Σε μείωση τιμών σε μια σειρά από προϊόντα από το βασικό χαρτοφυλάκιό της προχωράει η Pepco. Πρόκειται, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, για ρούχα για παιδιά και ενήλικες, προϊόντα κουζίνας, πετσέτες, κεριά και άλλα ιδιαιτέρως δημοφιλή είδη σπιτιού.
Οι μειώσεις τιμών κυμαίνονται έως και πάνω από 30% σε σύγκριση με τις τιμές του 2023.
Σούπερ μάρκετ: Η λίστα με τους 362 κωδικούς προϊόντων με μείωση τιμής έως 20%
«Αυτή η κίνηση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών στο πλαίσιο του πληθωρισμού, σκοπεύοντας στο υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, ώστε να μπορούν να κάνουν οικονομία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων», αναφέρει η ίδια η εταιρεία.
Η Agnieszka Jaworska, Εμπορική Διευθύντρια Pepco Group, δήλωσε σχετικά: «Η αποστολή της Pepco είναι ξεκάθαρη. Φιλοδοξούμε και είμαστε ο ηγέτης της αγοράς στην παροχή προϊόντων σε προσιτές τιμές, για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που προσφέρουμε νέες χαμηλότερες τιμές σε ρούχα και είδη σπιτιού. Θέλουμε κάθε άτομο που μπαίνει σε ένα κατάστημα Pepco να είναι σίγουρο ότι τα προϊόντα που αγοράζει είναι υψηλής ποιότητας και έχουν εξαιρετική τιμή, χωρίς να χάνει χρόνο αναζητώντας άλλες προσφορές», λέει η Agnieszka Jaworska, Εμπορική Διευθύντρια Pepco Group.
Στο μεταξύ, συνεχίζεται η επέκταση της πολωνικής Pepco στην ελληνική αγορά.
Για το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έχουν υπογραφεί μισθωτικές συμβάσεις για το άνοιγμα ακόμη δύο καταστημάτων στην Πάτρα, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων Pepco στην αχαϊκή πρωτεύουσα σε 3, καθώς έχει προηγηθεί η λειτουργία του σημείου πώλησης πάνω από το σούπερ μάρκετ Μασούτης στα Ψηλά Αλώνια.
Latest News
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση