Η Coca-Cola HBC σημείωσε ακόμη ένα τρίμηνο ισχυρής αύξησης των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση, χάρη στην εστιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο.
Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, επωφελούμενοι από την υλοποίηση της καλά σχεδιασμένης στρατηγικής κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, κυρίως λόγω της Coke Zero και της Sprite. Ο καφές κατέγραψε ισχυρή διψήφια αύξηση, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στην καλή απόδοση του νερού και των χυμών.
Τι ψάχνει η Coca Cola των Δαυίδ – Λεβέντη στην «Μαύρη Ήπειρο»
Ειδικότερα, οι επιδόσεις του τρίτου τριμήνου κυμάνθηκε ως εξής:
- Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,9%, στο τρίμηνο, και κατά 13,7% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
- Καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4,0%, με όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούμαστε να συμβάλλουν σε αυτή. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να σημειώνουν άνοδο 3,9%, τα ποτά ενέργειας 28,0% και ο καφές 35,6%.
- Σημειώθηκε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 9,5%, χάρη στις στοχευμένες πρωτοβουλίες διαχείρισης αύξησης των εσόδων.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 8,9%, με την ισχυρή οργανική αύξηση να αντισταθμίζεται, εν μέρει, από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στις αναδυόμενες αγορές.
- Συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα ποτά και στα ανθρακούχα αναψυκτικά, στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
Η πορεία στις διαφορετικές αγορές:
- Αναπτυγμένες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 3,0%, με αύξηση του όγκου πωλήσεων παρά τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος μεταξύ των αγορών.
- Αναπτυσσόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 12,6%, κυρίως χάρη στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο και με θετικές επιδόσεις ως προς τον όγκο πωλήσεων.
- Αναδυόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 24,1%, κυρίως χάρη στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο, καθώς και στην καλή αύξηση του όγκου πωλήσεων, παρά το δυσμενές περιβάλλον σε αρκετές αγορές.
Παράλληλα, η Coca-Cola HBC συνεχίζει τις περαιτέρω επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και τις εξειδικευμένες δυνατότητές της. Ειδικότερα, συνεχίζεται η επιτυχημένη συνεργασία με την The Coca-Cola Company για την αξιοποίηση της καλοκαιρινής περιόδου με μουσικές και αθλητικές εκδηλώσεις, ιδίως στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ οι καινοτομίες εξακολουθούν να προσελκύουν καινούργιους πελάτες.
Η εταιρεία επωφελήθηκε από τις προωθητικές δράσεις σε σχέση με τη Marvel, καθώς και από την κυκλοφορία της Fanta Beetlejuice και των νέων γεύσεων Coke Creations σε στοχευμένες αγορές.
Coca-Cola HBC: Επικαιροποιεί το guidance ανοδικά
Επικαιροποιεί επίσης το εύρος των οικονομικών της κατευθύνσεων για το 2024 ως εξής:
- αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση στο εύρος 11% με 13% (προηγουμένως: αύξηση στο εύρος 8% με 12%),
- αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο σε συγκρίσιμη βάση κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό (προηγουμένως: μεταξύ χαμηλού και μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού), ως αποτέλεσμα της συνδυασμένης επίδρασης του πληθωρισμού, των συναλλαγματικών διαφορών από συναλλαγές και των συναλλαγματικών διαφορών μετατροπής των αποτελεσμάτων στο νόμισμα αναφοράς του Ομίλου, και
- αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση στο εύρος 10% με 12% (προηγουμένως: αύξηση στο εύρος 7% με 12%).
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η στοχευμένη υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων μας συνέβαλε στη μεγάλη αύξηση των εσόδων, κατά 13,9%, και σε αυτό το τρίμηνο, με καλή δυναμική του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας, καθώς επίσης και στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο.
Είμαι ικανοποιημένος που τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου έρχονται ως συνέχεια της δυναμικής του πρώτου εξαμήνου και αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, σε συνδυασμό με τις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς. Αναγνωρίζουμε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, καθώς και τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε. Παρ’ όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή απόδοσή μας στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, και την πεποίθησή μας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη θετική πορεία μας στην αγορά, επικαιροποιούμε τις οικονομικές μας κατευθύνσεις για το έτος.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μας για τη σκληρή δουλειά και την ευελιξία τους, καθώς και τους πελάτες, τους προμηθευτές, την The Coca-Cola Company και όλους τους άλλους εταίρους μας για τη συνεργασία τους. Ανυπομονώ να δουλέψουμε μαζί, για να εκπληρώσουμε τις φιλοδοξίες που θέσαμε για το 2024 και να προετοιμαστούμε για τα επόμενα χρόνια.»
Latest News
Τα αδέλφια Αναστασίου (Cavino) θέλουν να φτιάξουν τον εθνικό πρωταθλητή στο κρασί – Έρχονται δύο νέες εξαγορές
Οι στόχοι των Γιάννη και Θεόδωρου Αναστασίου – Οι νέες εξαγορές και οι συνεργασίες – Πώς η Cavino έγινε ο... Σκλαβενίτης των κρασιών
Οι βαλκανικές περιπέτειες του Νίκου Βερόπουλου - Τι λέει ο επιχειρηματίας στον ΟΤ
Ο Νίκος Βερόπουλος μιλάει στον ΟΤ για την απόφαση να επενδύσει στην βαλκανική αγορά
Πράσινο φως για δανεισμό σε (πρώην) «κόκκινους» οφειλέτες
Αγώνας δρόμου από τις τράπεζες για υψηλή κερδοφορία και το 2025 - Ανοίγουν τις κάνουλες και σε 250.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις που αποπληρώνουν τις δόσεις τους
Σκέψεις αναβάθμισης 4 αεροδρομίων από την Fraport – Έχουν φθάσει στα όριά τους
Τι ανέφερε υψηλόβαθμο στέλεχος της Fraport στο περιθώριο του συνεδρίου του ΣΕΤΕ – Το νέο ρεκόρ κίνησης και τα ενθαρρυντικά σημάδια
Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone
Οι πρώτες επιτυχημένες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) στην Ευρώπη για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρου (NB-NTN Direct-to-Handset messaging)
Πώς το athleisure φέρνει τα πάνω κάτω στην αγορά των καταστημάτων
Η υψηλή ζήτηση για athleisure look ανατρέπει τα δεδομένα στην αγορά των καταστημάτων – Ποιες περιοχές μπαίνουν στο top5
Από τον χαλκό στην οπτική ίνα - Η νέα εποχή στο διαδίκτυο
Αν τα δεδομένα είναι η ζωογόνος δύναμη της AI απαιτείται και ένα «καρδιαγγειακό σύστημα» που θα τα μεταφέρει. Δηλαδή οι οπτικές ίνες
Στα ρεβεγιόν των Χριστουγέννων «παίζουν τα ρέστα τους» Zara, Pink Woman και BSB
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι καθιερωμένες αγορές ενδυμάτων από το δυναμικό γυναικείο κοινό - Τι περιμένουν οι αλυσίδες
Γιατί «πίκρισε» το Μέλι Αττική – Η αναδιάρθρωση των δανείων
Οι προκλήσεις και οι νέοι στόχοι για το Μέλι Αττική λίγο πριν κλείσει τα 100 – Στα 13,74 εκατ. ο τζίρος του 2023
Cenergy Holdings: Νέα σύμβαση της Hellenic Cables με την RTE για το έργο Bretagne Sud
Η Hellenic Cables, θυγατρική της Cenergy Holdings, θα προμηθεύσει 390 χλμ. export καλωδίων τάσης 225kV, εκ των οποίων 150 χλμ. θα είναι υποβρύχια