Η Coca-Cola HBC σημείωσε ακόμη ένα τρίμηνο ισχυρής αύξησης των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση, χάρη στην εστιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο.
Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, επωφελούμενοι από την υλοποίηση της καλά σχεδιασμένης στρατηγικής κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, κυρίως λόγω της Coke Zero και της Sprite. Ο καφές κατέγραψε ισχυρή διψήφια αύξηση, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στην καλή απόδοση του νερού και των χυμών.
Τι ψάχνει η Coca Cola των Δαυίδ – Λεβέντη στην «Μαύρη Ήπειρο»
Ειδικότερα, οι επιδόσεις του τρίτου τριμήνου κυμάνθηκε ως εξής:
- Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,9%, στο τρίμηνο, και κατά 13,7% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
- Καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4,0%, με όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούμαστε να συμβάλλουν σε αυτή. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να σημειώνουν άνοδο 3,9%, τα ποτά ενέργειας 28,0% και ο καφές 35,6%.
- Σημειώθηκε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 9,5%, χάρη στις στοχευμένες πρωτοβουλίες διαχείρισης αύξησης των εσόδων.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 8,9%, με την ισχυρή οργανική αύξηση να αντισταθμίζεται, εν μέρει, από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στις αναδυόμενες αγορές.
- Συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα ποτά και στα ανθρακούχα αναψυκτικά, στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
Η πορεία στις διαφορετικές αγορές:
- Αναπτυγμένες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 3,0%, με αύξηση του όγκου πωλήσεων παρά τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος μεταξύ των αγορών.
- Αναπτυσσόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 12,6%, κυρίως χάρη στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο και με θετικές επιδόσεις ως προς τον όγκο πωλήσεων.
- Αναδυόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 24,1%, κυρίως χάρη στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο, καθώς και στην καλή αύξηση του όγκου πωλήσεων, παρά το δυσμενές περιβάλλον σε αρκετές αγορές.
Παράλληλα, η Coca-Cola HBC συνεχίζει τις περαιτέρω επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και τις εξειδικευμένες δυνατότητές της. Ειδικότερα, συνεχίζεται η επιτυχημένη συνεργασία με την The Coca-Cola Company για την αξιοποίηση της καλοκαιρινής περιόδου με μουσικές και αθλητικές εκδηλώσεις, ιδίως στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ οι καινοτομίες εξακολουθούν να προσελκύουν καινούργιους πελάτες.
Η εταιρεία επωφελήθηκε από τις προωθητικές δράσεις σε σχέση με τη Marvel, καθώς και από την κυκλοφορία της Fanta Beetlejuice και των νέων γεύσεων Coke Creations σε στοχευμένες αγορές.
Coca-Cola HBC: Επικαιροποιεί το guidance ανοδικά
Επικαιροποιεί επίσης το εύρος των οικονομικών της κατευθύνσεων για το 2024 ως εξής:
- αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση στο εύρος 11% με 13% (προηγουμένως: αύξηση στο εύρος 8% με 12%),
- αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο σε συγκρίσιμη βάση κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό (προηγουμένως: μεταξύ χαμηλού και μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού), ως αποτέλεσμα της συνδυασμένης επίδρασης του πληθωρισμού, των συναλλαγματικών διαφορών από συναλλαγές και των συναλλαγματικών διαφορών μετατροπής των αποτελεσμάτων στο νόμισμα αναφοράς του Ομίλου, και
- αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση στο εύρος 10% με 12% (προηγουμένως: αύξηση στο εύρος 7% με 12%).
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η στοχευμένη υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων μας συνέβαλε στη μεγάλη αύξηση των εσόδων, κατά 13,9%, και σε αυτό το τρίμηνο, με καλή δυναμική του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας, καθώς επίσης και στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο.
Είμαι ικανοποιημένος που τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου έρχονται ως συνέχεια της δυναμικής του πρώτου εξαμήνου και αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, σε συνδυασμό με τις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς. Αναγνωρίζουμε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, καθώς και τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε. Παρ’ όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή απόδοσή μας στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, και την πεποίθησή μας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη θετική πορεία μας στην αγορά, επικαιροποιούμε τις οικονομικές μας κατευθύνσεις για το έτος.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μας για τη σκληρή δουλειά και την ευελιξία τους, καθώς και τους πελάτες, τους προμηθευτές, την The Coca-Cola Company και όλους τους άλλους εταίρους μας για τη συνεργασία τους. Ανυπομονώ να δουλέψουμε μαζί, για να εκπληρώσουμε τις φιλοδοξίες που θέσαμε για το 2024 και να προετοιμαστούμε για τα επόμενα χρόνια.»
Latest News
Λιανεμπόριο: Μείωση 1,8% σε τζίρο και 2,5% σε όγκο τον Αύγουστο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
ΗΡΩΝ: Ρίχνει 13,5% τις τιμές ρεύματος τον Νοέμβριο
Ποια η τιμή στο ειδικό τιμολόγιο
Ενίσχυεται η διοικητική ομάδα των «Attica» - Πάνω από 5 εκατ. πελάτες τον χρόνο
Πλέον στο Διοικητικό Συμβούλιο των πολυκαταστημάτων attica θα συμμετέχουν ο Paolo de Cesare και η Florence Rollet - Ποιοι είναι
OTE: Διαπραγματεύσεις με Digi και Vodafone για πώληση της Telekom Romania
Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε ο ΟΤΕ με Digi και Vodafone για πώληση της Telekom Romania
Αλλάζουν «κόλπα» οι ληστές του διαδικτύου – Πώς στήνουν «αναχώματα» οι τράπεζες
Οι τράπεζες θωρακίζονται από τις κομπίνες με κάρτες – Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις ηλεκτρονικές απάτες
Atradius Hellas: Ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία το εννεάμηνο
Η Atradius Hellas εμφάνισε στο εννεάμηνο, φέτος, ένα combined cost ratio λιγότερο του 70%
Μαθήματα κέρδους από την Δ. Θανόπουλος και η «πληγή» του Instashop
Τι δείχνει για το 2023 ο ισολογισμός της Δ. Θανόπουλος με μόλις τρία φυσικά καταστήματα - Γιατί κατεβάζει τον πήχη εφέτος
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Έρχονται 10 μικρά ΙΚΕΑ στην Ελλάδα – Στα καταστήματα της Folli Follie ανοίγουν Foot Locker
IKEA σε όλα τα μεγέθη σε όλη την Ελλάδα – Το επενδυτικό πλάνο του Βασίλη Φουρλή για τη Foot Locker - Διατηρείται το guidence
Πώς ο ΔΑΑ ξεκλείδωσε επενδύσεις 1 δισ. ευρώ έως το 2029 – Το ομολογιακό των 806 εκατ.
Το τρίτο στη σειρά ομολογιακό από τον ΔΑΑ που σχεδιάζει μπαράζ επενδύσεων για την αναβάθμιση του αεροδρομίου