
Η διοίκηση της Volkswagen και τα ισχυρά συνδικάτα της θα συγκρουστούν σήμερα για δεύτερη φορά για τα σχέδια κλεισίματος εργοστασίων και μαζικές απολύσεις, καθώς η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης παλεύει να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Οι συνομιλίες στα κεντρικά γραφεία του γερμανικού ομίλου στο Βόλφσμπουργκ έρχονται την ώρα που δημοσιεύει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, τα οποία είναι επίσης πιθανό να αναδείξουν την αδύναμη ζήτηση που έχει συμβάλει σε μια κρίση που έρχεται λιγότερο από μια δεκαετία μετά το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων dieselgate.
Κλείνει τρία εργοστάσια και απολύει χιλιάδες εργαζόμενους η Volkswagen
Η διοίκηση θέλει να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία – τουλάχιστον τρία από αυτά – για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, ενώ παράλληλα θα περικόψει δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας και θα μειώσει τους μισθούς κατά τουλάχιστον 10%, σύμφωνα με τους ηγέτες των εργαζομένων. Δεν έχει μέχρι στιγμής διευκρινίσει ποια εργοστάσια σκοπεύει να κλείσει.
Τα σχέδια έχουν προκαλέσει σοκ στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, η οποία παλεύει με μια αναιμική ανάπτυξη, κυρίως στις βιομηχανικές της εστίες.
Η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Ντανιέλα Καβάλο απείλησε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα να διακόψει τις συνομιλίες, αυξάνοντας τον κίνδυνο απεργιών, λέγοντας ότι η διοίκηση της Volkswagen είχε τερματίσει μια μακροχρόνια προσέγγιση που βασιζόταν στη συναίνεση στη σχέση της με τους εργαζόμενους.
Τα συνδικάτα δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν ευρύτερες απεργίες μέχρι τον Δεκέμβριο, στο πλαίσιο μιας προηγουμένως συμφωνηθείσας εκεχειρίας, αλλά οι ηγέτες των εργαζομένων έχουν επανειλημμένα απειλήσει ότι οι εργαζόμενοι θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να αποτρέψουν αυτό που θεωρούν ότι αποτελεί παραβίαση ενός ταμπού.
Οι συνομιλίες της Τετάρτης έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 12:00 (ώρα Ελλάδος) και η Volkswagen νωρίτερα αυτή την εβδομάδα δήλωσε ότι θα καταθέσει προτάσεις για το πώς θα αντιμετωπιστεί η τρέχουσα δυσπραγία.
Η διοίκηση λέει ότι τα γερμανικά εργοστάσια είναι πολύ πιο ακριβά στη λειτουργία τους από τον ανταγωνισμό, λόγω του υψηλού κόστους για τους εργαζόμενους και την ενέργεια, ενώ η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων έχει συρρικνωθεί από τα προ της πανδημίας επίπεδα και η κάποτε ισχυρή ζήτηση στην Κίνα έχει μειωθεί.


Latest News

Μπορούν 1,6 τρισ. δολάρια να λύσουν το πρόβλημα του κρυφού χρέους της Κίνας;
Το πακέτο μέτρο που ανακοίνωσε η Κίνα τον Νοέμβριο για να στηρίξει τις υπερχρεωμένες τοπικές κυβερνήσεις είναι σε εξέλιξη

Θα μπορούσε ο Τραμπ να απολύσει τον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας;
Στο προσκήνιο μετά από 90 χρόνια η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου, που έμεινε στην ιστορία ως «Εκτελεστής του Χάμφρεϊ εναντίον ΗΠΑ»

H δυναμική επιστροφή της Puma με αθλητικά τρεξίματος
Με το λανσάρισμα αυτό, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, η Puma προσπαθεί να αναβιώσει το brand, σε ένα άθλημα που βοήθησε να διαδοθεί

Ελ Εριάν: Η οικονομία σε ένα επικίνδυνο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά
Ο κορυφαίος οικονομολόγος Μοχάμεντ Ελ Εριάν βλέπει τις ρωγμές στην οικονομική πολιτική των ΗΠΑ και

Η Coca Cola επαναλανσάρει το BodyArmor με στόχο την αναζωογόνηση των πωλήσεων
To προϊόν BodyArmor της Coca Cola θα αρχίζει να εμφανίζεται στα ράφια με τη νέα εφμάνιση αυτό τον μήνα

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW

Στροφή Toyota στην παραγωγή εντός ΗΠΑ - Τι σχεδιάζει με το κορυφαίο σε πωλήσεις RAV4
Η Τoyota διαθέτει 11 εργοστάσια στις ΗΠΑ, ανάμεσά τους εργοστάσια ανταλλακτικών αυτοκινήτων, και παρήγαγε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024

Λευκός Οίκος: Θέτει υπό τον έλεγχο του ανεξάρτητες Αρχές – Τι ισχύει για την Fed
Τι προβλέπει η νέα καθοδήγηση από το Γραφείο Πληροφοριών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων

«Σύννεφα» στον ιταλικό οίκο μόδα Valentino - Πτώση κερδών 22% το 2024
Ο οίκος μόδας Valentino ανακοίνωσε μειωμένα λειτουργικά κέρδη, στα 246 εκατομμύρια ευρώ το 2024

Η Amazon είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τον εμπορικό πόλεμο από όσο νομίζουν οι επενδυτές
Περίπου το 25% των προϊόντων που πουλά απευθείας η Amazon προέρχονται από την Κίνα, εκτιμά η Morgan Stanley