
Η Coca-Cola HBC σημείωσε ακόμη ένα τρίμηνο ισχυρής αύξησης των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση, χάρη στην εστιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά καθ’ όλη την καλοκαιρινή περίοδο.
Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, επωφελούμενοι από την υλοποίηση της καλά σχεδιασμένης στρατηγικής κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, κυρίως λόγω της Coke Zero και της Sprite. Ο καφές κατέγραψε ισχυρή διψήφια αύξηση, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στην καλή απόδοση του νερού και των χυμών.
Τι ψάχνει η Coca Cola των Δαυίδ – Λεβέντη στην «Μαύρη Ήπειρο»
Ειδικότερα, οι επιδόσεις του τρίτου τριμήνου κυμάνθηκε ως εξής:
- Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,9%, στο τρίμηνο, και κατά 13,7% στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
- Καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση κατά 4,0%, με όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούμαστε να συμβάλλουν σε αυτή. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να σημειώνουν άνοδο 3,9%, τα ποτά ενέργειας 28,0% και ο καφές 35,6%.
- Σημειώθηκε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 9,5%, χάρη στις στοχευμένες πρωτοβουλίες διαχείρισης αύξησης των εσόδων.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκαν κατά 8,9%, με την ισχυρή οργανική αύξηση να αντισταθμίζεται, εν μέρει, από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στις αναδυόμενες αγορές.
- Συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα ποτά και στα ανθρακούχα αναψυκτικά, στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
Η πορεία στις διαφορετικές αγορές:
- Αναπτυγμένες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 3,0%, με αύξηση του όγκου πωλήσεων παρά τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος μεταξύ των αγορών.
- Αναπτυσσόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 12,6%, κυρίως χάρη στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο και με θετικές επιδόσεις ως προς τον όγκο πωλήσεων.
- Αναδυόμενες αγορές: Αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 24,1%, κυρίως χάρη στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο, καθώς και στην καλή αύξηση του όγκου πωλήσεων, παρά το δυσμενές περιβάλλον σε αρκετές αγορές.
Παράλληλα, η Coca-Cola HBC συνεχίζει τις περαιτέρω επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και τις εξειδικευμένες δυνατότητές της. Ειδικότερα, συνεχίζεται η επιτυχημένη συνεργασία με την The Coca-Cola Company για την αξιοποίηση της καλοκαιρινής περιόδου με μουσικές και αθλητικές εκδηλώσεις, ιδίως στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, ενώ οι καινοτομίες εξακολουθούν να προσελκύουν καινούργιους πελάτες.
Η εταιρεία επωφελήθηκε από τις προωθητικές δράσεις σε σχέση με τη Marvel, καθώς και από την κυκλοφορία της Fanta Beetlejuice και των νέων γεύσεων Coke Creations σε στοχευμένες αγορές.
Coca-Cola HBC: Επικαιροποιεί το guidance ανοδικά
Επικαιροποιεί επίσης το εύρος των οικονομικών της κατευθύνσεων για το 2024 ως εξής:
- αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση στο εύρος 11% με 13% (προηγουμένως: αύξηση στο εύρος 8% με 12%),
- αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο σε συγκρίσιμη βάση κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό (προηγουμένως: μεταξύ χαμηλού και μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού), ως αποτέλεσμα της συνδυασμένης επίδρασης του πληθωρισμού, των συναλλαγματικών διαφορών από συναλλαγές και των συναλλαγματικών διαφορών μετατροπής των αποτελεσμάτων στο νόμισμα αναφοράς του Ομίλου, και
- αύξηση των λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση στο εύρος 10% με 12% (προηγουμένως: αύξηση στο εύρος 7% με 12%).
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η στοχευμένη υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων μας συνέβαλε στη μεγάλη αύξηση των εσόδων, κατά 13,9%, και σε αυτό το τρίμηνο, με καλή δυναμική του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας, καθώς επίσης και στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο.
Είμαι ικανοποιημένος που τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου έρχονται ως συνέχεια της δυναμικής του πρώτου εξαμήνου και αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, σε συνδυασμό με τις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς. Αναγνωρίζουμε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, καθώς και τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε. Παρ’ όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή απόδοσή μας στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, και την πεποίθησή μας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη θετική πορεία μας στην αγορά, επικαιροποιούμε τις οικονομικές μας κατευθύνσεις για το έτος.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μας για τη σκληρή δουλειά και την ευελιξία τους, καθώς και τους πελάτες, τους προμηθευτές, την The Coca-Cola Company και όλους τους άλλους εταίρους μας για τη συνεργασία τους. Ανυπομονώ να δουλέψουμε μαζί, για να εκπληρώσουμε τις φιλοδοξίες που θέσαμε για το 2024 και να προετοιμαστούμε για τα επόμενα χρόνια.»


Latest News

Στρατηγική συνεργασία Eurobank και SC Ventures
Μέσω της συνεργασίας η Eurobank επιδιώκει να προσαρμόσει την τεχνογνωσία της SC Ventures στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς

Αυξημένα κατά 38% τα καθαρά κέρδη της Πειραιώς - To νέο business plan
Ο δείκτης προμηθειών προς καθαρά έσοδα διαμορφώθηκε στο 23% - Τι δήλωσε ο CEO, Χρήστος Μεγάλου

Κέρδη 235,9 εκατ. ευρώ για το Ελ. Βενιζέλος το 2024 - Πρόταση για μέρισμα 0,78 ευρώ ανά μετοχή
Ελ. Βενιζέλος: Το Προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 424,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15,7% σε σύγκριση με το 2023 - Σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 13,1%

Γαλαξίας: Το σούπερ μάρκετ των 5 φίλων και τα «παράδοξά» του
Πού ξεχωρίζει η Γαλαξίας από τους υπόλοιπους παίκτες του κλάδου των σούπερ μάρκετ

Αποκαλυπτήρια για τα επιχειρησιακά σχέδια των τραπεζών
Οι τράπεζες μαζί με τις οικονομικές επιδόσεις του 2024 παρουσιάζουν αυτή την εβδομάδα τα επιχειρησιακά σχέδια ανάπτυξης των εργασιών

Το κυπριακό στοίχημα της Σκλαβενίτης και η επέκταση σε νέες αγορές
Τα σχέδια της Σκλαβενίτης για την Κύπρο, τις υποδομές στην Ελλάδα και το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος – Τι λένε στον ΟΤ πηγές της εταιρείας

Πώς ο πρώτος πρόεδρος των ΗΠΑ έστρωσε το χαλί στη βιομηχανία... αλκοόλ
Ο Τζορτζ Ουάσινγκτον δεν ήταν απλώς ο «πατέρας» των ΗΠΑ - Βοήθησε επίσης στη γέννηση της βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών
![Logistics: Οι περιοχές που βρίσκονται στο ραντάρ των επενδυτών [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/thumbnail_logistics3-600x404.png)
Αμείωτη η ζήτηση για χώρους logistics - Οι περιοχές που βρίσκονται στο ραντάρ των επενδυτών [γραφήματα]
Στην Αττική βρίσκεται περίπου το 60%-70% του συνόλου των επιφανειών logistics, σύμφωνα με τη Geoaxis

Ο «πυρετός» του Dubai Chocolate και πώς ανεβάζει τον πληθωρισμό
Ποιες ελληνικές εταιρείες έχουν κατοχυρώσει το Dubai Chocolate και πώς - Τι λένε στελέχη της αγοράς για την πορεία των τιμών στα προϊόντα σοκολάτας – Έρχεται νέο trend

«Το ΚΠΙΣΝ συμπληρώνει οκτώ χρόνια με ένα ισχυρό κοινωνικό αποτύπωμα» - Η Έλλη Ανδριοπούλου στον ΟΤ
«Δημιουργήσαμε ένα χώρο που ανήκει σε όλους τους πολίτες», τονίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ, Έλλη Ανδριοπούλου, στη συνέντευξή της στον ΟΤ