Σε μείωση τιμών σε μια σειρά από προϊόντα από το βασικό χαρτοφυλάκιό της προχωράει η Pepco. Πρόκειται, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, για ρούχα για παιδιά και ενήλικες, προϊόντα κουζίνας, πετσέτες, κεριά και άλλα ιδιαιτέρως δημοφιλή είδη σπιτιού.

Οι μειώσεις τιμών κυμαίνονται έως και πάνω από 30% σε σύγκριση με τις τιμές του 2023.

Σούπερ μάρκετ: Η λίστα με τους 362 κωδικούς προϊόντων με μείωση τιμής έως 20%

«Αυτή η κίνηση αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών στο πλαίσιο του πληθωρισμού, σκοπεύοντας στο υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, ώστε να μπορούν να κάνουν οικονομία χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων», αναφέρει η ίδια η εταιρεία.

Η Agnieszka Jaworska, Εμπορική Διευθύντρια Pepco Group, δήλωσε σχετικά: «Η αποστολή της Pepco είναι ξεκάθαρη. Φιλοδοξούμε και είμαστε ο ηγέτης της αγοράς στην παροχή προϊόντων σε προσιτές τιμές, για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που προσφέρουμε νέες χαμηλότερες τιμές σε ρούχα και είδη σπιτιού. Θέλουμε κάθε άτομο που μπαίνει σε ένα κατάστημα Pepco να είναι σίγουρο ότι τα προϊόντα που αγοράζει είναι υψηλής ποιότητας και έχουν εξαιρετική τιμή, χωρίς να χάνει χρόνο αναζητώντας άλλες προσφορές», λέει η Agnieszka Jaworska, Εμπορική Διευθύντρια Pepco Group.

Στο μεταξύ, συνεχίζεται η επέκταση της πολωνικής Pepco στην ελληνική αγορά.

Για το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έχουν υπογραφεί μισθωτικές συμβάσεις για το άνοιγμα ακόμη δύο καταστημάτων στην Πάτρα, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων Pepco στην αχαϊκή πρωτεύουσα σε 3, καθώς έχει προηγηθεί η λειτουργία του σημείου πώλησης πάνω από το σούπερ μάρκετ Μασούτης στα Ψηλά Αλώνια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις