Οι προσπάθειες της Amazon να πουλήσουν περισσότερα καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης, όπως η οδοντόκρεμα, μπορεί να βλάπτει τις μέσες τιμές πώλησής της, αλλά παράλληλα λειτουργούν ως ασπίδα έναντι αντιπάλων της όπως η Temu και η Shein που προσφέρουν χαμηλές τιμές σε προϊόντα που αποστέλλουν από την Κίνα.
Οι άνθρωποι ψωνίζουν πιο συχνά στην Amazon, προσθέτοντας περισσότερα είδη σε χαμηλές τιμές σε κάθε αγορά τους, ανέφερε την Πέμπτη ο λιανεμπορικός κολοσσός, ο οποίος ανέφερε έσοδα και κέρδη τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street.
Η μετοχή της εταιρείας, η οποία έχει κερδίσει σχεδόν 27% φέτος, σημείωσε άνοδο περίπου 7% στις αρχές της διαπραγμάτευσης της Παρασκευής.
Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου είδε το μερίδιο αγοράς του να διαβρώνεται στον τομέα της ένδυσης καθώς οι Shein και Temu επεκτάθηκαν στις διεθνείς αγορές.
Αλλά -όπως υπογραμμίζει το Reuters- η προσφορά μιας ποικιλίας καθημερινών προϊόντων όπως απορρυπαντικά πιάτων και οδοντικό νήμα με ταχεία παράδοση βοηθά σημαντικά την Amazon.
Amazon: Ανεβαίνουν οι πωλήσεις – Πώς προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα
«Η δύναμη στα έσοδα από καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης είναι ένας θετικός δείκτης ότι οι πελάτες στρέφονται σε εμάς για περισσότερες από τις καθημερινές τους ανάγκες», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Amazon, Brian Olsavsky. «Βλέπουμε ότι όταν οι πελάτες αγοράζουν τέτοιου είδους είδη από εμάς, φτιάχνουν μεγαλύτερα καλάθια, ψωνίζουν πιο συχνά και ξοδεύουν περισσότερα στην Amazon».
Για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο των χαμηλότερων μέσων τιμών πώλησης, η Amazon βασίζεται στο βαθύ δίκτυο τοπικών αποθηκών της
«Είναι σίγουρα ένα καλό σχέδιο από την πλευρά της Amazon. Είναι μέρος αυτής της εξοικονόμησης κόστους, αν φέρνουμε ήδη πράγματα σε εσάς, μπορούμε να χωρέσουμε περισσότερα σε ένα κουτί», εξηγεί ο Brian Mulberry, διαχειριστής χαρτοφυλακίου πελατών στο Zacks Investment Management. που έχει μερίδιο στην Amazon.
Ωστόσο, ο John Belton, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Gabelli Funds που επίσης κατέχει μετοχές της Amazon, δήλωσε ότι αναμένει μεγαλύτερη πίεση στις τιμές πώλησης της Amazon το τέταρτο τρίμηνο λόγω του συνδυασμού προϊόντων της εταιρείας.
Η Amazon παίζει το χαρτί της ταχύτητας
Για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο των χαμηλότερων μέσων τιμών πώλησης, η εταιρεία βασίζεται στο βαθύ δίκτυο τοπικών αποθηκών της που της επιτρέπει να αποστέλλει γρήγορα.
Η Shein προσπαθεί επίσης να αυξήσει τις πωλήσεις καθημερινών προϊόντων.
Νωρίτερα φέτος, άρχισε να φλερτάρει με επωνυμίες περιποίησης δέρματος και προσωπικής περιποίησης όπως η Colgate-Palmolive για να πουλήσει περισσότερα γνωστά ονόματα στην πλατφόρμα.
Η Amazon, ωστόσο, αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό και από τους αντιπάλους της στο εσωτερικό.
Η Walmart , η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στον κόσμο και η μικρότερη εταιρεία λιανικής Target και οι δύο μείωσαν τις τιμές στα βασικά είδη σε έναν αγώνα δρόμου προς τα κάτω, καθώς η κάθε μία προσπαθεί να προσελκύσει αγοραστές που είναι επιφυλακτικοί για τον πληθωρισμό.
Latest News
Ζημίες παρά το άλμα στις πωλήσεις για τη Selfridges - Στη δίνη των εξαγορών
Η αλυσίδα πολυτελών πολυκαταστημάτων Selfridges έχει επιβιώσει από μια σειρά εξαγορών - Πώς έφτασε στα χέρια του Central Group
Η Κίνα... ψωνίζει από αλλού αγροτικά προϊόντα - Θωρακίζεται έναντι των αμερικανικών δασμών
Οι traders στην Κίνα έχουν ενισχύσει τις εισαγωγές γεωργικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων της αμερικανικής σόγιας και του καλαμποκιού
Οι εργοδότες στη Γερμανία χτυπούν καμπανάκι για το... φιλάσθενο προσωπικό
Αρκετοί εργοδότες στη Γερμανία έχουν παραπονεθεί για τη χρονιά ρεκόρ όσον αφορά στις απουσίες εργαζομένων λόγω ασθένειας
Το Περού παραμένει η χώρα της Λατινικής Αμερικής με τον χαμηλότερο πληθωρισμό
Ο πληθωρισμός στο Περού συνεχίζει να κινείται κοντά στο κέντρο του επιθυμητού εύρους - στόχου που έχει θέσει η κεντρική τράπεζα της χώρας
Η Hello Kitty έγινε 50 ετών - Η οικονομία του ασιατικού ποπ ειδώλου
Μια οικονομία μόνη της - Πώς ξεκίνησε η Hello Kitty και πώς κατέληξε να έχει παρουσία με τα πιο απίθανα προϊόντα σε όλον τον κόσμο
Κίνα: Δέσμη μέτρων για προσέλκυση ξένων επενδύσεων – Ανησυχία για το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών
Τι αλλάζει η Κίνα για να προσελκύσει άμεσες ξένες επενδύσεις
Σε υψηλό 4 ετών οι εξαγωγές πετρελαίου της Βενεζουέλας - Καλύτεροι πελάτες ΗΠΑ και Ινδία
Στη Βενεζουέλα, η κρατική εταιρεία PDVSA και οι κοινοπραξίες της εξήγαγαν κατά μέσο όρο 947.387 βαρέλια ημερησίως αργού και καυσίμου
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall τα αποτελέσματα Exxon Mobil και Chevron
Τα φθηνότερα εμπορεύματα και τα ασθενέστερα περιθώρια διύλισης έπληξαν τα κέρδη μετά τις καλύτερες επιδόσεις το 2022 και το 2023
Μόνο 12.000 προσλήψεις στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο - Ο χειρότερος απολογισμός της θητείας Μπάιντεν
Οι προσλήψεις, που θυμίζουν τα χρόνια της πανδημίας επηρεάστηκαν από τους τυφώνες και τις απεργίες
ΗΠΑ: Οι εκλογές ρίχνουν 20% τις τιμές των καυσίμων σε 4 κρίσιμες πολιτείες
Οι τιμές λιανικής των καυσίμων στις ΗΠΑ συνήθως πέφτουν τους φθινοπωρινούς μήνες καθώς η ζήτηση μειώνεται από την καλοκαιρινή αιχμή της