Με στόχο να συμβάλει στην ενδυνάμωση του brand «Ελλάδα» και στην ανάπτυξη βιώσιμων μοντέλων για τον ελληνικό τουρισμό, η Marketing Greece, εταιρεία του ΣΕΤΕ, συνεχίζει τις στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες.
Το έργο που υλοποίησε κατά το διάστημα 2023-2024, εστιάζοντας στη φιλοσοφία της συνεργασίας για την ανάδειξη όλων των προορισμών, παρουσίασε η εταιρεία σε δημοσιογραφική εκδήλωση στο Shedia Home.
Ελλάδα: Ψηλά στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τον Χειμώνα – Η σύγκριση με Ευρώπη – [γραφήματα]
Marketing Greece: Δράσεις και πρωτοβουλίες
Η εταιρεία μέσα στη διετία 2023-2024, κατάφερε να:
– Χτίσει σχέσεις με ολοένα και περισσότερες κοινότητες τουρισμού εντός και εκτός Ελλάδας (WTTC, GSTC, DTTT).
– Ενισχύσει τις Συμπράξεις Τουρισμού της, προσθέτοντας στις υπάρχουσες (This is Athens & Partners, Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά, Σύμπραξη Τουρισμού για την Κεντρική Μακεδονία, , Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου) την Σύμπραξη Τουρισμού Λέσβου και την Σύμπραξη Τουρισμού για την Κεφαλονιά.
– Ενδυναμώσει τους δεσμούς με τους partners της: AEGEAN, Eurobank, Fraport Greece, Sani/Ikos Group, Electra Hotels & Resorts, Mitsis Hotels, COSMOTE Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», ΤΕΜΕΣ, Ελληνικά Ξενοδοχεία Λάμψα, Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, Lamda Development, Tor Hotel Group, Hyatt Regency, Grand Hotel, ΣΤΑΝΤΑ ΑΕ, ΔΙΑΖΩΜΑ.
– Αναπτύξει ένα νέο δίκτυο υποστηρικτών μέσα από το Supporters Program, στο οποίο μέχρι στιγμής συμμετέχουν οι: Alternative Athens, Athenian Yachts, Endeavor Greece, Global Media, Interweave, Lexis Translations, Navigator, Nelios, Okay Nice, Panadvert, Phāea, Podimatas Audiovisual, REDS, Tailwind, The VScope, Travelworks Public Relations, Trekking Hellas, Welcome Pickups, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
– Συμβάλει στη δημόσια συζήτηση για την ανάγκη σύζευξης Τουρισμού και Πολιτισμού, μέσα από σειρά δράσεων όπως οι εκδηλώσεις «Πολιτισμός – Τουρισμός: Ένα βήμα πιο κοντά», podcasts, συμμετοχή σε εκδηλώσεις για τη σημασία της αξία της διασύνδεσης πολιτισμού και τουρισμού.
– Προχωρήσει σε πρωτοβουλίες όπως η δράση #DestinationExperienceMakers, το Travel Reimagined ενώ το επόμενο διάστημα θα ανακοινώσει και τη δημιουργία του Audio Guides App.
– Αναδείξει τη δυναμική των ψηφιακών νομάδων και remote workers μέσα από τις δράσεις του WORKFROMGREECE.GR.
– Επενδύσει στην ΑΙ τεχνολογία, λανσάροντας την Pythia, τον ψηφιακό βοηθό (chatbot) του Discovergreece.com.
– Δημιουργήσει περισσότερα από 170 travel videos και 1700 φωτογραφίες, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα των προορισμών αλλά και των εμπειριών που μπορεί κανείς να ζήσει στην Ελλάδα.
– Σχεδιάσει και υλοποιήσει 65 δημοσιογραφικά ταξίδια από τα οποία προέκυψαν 100+ διεθνή δημοσιεύματα, δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα των ελληνικών προορισμών.
«Με το αποτύπωμά της να είναι εμφανές και ολοένα πιο δυναμικό, η Marketing Greece συνεχίζει να παράγει το έργο της με γνώμονα το κοινό όραμα όλων για έναν ελληνικό τουρισμό βιώσιμο και ανθεκτικό. Με τη σημαντική υποστήριξη των partners, συνεργατών και supporters της τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά. Αλλά και με το πάθος της ομάδας της εταιρείας η οποία εργάζεται με μεράκι και πολλή αγάπη» δήλωσε o Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «το επόμενο διάστημα θέτουμε ως στρατηγικές μας προτεραιότητες την επένδυση στις νέες τεχνολογίες, την ανάδειξη της σημασίας συνένωσης Τουρισμού και Πολιτισμού, τη δημιουργία νέων δράσεων που ανταποκρίνονται στις απαιτητικές ανάγκες του ταξιδιωτικού κοινού και φυσικά στην ανάπτυξη ακόμα περισσότερων συνεργειών με όλους».
Latest News
Στα ρεβεγιόν των Χριστουγέννων «παίζουν τα ρέστα τους» Zara, Pink Woman και BSB
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι καθιερωμένες αγορές ενδυμάτων από το δυναμικό γυναικείο κοινό - Τι περιμένουν οι αλυσίδες
Γιατί «πίκρισε» το Μέλι Αττική – Η αναδιάρθρωση των δανείων
Οι προκλήσεις και οι νέοι στόχοι για το Μέλι Αττική λίγο πριν κλείσει τα 100 – Στα 13,74 εκατ. ο τζίρος του 2023
Cenergy Holdings: Νέα σύμβαση της Hellenic Cables με την RTE για το έργο Bretagne Sud
Η Hellenic Cables, θυγατρική της Cenergy Holdings, θα προμηθεύσει 390 χλμ. export καλωδίων τάσης 225kV, εκ των οποίων 150 χλμ. θα είναι υποβρύχια
Πόσο πωλούνται τα εργοστάσια της ΙΟΝ και της Νίκας του Σπύρου Θεοδωρόπουλου
Μέσω της νεοσύστατης Bespoke Real Estate ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος αγοράζει πέντε βιομηχανικά ακίνητα της ΙΟΝ και της Νίκας - Ποιοι είναι οι 18 συνιδρυτές της εταιρείας
Οι αλλαγές στη διοικητική ομάδα του ΟΤΕ από 1η Ιανουαρίου 2025
Οι ανακατατάξεις που ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ έρχονται σε συνέχεια των αρχικών αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο και την ανάληψη των καθηκόντων του διευθύνοντος συμβούλου από τον κ. Κώστα Νεμπή
Ο Μιχάλης Τσαμάζ στον όμιλο Quest - Τι αναλαμβάνει στην Uni Systems
Η Uni Systems, που ιδρύθηκε το 1964 από τον Κωνσταντίνο Δοξιάδη, αποκτήθηκε από τον Όμιλο Quest το 2007
Αύξηση 7,9% στον τζίρο των επιχειρήσεων λιανεμπορίου τον Οκτώβριο [πίνακες]
Τον Οκτώβριο φέτος ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 3,92 δισ. ευρώ, έναντι 3,63 δισ. ευρώ τον Οκτώβριο 2023
Στη Motor Oil και με τη βούλα η TWENTY 4 SHOPEN
Τι αναφέρει η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού - Οι επόμενες κινήσεις
ΑΧΙΑ για τράπεζες: Περιθώρια ανόδου έως 55% το 2025 - Το Plan B για τα επιτόκια
Το outlook του 2025 είναι «αναμφισβήτητα» θετικό λέει η AXIA - Η οικονομική επέκταση, η αύξηση της ζήτησης πιστώσεων και οι στρατηγικές ενέργειες
Trastor: Πιστοποίηση Leed Gold για το κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο
Η ολοκλήρωση του έργου αυτού, ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με πιστοποιημένα «πράσινα» κτίρια