
Ο Τραμπ απειλεί ότι θα απαιτήσει να επιστραφεί στις ΗΠΑ η Διώρυγα του Παναμά, πλήρως και χωρίς αμφισβήτηση»
Φτάνει στις αρχές του χρόνου στην Ευρώπη, μια νέα κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Ακόμα και με τους δασμούς είναι ανταγωνιστικό, λέει για το μοντέλο Firefly ο Γουίλιαμ Λι , CEO της εταιρείας
Στο ανώτατο δικαστήριο έφτασε προσφυγή αγρότη εναντίον του γερμανικού κολοσσού Aldi
Η W Clappison Ltd ισχυρίζεται ότι η συμφωνία προμήθειας με την Aldi έληξε κατά τη φύτευση για Λαχανάκια Βρυξελλών αξίας 3,7 εκατομμυρίων λιρών χωρίς εύλογη προειδοποίηση
Αναδίπλωση Stellantis - Πίρνει πίσω την απόφαση για απολύσεις 1.000 υπαλλήλων
Εκπρόσωπος της Stellantis δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι αναμένεται να επιστρέψουν στην εργασία τους, σύμφωνα με το πρόγραμμα, μετά το νέο έτος
Το Μεξικό προς απαγόρευση μεταλλαγμένου καλαμποκιού - Νέα κόντρα με τις ΗΠΑ;
Το Μεξικό υπερασπίζεται τις αυτόχθονες ποικιλίες καλαμποκιού εν μέσω διαμάχης με τις ΗΠΑ
Η αγορά kidult και πώς η Lego κατέκτησε τα... «μεγάλα παιδιά»
Τα τουβλάκια Lego κατέκτησαν τους ενήλικες, αυξάνοντας τα έσοδά της στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά παιχνιδιών
Πώς προετοιμάζεται η Κίνα για να «υποδεχθεί» τον Τραμπ
Με διαφοροποίηση των εξαγωγών της προς τρίτες χώρες, αλλά και επιθετικά εμπορικά μέτρα απέναντι στις ΗΠΑ προετοιμάζεται η ηγεσία στο Πεκίνο για την εποχή Τραμπ 2.0
Ο αμερικανικός πληθωρισμός προκαλεί ανησυχία στις διεθνείς αγορές
Οι εκτιμήσεις της αμερικανικής FED για την αύξηση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ το 2025, άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου»