Με στόχο να συμβάλει στην ενδυνάμωση του brand «Ελλάδα» και στην ανάπτυξη βιώσιμων μοντέλων για τον ελληνικό τουρισμό, η Marketing Greece, εταιρεία του ΣΕΤΕ, συνεχίζει τις στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.

Το έργο που υλοποίησε κατά το διάστημα 2023-2024, εστιάζοντας στη φιλοσοφία της συνεργασίας για την ανάδειξη όλων των προορισμών, παρουσίασε η εταιρεία σε δημοσιογραφική εκδήλωση στο Shedia Home.

Ελλάδα: Ψηλά στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τον Χειμώνα – Η σύγκριση με Ευρώπη – [γραφήματα]

Marketing Greece: Δράσεις και πρωτοβουλίες

Η εταιρεία μέσα στη διετία 2023-2024, κατάφερε να:

–     Χτίσει σχέσεις με ολοένα και περισσότερες κοινότητες τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας (WTTC, GSTC, DTTT).

–     Ενισχύσει τις Συμπράξεις Τουρισμού της, προσθέτοντας στις υπάρχουσες (This is Athens & Partners, Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά, Σύμπραξη Τουρισμού για την Κεντρική Μακεδονία, , Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου) την Σύμπραξη Τουρισμού Λέσβου και την Σύμπραξη Τουρισμού για την Κεφαλονιά.

–     Ενδυναμώσει τους δεσμούς με τους partners της: AEGEAN, Eurobank, Fraport Greece, Sani/Ikos Group, Electra Hotels & Resorts, Mitsis Hotels, COSMOTE Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», ΤΕΜΕΣ, Ελληνικά Ξενοδοχεία Λάμψα, Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, Lamda Development, Tor Hotel Group, Hyatt Regency, Grand Hotel, ΣΤΑΝΤΑ ΑΕ,  ΔΙΑΖΩΜΑ.

–     Αναπτύξει ένα νέο δίκτυο υποστηρικτών μέσα από το Supporters Program, στο οποίο μέχρι στιγμής συμμετέχουν οι: Alternative Athens, Athenian Yachts,  Endeavor Greece, Global Media, Interweave, Lexis Translations, Navigator, Nelios, Okay Nice, Panadvert, Phāea, Podimatas Audiovisual, REDS, Tailwind, The VScope, Travelworks Public Relations, Trekking Hellas, Welcome Pickups, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

–     Συμβάλει στη δημόσια συζήτηση για την ανάγκη σύζευξης Τουρισμού και Πολιτισμού, μέσα από σειρά δράσεων όπως οι εκδηλώσεις «Πολιτισμός – Τουρισμός: Ένα βήμα πιο κοντά», podcasts, συμμετοχή σε εκδηλώσεις για τη σημασία της αξία της διασύνδεσης πολιτισμού και τουρισμού.

–     Προχωρήσει σε πρωτοβουλίες όπως η δράση #DestinationExperienceMakers, το Travel Reimagined ενώ το επόμενο διάστημα θα ανακοινώσει και τη δημιουργία του Audio Guides App.

–     Αναδείξει τη δυναμική των ψηφιακών νομάδων και remote workers μέσα από τις δράσεις του WORKFROMGREECE.GR.

–     Επενδύσει στην ΑΙ τεχνολογία, λανσάροντας την Pythia, τον ψηφιακό βοηθό (chatbot) του Discovergreece.com.

–     Δημιουργήσει περισσότερα από 170 travel videos και 1700 φωτογραφίες, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα των προορισμών αλλά και των εμπειριών που μπορεί κανείς να ζήσει στην Ελλάδα.

–     Σχεδιάσει και υλοποιήσει 65 δημοσιογραφικά ταξίδια από τα οποία προέκυψαν 100+ διεθνή δημοσιεύματα, δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα των ελληνικών προορισμών.

«Με το αποτύπωμά της να είναι εμφανές και ολοένα πιο δυναμικό, η Marketing Greece συνεχίζει να παράγει το έργο της με γνώμονα το κοινό όραμα όλων για έναν ελληνικό τουρισμό βιώσιμο και ανθεκτικό. Με τη σημαντική υποστήριξη των partners, συνεργατών και supporters της τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά. Αλλά και με το πάθος της ομάδας της εταιρείας η οποία εργάζεται με μεράκι και πολλή αγάπη» δήλωσε o Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «το επόμενο διάστημα θέτουμε ως στρατηγικές μας προτεραιότητες την επένδυση στις νέες τεχνολογίες, την ανάδειξη της σημασίας συνένωσης Τουρισμού και Πολιτισμού, τη δημιουργία νέων δράσεων που ανταποκρίνονται στις απαιτητικές ανάγκες του ταξιδιωτικού κοινού και φυσικά στην ανάπτυξη ακόμα περισσότερων συνεργειών με όλους».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις