Η διοίκηση της Volkswagen και τα ισχυρά συνδικάτα της θα συγκρουστούν σήμερα για δεύτερη φορά για τα σχέδια κλεισίματος εργοστασίων και μαζικές απολύσεις, καθώς η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης παλεύει να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Οι συνομιλίες στα κεντρικά γραφεία του γερμανικού ομίλου στο Βόλφσμπουργκ έρχονται την ώρα που δημοσιεύει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, τα οποία είναι επίσης πιθανό να αναδείξουν την αδύναμη ζήτηση που έχει συμβάλει σε μια κρίση που έρχεται λιγότερο από μια δεκαετία μετά το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων dieselgate.
Κλείνει τρία εργοστάσια και απολύει χιλιάδες εργαζόμενους η Volkswagen
Η διοίκηση θέλει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία – τουλάχιστον τρία από αυτά – για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, ενώ παράλληλα θα περικόψει δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας και θα μειώσει τους μισθούς κατά τουλάχιστον 10%, σύμφωνα με τους ηγέτες των εργαζομένων. Δεν έχει μέχρι στιγμής διευκρινίσει ποια εργοστάσια σκοπεύει να κλείσει.
Τα σχέδια έχουν προκαλέσει σοκ στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, η οποία παλεύει με μια αναιμική ανάπτυξη, κυρίως στις βιομηχανικές της εστίες.
Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Ντανιέλα Καβάλο απείλησε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα να διακόψει τις συνομιλίες, αυξάνοντας τον κίνδυνο απεργιών, λέγοντας ότι η διοίκηση της Volkswagen είχε τερματίσει μια μακροχρόνια προσέγγιση που βασιζόταν στη συναίνεση στη σχέση της με τους εργαζόμενους.
Τα συνδικάτα δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν ευρύτερες απεργίες μέχρι τον Δεκέμβριο, στο πλαίσιο μιας προηγουμένως συμφωνηθείσας εκεχειρίας, αλλά οι ηγέτες των εργαζομένων έχουν επανειλημμένα απειλήσει ότι οι εργαζόμενοι θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να αποτρέψουν αυτό που θεωρούν ότι αποτελεί παραβίαση ενός ταμπού.
Οι συνομιλίες της Τετάρτης έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 12:00 (ώρα Ελλάδος) και η Volkswagen νωρίτερα αυτή την εβδομάδα δήλωσε ότι θα καταθέσει προτάσεις για το πώς θα αντιμετωπιστεί η τρέχουσα δυσπραγία.
Η διοίκηση λέει ότι τα γερμανικά εργοστάσια είναι πολύ πιο ακριβά στη λειτουργία τους από τον ανταγωνισμό, λόγω του υψηλού κόστους για τους εργαζόμενους και την ενέργεια, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων έχει συρρικνωθεί από τα προ της πανδημίας επίπεδα και η κάποτε ισχυρή ζήτηση στην Κίνα έχει μειωθεί.
Latest News
Σολτς: Να μην διχάσουμε τον κόσμο – Το σχόλιο για τους δασμούς
Όλοι επωφελούνται από την παγκοσμιοποίηση σημείωσε ο Όλαφ Σολτς
Ο Σι Τζινπίνγκ ζυγίζει τα αντίποινα στους δασμούς Τραμπ
Η υποτονική απάντηση του Πεκίνου και η εμπειρία από την πρώτη προεδρία Τραμπ
Οντάριο: Αποσύρει το αμερικανικό αλκοόλ από τα ράφια
Η μεγαλύτερη επαρχία του Καναδά αντιδρά στους δασμούς Τραμπ
SEC: Το προσωπικό θα ζητά άδεια από την ηγεσία για τις επίσημες έρευνες
Τι αναφέρει το ρεπορτάζ του Reuters
H LG αποκτά πλειοψηφικό μερίδιο στην Bear Robotics
Στόχος της στρατηγικής επένδυσης είναι η επιτάχυνση της καινοτομίας σε όλες τις εμπορικές, οικιακές και βιομηχανικές ρομποτικές λύσεις της LG
Τι θέλει να πετύχει ο Τραμπ με τους δασμούς
Η ιστορία των δασμών, οι οικονομικές επιπτώσεις και τα σχέδια του Τραμπ
«Βγάζουμε το πόδι μας από το φρένο σε ό,τι αφορά τις μειώσεις στα επιτόκια» - Κλάας Κνοτ (ΕΚΤ)
Ο Ολλανδός τραπεζίτης εκτίμησε ότι ο πληθωρισμός είναι πολύ κοντά στον στόχο της ΕΚΤ του 2%
Γιατί η φούσκα της κινεζικής οικονομίας δε σκάει ποτέ;
Στην Κίνα, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής ενήργησαν πριν ξεσπάσει η κρίση, χρησιμοποιώντας μια σειρά εργαλείων για τη διαχείριση του ρυθμού της πτώσης
Η «πυρηνική κερκόπορτα» των κυρώσεων - Το σχέδιο της Μόσχας μέσω Τουρκίας και η JP Morgan
Rωσικά κεφάλαια βρίσκονται παγιδευμένα στην JPMorgan αφού η κυβέρνηση των ΗΠΑ σταμάτησε ορισμένες από τις τραπεζικές μεταφορές
Γιατί η Sotheby's «κλείνει» το ηλεκτρονικό της εμπόριο στην Κίνα
Ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's αποσύρει το εγχείρημα «Buy Now» για άμεσες αγορές έργων τέχνης και ειδών πολυτελείας στην Κίνα